Archiwalne

Przedwstępna umowa sprzedaży udziałów TP EmiTel

25.03.2011

W dniu wczorajszym dotychczasowy właściciel Emitela - Grupa Telekomunikacja Polska - podpisał przedwstępną umowę sprzedaży udziałów spółki TP EmiTel.

Kupującym jest jeden z czołowych funduszy private equity w Europie – Montagu Private Equity. Wartość transakcji wyniosła 1,7 mld zł.

Prezes Grupy TP, Pan Maciej Witucki, tak skomentował zawartą transakcję:
- Ta umowa jest wynikiem strategii Grupy TP, która zakłada koncentrację na naszej podstawowej działalności. Jesteśmy też przekonani, że Montagu, jako nowy właściciel, zapewni dalszy dynamiczny rozwój Emitela.

Pan Michał Chałaczkiewicz, Partner Montagu odpowiedzialny za inwestycje funduszu w Europie Środkowowschodniej, reprezentując naszego nowego udziałowca powiedział natomiast:
- To pierwsza bezpośrednia inwestycja Montagu w Polsce i druga inwestycja w Europie Środkowowschodniej. Emitel świadczy usługi niezbędne dla odbiorców w atrakcyjnych i wzrostowych segmentach rynku. W oparciu o jego dotychczasową, efektywną działalność, planujemy rozwijać usługi dla nadawców i operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Chcemy wspierać doświadczony zespół menedżerski spółki w dalszym rozwoju Emitela, jako niezależnego operatora infrastruktury radiowo-telewizyjnej oraz telekomunikacyjnej w Polsce – powiedział Michał Chałaczkiewicz.

Transakcja wymaga zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

źródło: Emitel

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej