Archiwalne

Połączenie na koszt odbiorcy TP S.A.

07.08.2006



Dzięki nowej usłudze - połączenie na koszt odbiorcy tp - każdy będzie mógł się porozumieć z bliskimi nawet wtedy, gdy nie ma pieniędzy na opłacenie połączenia telefonicznego.  Wystarczy, że zadzwoni na 9222 i poda numer, z którym chciałby rozmawiać. Telefonistka zestawi połączenie, gdy wzywany abonent wyrazi zgodę na pokrycie jego kosztów. Jeżeli Klient nie pamięta numeru osoby, do której chce zadzwonić, może poprosić o jego wyszukanie.

Połączenie z bezpłatnym numerem 9222 jest możliwe z telefonów w sieci TP, w tym z automatów telefonicznych (nie potrzeba do tego karty telefonicznej). Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, w całej Polsce.

Koszt połączenia naliczany jest jako suma opłaty za czas jego trwania i opłaty dodatkowej 1zł netto (1,22 zł brutto) za zestawienie połączenia.

W przypadku, gdy osoba wzywana ma aktywną blokadę połączeń półautomatycznych w ruchu krajowym lub nie jest abonentem Telekomunikacji Polskiej, połączenie na jej koszt nie będzie zrealizowane.

źródło: Telekomunikacja Polska S.A.

News Co zrobić, gdy telefon się przegrzewa? Przyczyny i skuteczne rozwiązania.

Twój telefon szybko się nagrzewa w trakcie użytkowania i zastanawiasz się, skąd wynika takie zjawisko? W wielu przypadkach jest to zupełnie normalne. W naszym artykule opowiemy, kiedy telefon grzeje się i kiedy nie warto się tym martwić, a także co zrobić, gdy Twój telefon jest gorący w trakcie użytkowania i czy może być to efektem awarii. Przyczyn przegrzewania się telefonu może być kilka. Dodatkowo warto też pamiętać o tym, że cieplejszy telefon nie musi świadczyć o żadnych anomaliach. Wynika to bowiem z konkretnych przyczyn. Na co zatem warto zwrócić uwagę i kiedy ciepło telefonu powinno nas niepokoić?

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

- kiedy telefon jest ciepły i dlaczego,
- co zrobić gdy telefon się przegrzewa. czytaj więcej

News Jak znaleźć tanie i dobre części do samochodu?

Zakup części samochodowych może być kosztownym i czasochłonnym procesem, zwłaszcza gdy chcemy znaleźć produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz części do naprawy, tuningu, czy po prostu do regularnej konserwacji pojazdu, warto wiedzieć, gdzie szukać, aby nie przepłacić i jednocześnie zapewnić sobie bezpieczeństwo oraz długowieczność samochodu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wszystko co musisz wiedzieć przed wdrożeniem VoIP w swojej firmie

Jeżeli prowadzisz firmę, to na pewno docenisz mobilność i obniżenie kosztów telekomunikacyjnych. Zastosowanie technologii VoIP ma wiele innych zalet, ale też nie jest dla każdego. W przypadku, gdy Twoja firma obsługuje dużą ilość połączeń przychodzących, ale również komunikacja wewnętrzna potrzebuje sprawnego i bezkosztowego rozwiązania telekomunikacyjnego to warto skorzystać z technologii VoIP. czytaj więcej