Firma Research In Motion ogłosiła wprowadzenie udoskonalonej usługi wsparcia technicznego (BlackBerry® Technical Support Services) dedykowanego dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.
„Opracowaliśmy bardziej wszechstronną, elastyczną i dedykowaną usługę BlackBerry Technical Support Service, która pomoże małym i średnim firmom oraz dużym przedsiębiorstwom nadążyć za rozwijającymi się potrzebami w zakresie mobilności biznesu”, powiedział Alan Panezic, vice president w dziale platform product management firmy RIM. „Nowy program usługi zawiera liczne, nowe poziomy wsparcia oraz szereg dodatkowych usług, dzięki którym klienci mogą wybrać zakres pomocy technicznej idealnie odpowiadający konkretnym potrzebom ich organizacji.”
Nowa usługa zawiera między innymi:
• Nowe poziomy wsparcia dostosowane do potrzeb małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw
• Wszechstronny program dodatkowych materiałów, szkoleń on-line, newsletter’ów, certyfikatów oraz dostęp do BlackBerry® Expert Support Center
• Wsparcie na poziomie tworzenia i rozwoju aplikacji
• Dostęp do obsługi klienta funkcjonującej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Anglojęzyczna wersja usługi jest również dostępna dla polskich użytkowników rozwiązań BlackBerry.
źródło: RIM