Firma Cisco poinformowała, że Mayo Clinic, największa na świecie zintegrowana grupa placówek medycznych, wdrożyła rozwiązanie Cisco Unified Wireless Network.
Rozwiązanie obejmuje ponad 3,000 punktów dostępowych, kontrolerów Cisco 4400 Series oraz bezprzewodowych modułów dla przełącznika Catalyst 6500. Budowa sieci miała na celu poprawę opieki nad pacjentami kliniki. Ponadto rozwiązanie umożliwiło dostęp do szerokopasmowej sieci bezprzewodowej i aplikacji medycznych dla ponad 40,000 lekarzy, pielęgniarek i członków obsługi rozmieszczonych w trzech amerykańskich kampusach.
Placówka medyczna Mayo testuje również punkty dostępowe Cisco 802.11n Aironet® 1250 Series, które dodatkowo zwiększą możliwości dostępu do mobilnych aplikacji w wybranych placówkach. Pracownicy kliniki Mayo zostali wyposażeni również w bezprzewodowe telefony voice over IP (VoIP), pozwalające na wygodną współpracę pomiędzy lekarzami, pielęgniarkami i obsługą szpitala; przyspieszy to wszelką wymianę informacji, na przykład przekazywanie danych pacjenta.
Mayo podłączyło również część sprzętu medycznego do bezprzewodowej sieci LAN (WLAN), w tym 2,000 pomp infuzyjnych, 300 samoobsługowych pomp znieczulających (PCA) oraz 100 mierników tętna, używanych do monitorowania pulsu i oddechu pacjentów. Podłączenie tych urządzeń do sieci bezprzewodowej umożliwia lekarzom i pielęgniarkom, niezależnie gdzie się znajdują w obrębie szpitala, bezpośredni dostęp do krytycznych danych o stanie pacjenta, co zwiększa efektywność ich pracy, a czego rezultatem jest lepsza jakość opieki nad pacjentem.
Amerykańska klinika Mayo, znana jako innowator w dziedzinie opieki zdrowotnej, zdecydowała się konsekwentnie wdrożyć bezprzewodową infrastrukturę teleinformatyczną wraz z towarzyszącymi aplikacjami, które wspomagałaby ogólne cele organizacji: badania naukowe, edukację oraz zapewnianie jak najlepszej opieki medycznej pacjentom. Wdrożenie Cisco Unified Wireless Network, umożliwiło lekarzom, pielęgniarkom i reszcie personelu medycznego kliniki Mayo korzystanie
z nowoczesnych, interoperacyjnych aplikacji zwiększających produktywność i efektywność pracy.
„Mayo nieustanne udoskonala swoje procedury, poprawia wyposażenie i poziom usług w taki sposób, aby nasze podstawowe obszary działalności: opieka zdrowotna, badania naukowe i edukacja prezentowały jak najwyższy poziom”, powiedział Randy Regimbal, dyrektor IT w Mayo Clinic. „Wdrożone przez nas rozwiązanie Cisco Unified Wireless Network wyjątkowo skutecznie pomaga lekarzom, pielęgniarkom i całemu personelowi administracyjnemu w zapewnianiu coraz lepszej opieki pacjentom.”
“Firmowe sieci bezprzewodowe stopniowo ewoluują z wygodnej opcji dostępu do Internetu
w strategiczny atut korporacyjny. Firma Cisco wprowadziła znaczące zmiany dotyczące wykonania, możliwości, poziomu bezpieczeństwa i stabilności, które pozwoliły klientom na zastosowanie rozwiązań mobilnych dla danych i aplikacji krytycznych z punktu widzenia prowadzonej działalności gospodarczej”, powiedział Ben Gibbon, dyrektor do spraw rozwiązań mobilnych w firmie Cisco. „Pomagamy naszym klientom w wykonaniu i prześcignięciu ich planów biznesowych poprzez przekształcanie ich infrastruktur bezprzewodowych w prawdziwie mobilne sieci. Placówkę Mayo Clinic wyposażyliśmy w szeroki asortyment rozwiązań mobilnych, które umożliwiają poprawę poziomu satysfakcji pacjentów.”
Klinika Mayo jest żywo zainteresowana poprawą poziomu przesyłu danych, stabilności i przewidywalności rozwiązań informatycznych. Dlatego też zdecydowała się na rozpoczęcie fazy testowej rozwiązań Cisco 802.11n Aironet 1250 Series Access Points. Technologia 802.11n pozwoli również na uruchomienie nowych aplikacji mobilnych, które polepszą jakość oferowanych usług.
Cisco było pierwszą firmą, która wprowadziła na rynek zintegrowane rozwiązanie 802.11n draft 2.0, pozwalające organizacjom takim jak Mayo na pełne wykorzystanie możliwości oferowanych przez aplikacje mobilne. Ponadto firma Cisco jako pierwsza rozpoczęła sprzedaż certyfikowanych na całym świecie produktów Wi-Fi Alliance-certified 802.11n draft 2.0. Doświadczenia firmy Cisco z wdrożeń na licznych rynkach wertykalnych, na których firma jest obecna, takich jak opieka zdrowotna, edukacja, hotelarstwo, nieustannie przyspieszają proces przyswajania standardu 802. 11n. Firma Cisco wdraża skuteczne i niezawodne rozwiązania, umożliwiające przedsiębiorstwom podniesienie poziomu wydajności i efektywności, jak i pozwalające na zabezpieczenie inwestycji firm na przyszłość.
źródło: Cisco
News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej