Zobacz więcej na Play.pl.
Nowa prezentacja usług, nowa wizualizacja, nowa nawigacja to podstawowe zmiany jakie multimedialny operator PLAY wprowadził 20 sierpnia na swoim portalu http://www.playmobile.pl/. Celem zmian jest rozwój społeczności internetowej użytkowników PLAY oraz ułatwienie dostępu do informacji o usługach operatora.
Główny nacisk w projektowaniu nowego portalu położony został na łatwość docierania do informacji i najczęściej wykorzystywanych przez użytkowników funkcji oraz na ułatwienie i ujednolicenie nawigacji w serwisie. Nowy portal w sposób bardziej kompleksowy prezentuje operatora podkreślając korzyści, jakie niesie skorzystanie z oferty PLAY.
Przy projektowaniu serwisu skupiono się także na aspekcie związanym z tzw. samoobsługą klienta. Wykorzystane zostały narzędzia interaktywne umożliwiające wybór oferty najbardziej dostosowanej do potrzeb nabywcy np. porównywarka modeli aparatów.
Warstwa graficzna została unowocześniona z zachowaniem charakteru marki. Nowa konstrukcja i sposób prezentowania treści zapewnia maksymalną przejrzystość m.in. dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych, multimedialnych narzędzi stosowanych przy budowaniu serwisów internetowych.
Przy przebudowie portalu skoncentrowano się także na ulepszeniu dotychczasowych narzędzi ułatwiających tworzenie się społeczności wokół marki PLAY. Bardzo ważne było także to, aby dotychczasowe nawyki użytkowników, mogły zostać zachowane, po to by nie zmuszać ich do uczenia się portalu na nowo.
Za zmianę grafiki, opracowanie ulepszonej nawigacji oraz wsparcie w zakresie stworzenia nowej struktury portalu http://www.playmobile.pl/ odpowiedzialna była agencja interaktywna K2, z którą PLAY współpracuje od początku 2006 roku.
źródło: Play