Na początku sierpnia br. firma i-Trends, uruchomiła bardzo funkcjonalny serwis internetowy ZAJFON.PL wykorzystujący innowacyjną technologię Web2Call, która umożliwia transmisję głosu bezpośrednio przez stronę www.
Serwis ten umożliwia darmowe rozmowy telefoniczne z numerami stacjonarnymi i komórkowymi ponad 30 krajów świata bezpośrednio ze strony internetowej. Wszystko czego użytkownik potrzebuje, aby móc wykonać połączenie, to komputer z dostępem do Internetu oraz słuchawki i mikrofon - wystarczy ten zainstalowany w laptopie.
ZAJFON.PL to także jedyna darmowa bramka SMS, która umożliwia wysyłanie SMSów do wszystkich operatorów krajowych, a wysyłane wiadomości nie zawierają reklam w treści.
Z serwisu mogą korzystać wszyscy użytkownicy Internetu z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności rejestracji czy instalowania dodatkowego oprogramowania.
Serwis i technologię Web2Call testujemy od czerwca. Przez ten okres informacja o serwisie rozeszła się pocztą pantoflową i z usług serwisu skorzystało już ponad 50.000 użytkowników. Liczymy, że po akcji marketingowej promującej serwis liczba użytkowiników przekroczy 200.000, a w kolejnym roku podwoi a nawet potroi tą wielkość – mówi Zbigniew Smętek – Prezes spółki i-Trends.
Jak to możliwe, że serwis jest całkowicie za darmo...?
Wszystko dzięki reklamodawcom, którzy sponsorują połączenia i SMSy w zamian za oglądanie ich reklam. W zależności od tego czy użytkownik chce połączyć się z numerem stacjonarnym czy komórkowym czy chce wysłać SMS, materiał reklamowy wyświetla się w trakcie rozmowy lub przed połączeniem. W obu przypadkach użytkownik potwierdza obejrzenie reklamy klikając co jakiś czas w odpowiednie miejsce na banerze reklamowym. Użytkownicy mają świadomość, że to dzięki reklamodawcom mogą wykonywać całkowicie darmowe połączenia, dlatego pozytywnie odbierają przekazywane im treści.
Serwis opiera się zatem na zasadzie permission marketingu - gdzie użytkownik świadomie zgadza się na otrzymywanie komunikatu reklamowego, otrzymując w zamian możliwość bezpłatnego wykonywania połączeń telefonicznych. Działania oparte na permission marketingu doskonale sprawdzają się przy budowaniu lojalności konsumentów, budowaniu wizerunku firmy lub marki ale także generowaniu sprzedaży – twierdzi Seth Godin, twórca pojęcia permission marketingu, uważany za guru marketingu i pioniera nowatorskiego podejścia do marketingu produktów i usług.
Każdy internauta korzystający z serwisu ZAJFON.PL jest poproszony o podanie płci i określenie wieku, a użytkownicy, którzy zdecydowali się zarejestrować w serwisie (mają dodatkowe bonusy!) podają dodatkowo dane dotyczące, m.in.: miejsca zamieszkania, statusu zawodowego i zainteresowań. Dzięki temu reklamodawcy mogą precyzyjniej dotrzeć do konkretnego odbiorcy, a Użytkownik nie będzie zmuszony do oglądania reklam skierowanych do innej grupy docelowej.
Serwis może okazać sie szczególnie użyteczny dla osób, które spędzaja dużo czasu w Internecie, lubią nowinki techniczne i przede wszystkim lubią oszczędzać.
źródło: zajfon