Archiwalne

Nowi menedżerowie w pkt.pl

15.09.2010


Pkt.pl – lider rynku yellow pages - wprowadza zmiany organizacyjno-personalne. Już we wrześniu 2010 roku spółka utworzyła dwa kluczowe stanowiska. Dział marketingu spółki poprowadzi nowy dyrektor ds. marketingu i strategii pkt.pl - Artur Więckowski. Obszarem HR i komunikacji wewnętrznej oraz szkoleń zarządzać będzie Zbigniew Kempiński. Przyjęcie dwóch nowych menedżerów oznacza jeszcze bardziej intensywną promocję marki oraz zwiększanie udziału pkt.pl w rynku yellow pages.

„Pkt.pl to firma z ogromnym potencjałem, ale i z ugruntowaną pozycją lidera na rynku yellow pages. Jednak niezmiennie pracujemy nad zdobywaniem klientów i wzrostem liczby innowacyjnych produktów w naszym portfolio. Nowa struktura organizacyjna zapewni nam efektywną realizację zaplanowanej strategii. Jestem pewien, że wprowadzone zmiany kadrowe pozwolą nam nie tylko utrzymać wysoki standard usług, ale konsekwentnie umacniać markę oraz atrakcyjność względem naszej konkurencji. Praca w naszej branży wymaga szerokiej wiedzy i doświadczenia w poszczególnych zakresach. Przekazuję stery dwóch działów w ręce specjalistów z ogromnym doświadczeniem. Jestem pewien, że na pozytywne efekty nie będziemy musieli długo czekać” - mówi Piotr Strzałkowski, prezes zarządu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Artur Więckowski – dyr. ds. marketingu i strategii – posiada 14 lat doświadczenia zawodowego i jest cenionym na rynku specjalistą w dziedzinie marketingu i komunikacji. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora ds. strategii i komunikacji w firmie Link4 TU S.A., gdzie zarządzał kompleksowo działaniami reklamowymi i promocyjnymi. W latach 2000-2005 był dyrektorem marketingu Inteligo Financial Services S.A. Zdobywca prestiżowych nagród marketingowych w tym EFFiE, Boomerang i Złoty Spinacz. Absolwent SGH i University of Minnesota. Będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania marketingowe i komunikacyjne oraz rozwój strategiczny firmy. Kluczowe założenia zakładają wzmocnienie marki oraz poszerzenie portfolio nowoczesnych produktów oferowanych przez pkt.pl.

Zbigniew Kempiński – dyrektor ds. HR i komunikacji wewnętrznej – ma ponad 15 lat doświadczeń w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Wcześniej pracował w firmach działających w obszarze marketingu i telekomunikacji m.in. w US WEST Polska, GTE, Polskiej Telefonii Cyfrowej (operatorze sieci ERA) a ostatnio w SFERIA S.A. (Grupa Polsat). Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. W pkt.pl będzie odpowiedzialny za konsolidację strategii i polityki personalnej, szkoleniowej oraz komunikację wewnętrzną.

źródło: pkt.pl

News Kiedy można przenieść numer do innej sieci?

Przeniesienie numeru do innej sieci to dobry sposób, by uzyskać dostęp do bardziej atrakcyjnej oferty bez różnych problemów organizacyjnych. Kiedy można to zrobić i dlaczego warto? czytaj więcej

News Jakie rodzaje myjek ciśnieniowych można znaleźć na rynku?

Wybór myjki ciśnieniowej niezależnie od tego, czy ta planowo ma być przeznaczona do zastosowań prywatnych, czy też profesjonalnych, nigdy nie jest prosty. Stosunkowo łatwo bowiem zgubić się w gąszczu produktów dostępnych na rynku. Żeby podjęcie odpowiedniej decyzji było prostsze, warto wiedzieć, jakie możliwości mamy właściwie do wyboru. Dowiedz się, jakie są podstawowe rodzaje myjek ciśnieniowych. czytaj więcej

News Ile jest typów wtyczek elektrycznych na świecie?

Niestety wyjazdy zagraniczne musimy odłożyć na później z powodu pandemii i COVID, ale gdy już będziemy mieli swobodę wyjazdów, to wrócą do nas dwa podstawowe pytania: Czy mój telefon będzie tam działał?, a drugie: Czy da się go naładować i czy wtyczka ładowarki do telefonu, suszarki do włosów, golarki będzie pasować tam do gniazdka elektrycznego?

Dlatego już wkrótce o tym temacie nowy dział w Operatorzy.pl. czytaj więcej

SerwerSMS.pl SMS-owe integracje. Nowe rozwiązania dla biznesu

Znane i lubiane SMS-y to dziś nie tylko niezobowiązująca, szybka forma komunikacji, ale coraz częściej też ważne biznesowe instrumenty, które odpowiednio skonfigurowane z określonym narzędziami i internetowymi aplikacjami, ułatwiają codzienny kontakt. Przedsiębiorcy mogą wykorzystywać SMS-ową platformę w e-handlu, zarządzaniu zasobami ludzkimi, kontaktu z klientami oraz do wielu innych działań związanych z kierowaniem nowoczesną firmą. czytaj więcej