W dniach 29 - 31 października br. w Kijowie w Centrum Wystawienniczym "KievExpoPlaza" odbyły się już po raz szósty Targi i Konferencja EEBC Telecom&Broadcasting.
Pomimo panującego światowego kryzysu w targach EEBC 2008 Telecom&Broadcasting wzięło udział 195 firm z 30 krajów. Wśród nich odnotowano producentów i dostawców sprzętu dla telewizji satelitarnej i kablowej (37%), sprzętu telekomunikacyjnego (26%), sprzętu dla produkcji i nadawania kontentu (11%), a także przedstawicieli kanałów telewizyjnych i produkcji filmowej (26%).
Powierzchnia targów liczyła 6050 m2, czyli o 38% więcej niż w ubiegłym roku.
"Bieżący rok wydaje się niełatwym dla Ukrainy, ale pomimo to targi EEBC 2008 Telecom&Broadcasting pozwoliły zauważyć, iż rynek ten rozwija się, a targi EEBC razem z nim. W tym roku wspierali nas międzynarodowi partnerzy z Wielkiej Brytanii, Chin i Turcji, znajdujemy się więc o krok bliżej do stworzenia platformy na rzecz współpracy i rozwoju całego regionu Europy Wschodniej, WNP i Azji środkowej" - powiedziała Inna Burgela, prezes komitetu organizacyjnego EEBC 2008 Telecom&Broadcasting.
Podczas EEBC - 2008 VECTOR na swoim stoisku zaprezentował węzły i odbiorniki optyczne (BETA PRO 60, BETA PRO 50, GAMMA 033, LAMBDA PRO 50, OPTI) oraz wzmacniacze szerokopasmowe (BETA PRO 30, LAMBDA PRO 40, LAMBDA PRO 30, LAMBDA PRO 20, AMIGO A). Odwiedzający stoisko najwięcej pytań zadawali na temat węzła BETA PRO 60 oraz najnowszego odbiornika optycznego BETA PRO 50.
VECTOR był również obecny na stoiskach swoich dwóch dystrybutorów: firmy z Odessy Mortelekom oraz firmy z Kijowa Romsat.
Tradycyjnie w ramach EEBC odbyły się liczne konferencje, panele dyskusyjne i seminaria, podczas których zostały omówione aktualne zagadnienia branży: bieżąca sytuacja, perspektywy rozwoju, plany operatorów oraz możliwości producentów w krajach Europy i WNP. Konferencja EEBC była podzielona na trzy bloki tematyczne:
"Tendencje rozwoju technologii i biznesu operatorów informacyjnej komunikacji w centralnej i Wschodniej Europie", "Ewolucja satelitarnych systemów łączności Ukrainy. Platformy satelitarnej płatnej TV" oraz "Łączność mobilna. światowe doświadczenia i perspektywy realizacji w krajach Europy Wschodniej." Drugiego dnia Konferencji ekspert techniczny Firmy VECTOR Dmitriy Derevyago wystąpił z prezentacją "Ewolucja infrastruktury sieci HFC".
Jak co roku organizatorzy EEBC Telecom & Broadcasting oraz czasopisma "Telemir" i "Komunikacje i sieci Telecom" zorganizowali Konkurs Highlights EEBC.
Uroczyste wręczenie nagród w ramach konkursu najlepszych produktów i rozwiązań, przedstawionych przez wystawców w centrum wystawienniczym, odbyło się w dn. 31 października. Odbiornik optyczny firmy VECTOR BETA PRO 50 został zwycięzcą w kategorii "Najlepszy innowacyjny produkt/rozwiązanie targów EEBC 2008"
Kolejne targi EEBC Telecom&Broadcasting odbędą się w dn. 21-23 października 2009 r.
źródło: VECTOR
News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik
Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcejNews Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media
Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcejNews Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!
Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcejNews Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej
W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej