AutoMapa zdobyła trzeci raz z rzędu Złoty Laur Konsumenta – prestiżową nagrodę przyznawaną przez polskich klientów.
Po raz pierwszy w historii konkursu Złoty Laur Konsumenta, w kategorii „Mapy Cyfrowe”, najwyższe wyróżnienie trzykrotnie z rzędu przyznano temu samemu produktowi. Respondenci biorący udział w badaniu zwracali szczególną uwagę na innowacyjne rozwiązania takie jak system informacji o ruchu drogowym AutoMapa Traffic, a w szczególności na jego funkcję LiveDrive! pozwalającą na wyznaczanie tras z uwzględnieniem rzeczywistych danych drogowych dostępnych w trybie on-line.
„Trzeci z rzędu Złoty Laur Konsumenta jest wynikiem nieustającej pracy nad rozwojem AutoMapy i oferowaniu przełomowych technologicznie rozwiązań w funkcjonalnej formie. O wyniku konkursu decydują klienci, którzy jak nikt inny potrafią docenić jakość i innowacyjność kupowanych przez siebie produktów, dlatego takie wyróżnienie cieszy szczególnie i jest jednocześnie silnym bodźcem, do dalszego rozwoju AutoMapy i wyznaczania nowych standardów jakościowych na tym rynku.” – powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i Marketingu AutoMapy.
Nagrody Laur Konsumenta przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego głosowania konsumentów i klientów, którzy wybierają najlepsze dostępne na rynku produkty. Ich opinia świadczy o jakości produktów i preferencjach zakupowych. Co szczególnie ważne, w tegorocznej edycji konkursu ponownie największa liczba respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym, jako najlepsze rozwiązanie nawigacyjne dostępne na rynku.
źródło: AutoMapa
News Przegląd i prognozy rozwoju rynku telekomunikacyjnego w Polsce na lata 2023-2028
Odkryj kluczowe aspekty i przyszłość rynku telekomunikacyjnego w Polsce, analizując unikalne dane, trendy konsumenckie oraz prognozy rozwoju na najbliższe lata. czytaj więcejNews Pozycjonowanie stron internetowych w Google - jakie ma zalety?
Pozycjonowanie stron internetowych to proces optymalizacji treści i struktury witryny w celu uzyskania wyższych miejsc w wynikach wyszukiwania na platformach takich jak Google. Wykorzystuje się odpowiednie słowa kluczowe, optymalizuje się treści oraz linki, aby zwiększyć widoczność witryny dla użytkowników szukających konkretnych informacji lub produktów. Jakie są zalety tego procesu? Chętnie w tym pomożemy!- Czym jest skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?
- Na co wpływa pozycjonowanie strony internetowej?
- Kto zajmuje się pozycjonowaniem strony internetowej? czytaj więcej