Firma Panasonic Polska wprowadziła do sprzedaży nowy model centrali telefonicznej Pure-IP.
KX-TDE600 to urządzenie zapewniające doskonałą integrację systemu telefonicznego z siecią IT, a także możliwość ewolucyjnego przejścia od telefonii tradycyjnej do telefonii Voice over IP. Duże możliwości i wydajność sprawiają, że TDE600 znakomicie nadaje się do użycia w średnich i dużych przedsiębiorstwach takich jak hotele, banki, szpitale czy firmy korzystające z call centers.
Telefonia IP otwiera przed użytkownikami szerokie możliwości. W przeciwieństwie do tradycyjnych systemów, opartych na odrębnej sieci telefonicznej, rozwiązania IP korzystają z istniejącej już sieci komputerowej. Umożliwia to daleko idącą redukcję kosztów tworzenia infrastruktury. Telefonia IP eliminuje też opłaty za połączenia w zależności od czasu ich trwania oraz odległości, co w przypadku dużych przedsiębiorstw może generować znaczne oszczędności. Użytkownik jest zobowiązany uiszczać jedynie opłatę abonamentową za udostępnienie łącza internetowego w ramach którego można przesyłać połączenia głosowe. Rozwiązania IP umożliwiają też zintegrowanie funkcji transmisji głosu z innymi aplikacjami w stopniu niemożliwym do osiągnięcia przy użyciu telefonii tradycyjnej. Użytkownik może zatem łączyć, praktycznie w dowolny sposób, funkcje komputera i telefonu. Tego typu rozwiązania niezbędne są w centrach obsługi telefonicznej czy zaawansowanych systemach CRM.
Centrala Pure IP KX-TDE600 to najnowsze osiągnięcie japońskiej myśli technicznej w zakresie rozwiązań PBX. Jest kolejnym elementem niezwykle udanej linii central IP KX-TDE100 i KX-TDE200. W zależności od wersji, centrala oferuje od 128 do ponad 1000 portów wewnętrznych. Przeznaczona jest dla dużych przedsiębiorstw i organizacji, których potrzeby wykraczają poza możliwości mniejszych jednostek.
KX-TDE600 to centrala telefoniczna standardowo wyposażona w interfejs LAN, natychmiast gotowa do pracy w sieci IP. Oferuje również możliwość współpracy ze sprzętem działającym w systemie telefonii tradycyjnej. Użytkownik, który potrzebuje rozwiązań IP a, z różnych powodów, nie chce rezygnować z dotychczasowej infrastruktury telefonicznej, może przełożyć do nowej jednostki, dotychczas wykorzystywane podzespoły (np. z centrali Panasonic serii TDA), i jednocześnie korzystać z telefonii IP.
„KX-TDE600 pozwala na elastyczne połączenie telefonii IP oraz telefonii tradycyjnej, dając użytkownikowi możliwość podjęcia decyzji w jakim stopniu chce przejść na rozwiązania typu IP. Takie podejście pozwala na optymalizację kosztów i jednoczesne zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa – dzięki wprowadzeniu rozwiązań niemożliwych do zrealizowania bez użycia technologii IP.” - mówi Tomasz Perzyna, PBX Product Manager w Dziale Solution Business, Panasonic Polska.
Kolejnym atutem KX-TDE600 jest łatwa rozbudowa funkcji związanych z telefonią IP. O ile w centralach starszej generacji konieczna była fizyczna rozbudowa jednostki o nowe moduły, to w najnowszym produkcie Panasonic wystarczy aktywować żądane funkcje specjalnym kodem uzyskanym od producenta. Funkcjonalności są fabrycznie zakodowane na płycie główniej, wystarczy je jedynie odblokować by w łatwy sposób rozbudować pojemność lub funkcjonalność centrali.
Wraz z jednostką KX-TDE600 Panasonic wprowadził do sprzedaży zestaw nowych telefonów IP, współpracujących z centralą, jednocześnie zachowując pełną kompatybilność ze wszystkimi dotychczasowymi modelami telefonów systemowych – zarówno cyfrowymi jak i analogowymi. W zależności od potrzeb użytkownik może wybrać spośród kilkunastu modeli telefonów cyfrowych, analogowych lub IP, dostępnych w dwóch kolorach i różnych wersjach wyposażenia. KX-TDE600 jest również przystosowana do pracy z systemem bezprzewodowych telefonów DECT marki Panasonic. Różnorodność dostępnych akcesoriów sprawia, że centrala IP KX-TDE600 może być zastosowana w każdej średniej i dużej firmie.
Podstawowa wersja KX-TDE600 dostępna jest na rynku w cenie netto od 9900 PLN.
źródło: Panasonic