Pkt.pl – lider rynku yellow pages - wprowadza zmiany organizacyjno-personalne. Już we wrześniu 2010 roku spółka utworzyła dwa kluczowe stanowiska. Dział marketingu spółki poprowadzi nowy dyrektor ds. marketingu i strategii pkt.pl - Artur Więckowski. Obszarem HR i komunikacji wewnętrznej oraz szkoleń zarządzać będzie Zbigniew Kempiński. Przyjęcie dwóch nowych menedżerów oznacza jeszcze bardziej intensywną promocję marki oraz zwiększanie udziału pkt.pl w rynku yellow pages.
„Pkt.pl to firma z ogromnym potencjałem, ale i z ugruntowaną pozycją lidera na rynku yellow pages. Jednak niezmiennie pracujemy nad zdobywaniem klientów i wzrostem liczby innowacyjnych produktów w naszym portfolio. Nowa struktura organizacyjna zapewni nam efektywną realizację zaplanowanej strategii. Jestem pewien, że wprowadzone zmiany kadrowe pozwolą nam nie tylko utrzymać wysoki standard usług, ale konsekwentnie umacniać markę oraz atrakcyjność względem naszej konkurencji. Praca w naszej branży wymaga szerokiej wiedzy i doświadczenia w poszczególnych zakresach. Przekazuję stery dwóch działów w ręce specjalistów z ogromnym doświadczeniem. Jestem pewien, że na pozytywne efekty nie będziemy musieli długo czekać” - mówi Piotr Strzałkowski, prezes zarządu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
Artur Więckowski – dyr. ds. marketingu i strategii – posiada 14 lat doświadczenia zawodowego i jest cenionym na rynku specjalistą w dziedzinie marketingu i komunikacji. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora ds. strategii i komunikacji w firmie Link4 TU S.A., gdzie zarządzał kompleksowo działaniami reklamowymi i promocyjnymi. W latach 2000-2005 był dyrektorem marketingu Inteligo Financial Services S.A. Zdobywca prestiżowych nagród marketingowych w tym EFFiE, Boomerang i Złoty Spinacz. Absolwent SGH i University of Minnesota. Będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania marketingowe i komunikacyjne oraz rozwój strategiczny firmy. Kluczowe założenia zakładają wzmocnienie marki oraz poszerzenie portfolio nowoczesnych produktów oferowanych przez pkt.pl.
Zbigniew Kempiński – dyrektor ds. HR i komunikacji wewnętrznej – ma ponad 15 lat doświadczeń w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Wcześniej pracował w firmach działających w obszarze marketingu i telekomunikacji m.in. w US WEST Polska, GTE, Polskiej Telefonii Cyfrowej (operatorze sieci ERA) a ostatnio w SFERIA S.A. (Grupa Polsat). Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. W pkt.pl będzie odpowiedzialny za konsolidację strategii i polityki personalnej, szkoleniowej oraz komunikację wewnętrzną.
źródło: pkt.pl
News Wymiana szybki iPhone 12 Pro
iPhone 12 Pro podbił serca fanów urządzeń z nadgryzionym jabłkiem i nie tylko! Nawet zwolennicy innych sprzętów z podziwem spoglądają na najbardziej zaawansowaną propozycję marki Apple w sektorze smartfonów. Mimo wysokiej jakości komponentów, trzeba mieć na uwadze ryzyko upadków, wypadków i uszkodzeń. W takich sytuacjach najczęściej cierpi właśnie szkło na ekranie. Gdzie się zgłosić, gdy konieczna będzie wymiana szybki iPhone 12 Pro? Ile to kosztuje? Sprawdźmy! czytaj więcejNews Druk na siatce banerowej mesh z Intprint.pl to skuteczny reklamowo-informacyjny sposób na przyciągnięcie klientów
Druk wielkoformatowy na siatce banerowej umieszczonej na elewacjach, końcach budynków i innych miejscach w celu reklamy usług lub towarów to doskonała okazja marketingowa. Nie ma sobie równych pod względem ochrony konsumentów. W końcu deklarując się w ten sposób, reklamodawca przyciąga dużą liczbę potencjalnych klientów. czytaj więcejNews Ile jest typów wtyczek elektrycznych na świecie?
Niestety wyjazdy zagraniczne musimy odłożyć na później z powodu pandemii i COVID, ale gdy już będziemy mieli swobodę wyjazdów, to wrócą do nas dwa podstawowe pytania: Czy mój telefon będzie tam działał?, a drugie: Czy da się go naładować i czy wtyczka ładowarki do telefonu, suszarki do włosów, golarki będzie pasować tam do gniazdka elektrycznego?Dlatego już wkrótce o tym temacie nowy dział w Operatorzy.pl. czytaj więcej