Archiwalne

Panorama Firm uhonorowana Złotym Laurem Klienta 2014 i Liderem Dekady

27.08.2014

Panorama Firm lider wśród wyszukiwarek lokalnych w Polsce, znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych nagrodą Laur Klienta 2014. Panorama Firm otrzymała Złoty Laur w kategorii „multimedialne wyszukiwarki firm, produktów i usług”, a także nagrodę Lider Dekady w tej samej kategorii.

W tegorocznej edycji konkursu Panorama Firm okazała się bezkonkurencyjna i zdecydowaną większością głosów zdobyła 1. miejsce w swojej kategorii. Tym samym, Panorama Firm została uhonorowana godłem Złoty Laur Klienta już po raz 9 z rzędu. W tym roku Panorama Firm otrzymała również godło Laur Klienta Lider Dekady Konkursu 2004-2014. Nagroda jubileuszowa została stworzona z myślą o firmach, które podczas minionych edycji programu osiągały najwyższe wyniki.

„Otrzymane nagrody Złoty Laur Klienta 2014 oraz Laur Klienta Lider Dekady to dla nas ogromne wyróżnienie. Od ponad dwudziestu lat wspieramy polskich przedsiębiorców, zwłaszcza z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw i bardzo nas cieszy, że nasza praca została uhonorowana tym szczególnym wyróżnieniem jakim jest Laur Klienta Lider Dekady. – mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska. Jestem dumna z otrzymanych nagród, ponieważ są one wyrazem opinii naszych klientów i użytkowników wyszukiwarki, a to przecież z myślą o nich tworzymy nasze produkty i usługi. Te prestiżowe wyróżnienia to dla nas także wielka motywacja do dalszego rozwoju. Będziemy dokładać wszelkich starań aby sprostać wymaganiom dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego i najbardziej wymagających klientów. – dodaje Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska.

Zmiany zachodzące w Panoramie Firm są widoczne już teraz. Firma dostosowując się do realiów rynkowych i wychodząc naprzeciw użytkownikom przeszła transformację. Pierwszym etapem zmian było przejście od katalogów drukowanych do mediów on-line. Kolejny etap to coraz powszechniejsza dostępność usług firmy na urządzeniach mobilnych. Odzwierciedleniem tych zmian są m. in. otrzymane nagrody w kategorii „multimedialne wyszukiwarki firm, produktów i usług”.

Laur Klienta to ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym w oparciu o sondaż telefoniczny oraz sondy internetowe wyłaniane są każdego roku najpopularniejsze produkty, marki i usługi w swoich kategoriach. Po zebraniu co najmniej 1 000 głosów w danej kategorii są one podliczane i wyłaniany jest zwycięzca. Konsumenci wybierając najbardziej przez siebie cenione marki przyznają im odpowiednio złoty, srebrny i brązowy laur. Zwycięzcy otrzymują godło promocyjne, które zarazem jest uznanym symbolem jakości. Już od 10 lat ogólnopolski plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Ranking jest obecnie największym programem konsumenckim w Polsce.

źródło: Eniro

News Profesjonalne pralki przemysłowe - Platforma TheMind.cloud

Dobrze dopasowane wyposażenie pralni jest w stanie pozytywnie wpłynąć na jej funkcjonowanie. Chcąc zaoferować wysokiej jakości usługi pralnicze, z uwagą należy podejść do wyboru urządzeń. Do obsługi urządzeń wykorzystać można innowacyjny system, który jest w stanie zapewnić maksymalną wydajność. czytaj więcej

News Malowanie proszkowe - jak jedna metoda zmieniła oblicze renowacji?

Coraz więcej osób zastanawia się, jak skutecznie i trwale odnowić metalowe przedmioty codziennego użytku, konstrukcje stalowe czy aluminiowe. Rozwiązaniem, które zdobywa coraz większą popularność ze względu na trwałość, estetykę oraz ekologiczne podejście, jest malowanie proszkowe. Chociaż metoda ta znana jest od wielu lat, dopiero teraz zyskuje zasłużoną uwagę – szczególnie na rynku lokalnym, gdzie malowanie proszkowe Łódź staje się usługą coraz bardziej pożądaną przez klientów indywidualnych i firmy. czytaj więcej

News Nowoczesne data center jako fundament cloud computingu - co warto wiedzieć?

Współczesny model przetwarzania danych coraz częściej opiera się na rozwiązaniach chmurowych, które wymagają solidnej i nowoczesnej infrastruktury. Data center to kluczowy element całego ekosystemu cloud computingu, zapewniający wydajność, bezpieczeństwo i elastyczność. Czym charakteryzują się nowoczesne centra danych i dlaczego są tak istotne dla rozwoju technologii chmurowej? czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej