Do oferty UPC dołączają dwie nowości: kanał Domo oraz Galeria UPC. Domo ucieszy wszystkie osoby zainteresowane aranżowaniem wnętrz i ogrodów. Galeria UPC stanie się wygodnym przewodnikiem ułatwiającym zapoznanie się ze wszystkimi usługami oferowanymi przez firmę.
Od 28 lipca oferta programowa usługi telewizyjnej UPC zostaje wzbogacona o Domo - pierwszy polski kanał tematyczny przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu. Programy nadawane w Domo stanowią interesującą propozycję dla wszystkich, którzy budują lub wykończają dom, remontują i urządzają mieszkanie, a także interesują się architekturą wnętrz lub projektowaniem ogrodów. W ofercie znajdują się serie poradnikowe, filmy i seriale dokumentalne, programy typu reality show oraz rozrywkowe, których tematem przewodnim jest architektura, design, rynek nieruchomości, ogrodnictwo i ekologia.
Oferta programowa oparta jest zarówno na produkcjach polskich jak i zagranicznych, głównie europejskich, ale również amerykańskich, kanadyjskich i australijskich.
Kanał Domo nadawany jest siedem dni w tygodniu, w godzinach 7:00 - 3:00. Jego producentem i nadawcą jest spółka CANAL+ Cyfrowy.
Domo będzie dostępne zarówno dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max Telewizji Cyfrowej UPC. Zgodnie z porozumieniem pomiędzy UPC Polska a CANAL+ Cyfrowym (nadawcą kanałów Domo i Planete), Domo w ofercie analogowej zastąpi kanał Planete, który będzie można oglądać w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku w Telewizji Cyfrowej UPC.
Galeria UPC
Także z dniem 28 lipca, abonenci Telewizji Cyfrowej UPC oraz wszystkich pakietów analogowych usługi telewizyjnej mogą, dzięki nowemu kanałowi promocyjnemu Galeria UPC zapoznać się z szeroką ofertą usług operatora. Galeria UPC pozwala również zapoznać się z praktycznymi funkcjami nowoczesnego dekodera z nagrywarką. W Galerii UPC klienci dowiedzą się, że cyfrowe dekodery UPC Mediabox pozwalają oglądać telewizję w nowy, bardziej komfortowy sposób, m.in. dzięki możliwości nagrywania (automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali i jednoczesne nagrywanie dwóch programów), zatrzymywania i przewijania telewizji na żywo, oglądania programów w oryginalnej wersji językowej i wysokiej rozdzielczości (HD), jak i korzystania z elektronicznego przewodnika po programach (EPG).
Dzięki Galerii UPC klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną cyfrowych Pakietów Premium (Canal+, HBO, Cinemax, HBO + Cinemax, eXtra Sport) oraz usługą internetową, telefoniczną i usługami dodatkowymi. Na kanale prezentowane są również spoty reklamowe UPC.
Za pośrednictwem kanału Galeria UPC klienci będą na bieżąco informowani o najciekawszych i najbardziej atrakcyjnych usługach i promocjach. Dowiedzą się m.in. dlaczego warto przenieść swój obecny numer telefoniczny do UPC, zamówić najszybszy na rynku, bezprzewodowy internet UPC WiFi lub wybrać kolejną usługę. Galeria UPC stanowi znakomite źródło wiedzy o aktualnej ofercie UPC i pomaga w łatwiejszy sposób wybrać oraz zamówić nowe usługi.
Kanał Galeria UPC nadawany jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, we wszystkich lokalizacjach znajdujących się w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.
źródło: UPC