Wystartowała akcja promocyjna poprzedzająca wprowadzenie na rynek nowej telefonii komórkowej dla wędkarzy.
Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim Rybobranie.pl akcja promocyjna „Daj się złowić”. Pretekstem do akcji były odbywające się na warszawskim Torwarze targi „Na Ryby”, w których wzięło udział ponad 6000 wędkarzy i sympatyków wędkarstwa.
Celem organizatorów akcji jest rozpoczęcie budowy projektu telekomunikacyjnego, wspólnie z jego przyszłymi odbiorcami. Dzięki akcji promocyjnej „Daj się złowić” udało się uzyskać szereg istotnych informacji na temat preferencji oraz potrzeb telekomunikacyjnych wędkarzy.
- Wędkarze to bardzo spójna i duża grupa odbiorców. Grupa ta jest bardzo specyficzna w wymiarze potrzeb telekomunikacyjnych. Zanim zaproponujemy im nasze usługi postanowiliśmy z nimi porozmawiać, dowiedzieć się czego naprawdę potrzebują i zaprosić do wspólnego przygotowania użytecznej oferty – mówi Anna Gołębicka, Dyrektor Marketingu CenterNet S.A.
Dodatkowym celem akcji „Daj się złowić” było wyłonienie bazy 100 osób, które staną się ambasadorami nowej telefonii komórkowej. W ramach akcji przygotowano szereg materiałów promocyjnych i specjalne konkursy, w których co godzinę można było wygrać nagrody rzeczowe w postaci zestawów spławików, kurtek wędkarskich, etc.
- Udało nam się porozmawiać osobiście z ponad 2000 wędkarzami oraz zebrać ankiety z interesującymi nas informacjami – mówi Marcin Kasierski odpowiedzialny za projekt w CenterNet. Ciekawostką targów było Mobilne Łowisko, w którym za pomocą Bluetooth w telefonie, można było pobrać darmową aplikację odstraszającą komary – dodaje Katarzyna Nowicka – Brand Manager CenterNet. Dzięki tej promocji pokazaliśmy, że nowa telefonia będzie tym czego potrzebują wędkarze.
-Zainteresowanie projektem przerosło nasze oczekiwania. Stworzenie telefonii dla wędkarzy będzie kolejnym krokiem wprowadzającym nowe technologie do tego hobby – mówi Artur Chyła, Prezes portalu Rybobranie.pl.
Centernet i Rybobranie.pl nie ujawniły jeszcze nazwy marki nowej telefonii. W październiku 2008 CenterNet S.A. zawarł Porozumienie o współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim Rybobranie.pl w zakresie tworzenia oraz sprzedaży produktów i usług telefonii komórkowej wraz z usługami dodanymi, istotnymi dla grupy docelowej.
Polski Portal Wędkarski Rybobranie.pl to wspólne przedsięwzięcie Polskiego Związku Wędkarskiego i DirNet Sp. z o.o. Rybobranie.pl łączy Polski Związek Wędkarski i jego wiedzę merytoryczną z zakresu wędkarstwa oraz DirNet'u w prowadzeniu internetowych projektów inwestycyjnych. Rybobranie.pl gromadzi i aktywizuje społeczność ok. 600 tys. wędkarzy zrzeszonych przy Polskim Związku Wędkarskim.
źródło: CenterNet