Archiwalne

Połączenie na koszt odbiorcy TP S.A.

07.08.2006



Dzięki nowej usłudze - połączenie na koszt odbiorcy tp - każdy będzie mógł się porozumieć z bliskimi nawet wtedy, gdy nie ma pieniędzy na opłacenie połączenia telefonicznego.  Wystarczy, że zadzwoni na 9222 i poda numer, z którym chciałby rozmawiać. Telefonistka zestawi połączenie, gdy wzywany abonent wyrazi zgodę na pokrycie jego kosztów. Jeżeli Klient nie pamięta numeru osoby, do której chce zadzwonić, może poprosić o jego wyszukanie.

Połączenie z bezpłatnym numerem 9222 jest możliwe z telefonów w sieci TP, w tym z automatów telefonicznych (nie potrzeba do tego karty telefonicznej). Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, w całej Polsce.

Koszt połączenia naliczany jest jako suma opłaty za czas jego trwania i opłaty dodatkowej 1zł netto (1,22 zł brutto) za zestawienie połączenia.

W przypadku, gdy osoba wzywana ma aktywną blokadę połączeń półautomatycznych w ruchu krajowym lub nie jest abonentem Telekomunikacji Polskiej, połączenie na jej koszt nie będzie zrealizowane.

źródło: Telekomunikacja Polska S.A.

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Jak wybrać idealną kamerę sportową dla początkującego filmowca?

Sportowe kamery to narzędzia, które pozwalają uchwycić wyjątkowe chwile podczas aktywności, niezależnie od tego, czy to górska wspinaczka, surfing, czy jazda na rowerze. Dla początkującego filmowca wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak szerokim rynku. W tym artykule podpowiemy, na co zwrócić uwagę, aby znaleźć sprzęt idealnie dopasowany do swoich potrzeb. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wszystko co musisz wiedzieć przed wdrożeniem VoIP w swojej firmie

Jeżeli prowadzisz firmę, to na pewno docenisz mobilność i obniżenie kosztów telekomunikacyjnych. Zastosowanie technologii VoIP ma wiele innych zalet, ale też nie jest dla każdego. W przypadku, gdy Twoja firma obsługuje dużą ilość połączeń przychodzących, ale również komunikacja wewnętrzna potrzebuje sprawnego i bezkosztowego rozwiązania telekomunikacyjnego to warto skorzystać z technologii VoIP. czytaj więcej