Archiwalne

Polityka ZTE wobec ekonomii globalnej - wyzwania podczas kryzysu szansą na wejście w rynek europejski

12.10.2011

Pomimo faktu, że ZTE zaliczana jest do tradycyjnych chińskich przedsiębiorstw, firma od dawna jest świadoma, że przekroczyła granicę między lokalnym, krajowym dostawcą rozwiązań technologicznych, a międzynarodową instytucją. Posiadając oddziały i wdrażając projekty w ponad 100 krajach na całym świecie, ZTE zatrudnia na kierowniczych stanowiskach lokalnych pracowników, powierzając im zarządzanie miejscowymi sprawami firmy. Biorąc pod uwagę trudności, jakie wyrosły przed globalną gospodarką w 2011r. z ich pomocą chiński zespół ma szansę prześcignąć swoją konkurencję.

Niepewność dalszego rozwoju światowej gospodarki jest zarówno wyzwaniem, jak i szansą dla ZTE. „ZTE różni się od tradycyjnych dostawców. Jest to nasz lojalny partner, odpowiadający na wszystkie indywidualne potrzeby. Firma zatrudnia specjalne zespoły, które wykonują swoje obowiązki ponad 16 godzin na dobę, co przyczynia się do naszego stałego rozwoju. Co więcej infrastruktura logistyczna ZTE umożliwia pokrycie nawet nagłego zapotrzebowania z naszej strony. Pełniąc funkcję CTO miałem okazję odwiedzić główną siedzibę przedsiębiorstwa już ponad 10 razy i w związku z tym nawiązałem przyjacielskie relacje z przedstawicielami ZTE. Kiedy nasza firma zdecydowała się na współpracę z ZTE byliśmy bardzo zadowoleni i podekscytowani perspektywą wspólnych interesów – mówi Rafał Markiewicz, E-Plus CTO.

W Europie bieżące działania firmy ZTE są nieznacznie ograniczane przez dość restrykcyjną politykę podatkową. Tymczasem polscy operatorzy są gotowi przełamać równowagę rynkową między sprzedającymi w celu wytworzenia konkurencji, co stanowi dobrą okazję dla ZTE. Jakkolwiek korporacja musi być nieustannie świadoma piętrzących się wyzwań: ostrej konkurencji, kosztów wprowadzenia marki na rynek oraz trudności z transformacją w kierunku użycia smartfonów.

Takich wyzwań nie można ignorować – tylko z najlepszą taktyką ZTE może zdystansować konkurencję. W obecnym bezwzględnym otoczeniu optymalizacja działań jest kluczową sprawą. Jednostki operacyjne powinny szczegółowo analizować dostępne dane operacyjne. W razie wykrycia pewnych niedociągnięć, należy od razu podejmować działania w celu zapewnienia zrównoważonego rozwoju, dzięki czemu firma będzie mogła zwiększać swój potencjał operacyjny i wyciągać optymalne korzyści.

ZTE dostrzega ogromną szansę, jaką daje polski rynek telekomunikacji, aby na szeroką skalę wprowadzić wysokiej jakości serwis i zaawansowaną technologię. Wielu klientów już zaufało ZTE, klienci z Europy chwalą współpracę. „ZTE jest naszym wspólnikiem, z którym nawiązaliśmy współpracę, aby stworzyć szerokopasmową sieć E-plus. W wyniku tej kooperacji wydajność naszych stacji E-plus wzrosła kilkakrotnie w porównaniu do 2009 roku. Partnerstwo z ZTE zapewniło szerokie korzyści dla obu stron – powiedział, Thorsten Dirks, E-Plus CEO.

źródło: ZTE

News Technologia Plasmacluster w oczyszczaczach powietrza - czy to bezpieczne?

Nowe technologie to zazwyczaj skuteczne rozwiązania, które sprawdzają się w wielu branżach. W dzisiejszym artykule skupimy się na problemie z zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej

News Jak skutecznie przygotować firmę do stosowania RODO – porady nie tylko dla przedsiębiorców

Już za dziewięć miesięcy – 25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – RODO. Wprowadza ono zmiany, które dotyczą funkcjonowania wielu aspektów organizacji, dlatego warto odpowiednio wcześnie przygotować się do ich wdrożenia – wskazuje Fundacja Wiedza To Bezpieczeństwo. Jak to zrobić i kiedy warto skorzystać z pomocy zewnętrznej firmy? czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej