Archiwalne

Program „Gram Fair” w jesiennej rundzie Orange Ekstraklasy

01.08.2007

Czy gra „fair” na boisku i poprawa zachowania kibiców na stadionach jest możliwa? Orange wierzy, że tak. Dlatego w rozpoczynającym się sezonie sponsor Ekstraklasy przygotował kolejną odsłonę programu „Gram Fair”. 

Program „Gram Fair” jest skierowany do wszystkich, którym zależy, by piłkarskie stadiony były bezpieczne. Jego celem jest edukacja fanów futbolu i przekonanie ich, że zasady fair play są ważne nie tylko na boisku, ale też na trybunach. Program „Gram Fair” powstał właśnie po to, by mecze dostarczały kibicom wyłącznie sportowych emocji. W kwietniu br. na znak solidarności z akcją w specjalnych opaskach i koszulkach wychodzili na mecze piłkarze wszystkich klubów Orange Ekstraklasy. 

Zdaniem Orange zasady fair play na stadionach dotyczą w równym stopniu piłkarzy i kibiców. Ci ostatni, związani na dobre i na złe ze swoimi klubami, powinni pamiętać o godnym zachowaniu, kiedy ich ukochana drużyna triumfuje, ale także wtedy, gdy muszą przełknąć gorycz porażki. Takie pozytywne zachowania promowała wiosenna akcja Orange Fair Play „Stadion kolejki”, w której premiowano najciekawsze, przygotowane przez kluby kibica oprawy spotkań piłkarskich. 

W rundzie jesiennej sezonu 2007/2008 program „Gram Fair” będzie pokazywać wzory i tworzyć kulturę kibicowania, tak, by na stadionach zagościły pozytywne emocje, a na meczach panowała prawdziwie sportowa, radosna atmosfera. Jednym z oczekiwanych skutków tych działań ma być zwiększenie bezpieczeństwa i zwiększenie frekwencji na trybunach. 

„W ramach programu „Gram Fair” w sezonie 2007/2008 odbędą się wydarzenia specjalne na stadionach Orange Ekstraklasy, zachęcające wszystkich do wzięcia udziału w akcji. Liczymy na współpracę z klubami i stowarzyszeniami kibiców. To oni mogą pomóc przekonać fanów futbolu do respektowania zasad fair play” - mówi Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy Grupy TP. „Program daje możliwość wszystkim, którzy kochają piłkę nożną, by zamanifestować swój sprzeciw wobec stadionowej agresji”.

Elementem wyróżniającym program stała się pomarańczowa opaska na rękę z  hasłem „Gram Fair”. Jej kolor został ustalony ponad klubowymi podziałami i oznacza, że każdemu, kto ma ją na ręku, zależy na dobrej opinii kibiców, poszanowaniu zasad fair play oraz szacunku dla innych drużyn.

Opaska „Gram Fair” stanowi jednocześnie wyraz poparcia 5 głównych zasad programu:

  • Gram Fair - Ponad podziałami
  • Gram Fair - Szanuję przeciwnika
  • Gram Fair - Kocham futbol
  • Gram Fair - Jestem z tego dumny
  • Gram Fair - Na każdym stadionie

źródło: Orange

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Jak sprawdzić poziom tuszu w drukarce Brother DCP-J105?

Szukasz szybkiego sposobu na sprawdzenie tuszu w drukarce Brother DCP-J105? Chcesz dowiedzieć się, jak sprawdza się tusz w tym modelu drukarki? W poniższym artykule poznasz sposoby na sprawdzenie tuszu w drukarce Brother DCP-J105! Wskazujemy, jak to zrobić! Poznaj najbardziej wydajne tusze dla drukarki Brother!

czytaj więcej

News Jak działa eSIM na różnych urządzeniach?

eSIM to prawdziwa rewolucja w świecie technologii, która może odmienić sposób użytkowania urządzeń mobilnych na co dzień. Zastanawiasz się, jak korzystać z eSIM-a na swoim smartfonie, smartwatchu czy tablecie? Odkryj zalety wirtualnej karty i sprawdź, dlaczego warto przerzucić się na nią już teraz. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Trzy ataki na dane, które wstrząsnęły branżą technologiczną

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, zagrożenia cybernetyczne są nieustannym wyzwaniem, stanowiąc poważne ryzyko przez cały rok. Z alarmującą regularnością, niemal 4000 nowych ataków codziennie uderza w organizacje, a statystyki wskazują, że co 14 sekund firma staje się ofiarą ataku typu ransomware. czytaj więcej