Archiwalne

Połączenie na koszt odbiorcy TP S.A.

07.08.2006



Dzięki nowej usłudze - połączenie na koszt odbiorcy tp - każdy będzie mógł się porozumieć z bliskimi nawet wtedy, gdy nie ma pieniędzy na opłacenie połączenia telefonicznego.  Wystarczy, że zadzwoni na 9222 i poda numer, z którym chciałby rozmawiać. Telefonistka zestawi połączenie, gdy wzywany abonent wyrazi zgodę na pokrycie jego kosztów. Jeżeli Klient nie pamięta numeru osoby, do której chce zadzwonić, może poprosić o jego wyszukanie.

Połączenie z bezpłatnym numerem 9222 jest możliwe z telefonów w sieci TP, w tym z automatów telefonicznych (nie potrzeba do tego karty telefonicznej). Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, w całej Polsce.

Koszt połączenia naliczany jest jako suma opłaty za czas jego trwania i opłaty dodatkowej 1zł netto (1,22 zł brutto) za zestawienie połączenia.

W przypadku, gdy osoba wzywana ma aktywną blokadę połączeń półautomatycznych w ruchu krajowym lub nie jest abonentem Telekomunikacji Polskiej, połączenie na jej koszt nie będzie zrealizowane.

źródło: Telekomunikacja Polska S.A.

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wszystko co musisz wiedzieć przed wdrożeniem VoIP w swojej firmie

Jeżeli prowadzisz firmę, to na pewno docenisz mobilność i obniżenie kosztów telekomunikacyjnych. Zastosowanie technologii VoIP ma wiele innych zalet, ale też nie jest dla każdego. W przypadku, gdy Twoja firma obsługuje dużą ilość połączeń przychodzących, ale również komunikacja wewnętrzna potrzebuje sprawnego i bezkosztowego rozwiązania telekomunikacyjnego to warto skorzystać z technologii VoIP. czytaj więcej