Archiwalne

Ponad 100 tysięcy widzów na Orange Kino Letnie

10.09.2009

Zobacz więcej na Orange.pl.

Ponad 100 tysięcy osób obejrzało filmy wyświetlane w kinach pod gwiazdami w czasie trwającej całe lato akcji Orange Kino Letnie. Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo, obejrzało je 62 tysiące osób. Kolejnych 35 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach a prawie 10 tysięcy oglądało filmy w jeżdżącym po kraju Wagonie Filmowym.

To już druga edycja wakacyjnego projektu filmowego Orange i firmy Outdoor Cinema specjalizującej się w eventach audiowizualnych. W tym roku wydarzenie zostało przygotowane we współpracy z miastami partnerskimi - Sopotem i Zakopanem oraz z PKP Intercity.

W ramach akcji w dwóch najpopularniejszych polskich kurortach można było za darmo oglądać seanse filmowe wyświetlane na specjalnie przygotowanych „salach kinowych", pod gołym niebem.

Zainteresowanie tegoroczną ofertą nietypowego kina było ogromne. Liczba osób przychodzących na seanse przekroczyła oczekiwania organizatorów. By zająć miejsce na leżaku lub góralskiej ławie, widzowie przychodzili do kina na godzinę przed seansem. W obu miejscowościach konieczne okazało się zwiększenie liczby miejsc na widowni. Ogółem zorganizowano 453 seanse, które obejrzało ponad 100 tysięcy widzów. Pokaz zamykający tegoroczną edycję projektu odbył się w ostatni weekend sierpnia.

W repertuarze Orange Kino Letnie znalazło się 99 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat. Wśród nich każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Tytułami najchętniej oglądanymi były: "Slumdog. Milioner z ulicy", "To nie tak jak myślisz, kotku", "Sen Kassandry", "Pulp Fiction", "Frida", "Vicky, Cristina, Barcelona", "Wszystko gra", "Coco Chanel"  a rekord popularności pobił  "Step Up - taniec zmysłów" - niemal 2 tysiące widzów w Sopocie i przeszło 800 w Zakopanem. 

Bardzo ciekawym elementem projektu Orange Kino Letnie był Wagon Filmowy, oficjalnego przewoźnika projektu - spółki PKP Intercity. Przez całe wakacje kursował on pomiędzy Sopotem, a Zakopanem łącząc zimową i letnią stolicę Polski. Podczas każdej podróży, pasażerowie mogli oglądać wyświetlane filmy. W czasie wakacji wagon pokonał swoją trasę 71 razy, dzięki czemu filmy obejrzało blisko 10 tysięcy podróżnych.

Projektowi towarzyszy strona internetowa www.orangekinoletnie.wp.pl. Można na niej znaleźć galerię zdjęć z Sopotu i Zakopanego,  a nawet obejrzeć film opowiadający o projekcie i przypominający emocje z nim związane. W ciągu dwóch miesięcy tegorocznej edycji Orange Kino Letnie, odwiedziło ją blisko 400 tysięcy internautów.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Sprzedaż odzieży w internecie. Jak zacząć i czego oczekiwać?

Światowy rynek mody przynosi niebotyczne zyski koncernom odzieżowym. W świecie wielkich marek na szczęście jest jeszcze miejsce dla małych producentów ubrań. Zapotrzebowanie na odzież spoza sieciowych sklepów można wykorzystać. Dlaczego warto to zrobić i od czego zacząć? czytaj więcej

Netia Netia Cloud Tunnel – szybki dostęp do dowolnej chmury na świecie

Netia poszerzyła ofertę rozwiązań dla klientów biznesowych o usługę Netia Cloud Tunnel, która pozwala na zestawianie bezpiecznych i niezawodnych połączeń z ponad 100 platformami chmurowymi na całym świecie, w tym Amazon Web Services, Microsoft Azure, czy Google Cloud. czytaj więcej