Archiwalne

Rozpoczęły się prace nad ofertą telekomunikacyjną dla wędkarzy

03.02.2009

Wystartowała akcja promocyjna poprzedzająca wprowadzenie na rynek nowej telefonii komórkowej dla wędkarzy.

Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim Rybobranie.pl akcja promocyjna „Daj się złowić”. Pretekstem do akcji były odbywające się na warszawskim Torwarze targi „Na Ryby”, w których wzięło udział ponad 6000 wędkarzy i sympatyków wędkarstwa.

Celem organizatorów akcji jest rozpoczęcie budowy projektu telekomunikacyjnego, wspólnie z jego przyszłymi odbiorcami. Dzięki akcji promocyjnej „Daj się złowić” udało się uzyskać szereg istotnych informacji na temat preferencji oraz potrzeb telekomunikacyjnych wędkarzy.

- Wędkarze to bardzo spójna i duża grupa odbiorców. Grupa ta jest bardzo specyficzna w wymiarze potrzeb telekomunikacyjnych. Zanim zaproponujemy im nasze usługi postanowiliśmy z nimi porozmawiać, dowiedzieć się czego naprawdę potrzebują i zaprosić do wspólnego przygotowania użytecznej oferty – mówi Anna Gołębicka, Dyrektor Marketingu CenterNet S.A.

Dodatkowym celem akcji „Daj się złowić” było wyłonienie bazy 100 osób, które staną się ambasadorami nowej telefonii komórkowej. W ramach akcji przygotowano szereg materiałów promocyjnych i specjalne konkursy, w których co godzinę można było wygrać nagrody rzeczowe w postaci zestawów spławików, kurtek wędkarskich, etc.

- Udało nam się porozmawiać osobiście z ponad 2000 wędkarzami oraz zebrać ankiety z interesującymi nas informacjami – mówi Marcin Kasierski odpowiedzialny za projekt w CenterNet. Ciekawostką targów było Mobilne Łowisko, w którym za pomocą Bluetooth w telefonie, można było pobrać darmową aplikację odstraszającą komary – dodaje Katarzyna Nowicka – Brand Manager CenterNet. Dzięki tej promocji pokazaliśmy, że nowa telefonia będzie tym czego potrzebują wędkarze.

-Zainteresowanie projektem przerosło nasze oczekiwania. Stworzenie telefonii dla wędkarzy będzie kolejnym krokiem wprowadzającym nowe technologie do tego hobby – mówi Artur Chyła, Prezes portalu Rybobranie.pl.

Centernet i Rybobranie.pl nie ujawniły jeszcze nazwy marki nowej telefonii. W październiku 2008 CenterNet S.A. zawarł Porozumienie o współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim Rybobranie.pl w zakresie tworzenia oraz sprzedaży produktów i usług telefonii komórkowej wraz z usługami dodanymi, istotnymi dla grupy docelowej.

Polski Portal Wędkarski Rybobranie.pl to wspólne przedsięwzięcie Polskiego Związku Wędkarskiego i DirNet Sp. z o.o. Rybobranie.pl łączy Polski Związek Wędkarski i jego wiedzę merytoryczną z zakresu wędkarstwa oraz DirNet'u w prowadzeniu internetowych projektów inwestycyjnych. Rybobranie.pl gromadzi i aktywizuje społeczność ok. 600 tys. wędkarzy zrzeszonych przy Polskim Związku Wędkarskim.

źródło: CenterNet

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News Wiosenny przegląd anteny - na co zwrócić uwagę po sezonie zimowym

Anteny telewizyjne mają to do siebie, że po okresie zimowym warto dokonać ich przeglądu. Dotyczy to zwłaszcza urządzeń wykorzystywanych w warunkach zewnętrznych. Jest to związane z tym, że anteny mogą ulegać uszkodzeniom lub zmianą ustawienia na skutek oddziaływania śniegu, deszczu i silnego wiatru. Z tego artykułu dowiesz się, jak powinien wyglądać podstawowy przegląd anteny po sezonie zimowym. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Internet mobilny bez limitu? Nie daj się nabrać!

Internet mobilny bez limitu? Nie daj się nabrać - wybierz internet mobilny 100 GB od lajt mobile i ciesz się super prędkością i dobrym zasięgiem! czytaj więcej

News Ponadczasowa elegancja: Klasyczne garnitury, które nigdy nie wychodzą z mody

W świecie mody, gdzie trendy zmieniają się z prędkością światła, istnieje pewna kategoria ubrań, która pozostaje niezmiennie na topie – klasyczne garnitury. Symbol elegancji, profesjonalizmu i dobrego gustu, garnitur męski to inwestycja na lata, która sprawdza się w wielu sytuacjach. PAKO LORENTE, marka z wieloletnim doświadczeniem w modzie męskiej, doskonale rozumie potrzeby współczesnego mężczyzny, oferując szeroki wybór klasycznych garniturów, które nigdy nie wychodzą z mody. Zapraszamy do świata ponadczasowej elegancji, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, a styl jest zawsze na pierwszym miejscu. czytaj więcej