Od początku lutego 2009 roku marka Orange zostanie głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, zastępując po sześciu latach markę TP. Oznacza to, że dalsze mecze eliminacji Mistrzostw Świata 2010 roku polscy piłkarze rozegrają wciąż wspierani przez Grupę TP, ale z innym logo na koszulkach.
Podczas zgrupowania w Portugalii w lutym 2009 roku reprezentacja rozegra z Litwą swój pierwszy mecz z nowym logo Orange na koszulce. Natomiast pierwszym meczem eliminacyjnym, w którym na strojach kadry pojawi się marka Orange będzie mecz z Irlandią Północną w marcu 2009 roku.
- Grupa TP pozostaje głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, a warunki podpisanej w ubiegłym roku umowy nie zmianiają się. Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie, tak w Polsce jaki i za granicą. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. Wystarczy przypomnieć, że przez ponad 3 lata wspierała polską Ekstraklasę tak skutecznie, że 51 proc. ankietowanych nadal wskazuje na Orange, jako sponsora Ekstraklasy, mimo, że kontrakt sponsorski wygasł w czerwcu ubiegłego roku - powiedział Piotr Gołos, dyrektor ds. sponsoringu i CSR Grupy TP.
Zmiana brandu wspierającego piłkarzy jest także logiczną konsekwencją uruchomienia przez Grupę TP w sierpniu 2008 roku kanału telewizyjnego Orange Sport. To najbardziej piłkarska z polskich telewizji, która na żywo transmituje mecze polskiej Ekstraklasy oraz rozgrywki ligowe z innych lig europejskiech. Orange, jako marka globalna także mocno zaangażowana jest w sponsoring sportowy.
Telekomunikacja Polska jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji od 2002 roku. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, oraz podczas mundialu w 2006 roku oraz Euro 2008. W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. Grupa TP będzie nadal wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA, ale już pod marką Orange.
źródło: Orange