Archiwalne

Premiera nowej platformy resellerskiej Focus Telecom Polska

22.05.2012

Już 23 maja br., w trakcie drugiego dnia konferencji iNET-meeting, Focus Telecom Polska zaprezentuje nową platformę Focus.Reseller skierowaną do operatorów ISP, którzy chcą powiększyć swoją ofertę o kompleksowe usługi wspierające komunikację, sprzedaż i zarządzanie przedsiębiorstwem.

Nowa platforma w ofercie Focus Telecom Polska obejmuje wirtualną centralę telefoniczną (cloud.PBX) oraz rozwiązanie do gromadzenia danych i zarządzania przedsiębiorstwem (cloud.CRM). Dodatkowo w ramach pakietu dostępna jest numeracja na terenie całej Polski oraz obsługa ruchu telefonicznego. Wszystkie usługi w ramach Focus.Reseller świadczone są w modelu chmury obliczeniowej, co czyni tę platformę bardzo mobilną i idealną dla małych operatorów, którzy płacą tylko za wykorzystane zasoby.

- Focus.Reseller to produkt obejmujący w pełni kompleksowe, skalowalne oraz gotowe do sprzedaży rozwiązania biznesowe, które mogą być z powodzeniem wdrażane u każdego Klienta bez względu na jego wielkość. Warto podkreślić, że za bieżącą aktualizację platformy odpowiada w całości nasza firma. Z tego względu oferta ta może być szczególnie atrakcyjna dla mniejszych resellerów – mówi Monika Jóźwiak, Kierownik Sprzedaży Pośredniej Focus Telecom Polska.

W ramach współpracy Focus Telecom Polska oferuje swoim Partnerom i Resellerom szereg dodatkowych korzyści, takich jak dostęp do specjalistycznych szkoleń produktowych prowadzonych przez firmę oraz stałe wsparcie sprzedażowe oraz marketingowe z jej strony.

Focus Telecom Polska Sp. z o.o. działa w branży ICT od 2008 r. Firma specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu innowacyjnych produktów i usług w zakresie komunikacji, wsparcia sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem. W portfolio firmy znajdują się usługi świadczone w modelu cloud computing: cloud.PBX, cloud.IVR, cloud.CRM, cloud.CallCenter oraz Telemeeting. Dynamizm rozwoju firmy i jej usług został już doceniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2011. Focus Telecom Polska znalazła się w czołówce najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej.

źródło: Focus Telecom

News Czym jest i jak działa bramka SMS?

Nie da się zaprzeczyć, że komunikacja jest kluczowa dla każdej firmy. Zwłaszcza jeśli zależy jej na odniesieniu sukcesu. Jak jednak właściwie komunikować się z klientami? Bramka SMS to narzędzie, które umożliwia przedsiębiorstwom efektywne i wygodne wysyłanie wiadomości tekstowych do swoich klientów lub innych potencjalnych odbiorców. Czym dokładnie jest bramka SMS i jak działa? czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

News Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Śniadanie w Chmurze jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami. czytaj więcej