Rozwiązanie Verint Workforce Optimization dostępne na wielu platformach mobilnych
Firma Verint® Systems Inc. poinformowała, że jej rozwiązanie do optymalizacji pracy zasobów ludzkich Verint Mobile Workforce Optimization (WFO) jest już dostępne dla wielu platform mobilnych, w tym dla systemów Google Android i Apple iOS. Jako specjalna aplikacja dla urządzeń z systemem Android i iOS, oprogramowanie Verint Mobile WFO™ umożliwia pracownikom i menedżerom obsługującym klientów korzystanie z funkcjonalności narzędzi WFO i zachowanie mobilności. Pozwala im także nawiązywać kontakt z klientami i dostarczać informacje na żądanie również poza biurem oraz szybko reagować i podejmować działania z poziomu własnego, wygodnego urządzenia mobilnego.
Firma Verint pomaga pracownikom i ich przełożonym lepiej wykonywać wyznaczone zadania, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Dzięki temu przedsiębiorstwom łatwiej jest zharmonizować procesy biznesowe z potrzebami i życzeniami klientów, a przy tym skutecznie dostosowywać się do zmieniających się preferencji i oczekiwań współczesnych pracowników.
Łatwiejszy dostęp do danych z urządzeń mobilnych
Pracownicy są dziś coraz bardziej mobilni. Chcą w wygodny sposób uzyskiwać dostęp do informacji i korzystać z nich bezpośrednio z poziomu swoich smartfonów i tabletów. Aplikacje mobilne Verint mają zaspokoić te potrzeby i pomóc zapracowanym członkom kadry kierowniczej, menedżerom, agentom i innym pracownikom w uzyskaniu zdalnego dostępu do kluczowych informacji biznesowych na ich własnych smartfonach i tabletach. Aplikacja Verint Mobile WFO zwiększa możliwości i zaangażowanie pracowników, udostępniając im również poza biurem narzędzia Actionable Intelligence®, które pomagają użytkownikom szybko reagować i podejmować odpowiednie działania za pomocą urządzeń mobilnych w dowolnym miejscu i czasie.
Dzięki aplikacji Verint Mobile WFO przedsiębiorstwa mogą udostępniać swoim pracownikom na żądanie często używane przez nich funkcje WFO zarówno w miejscu pracy, jak i poza nim. To praktyczne rozwiązanie pozwala sprostać zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom pracowników. Mobile WFO zawiera narzędzia umożliwiające zarówno zarządzanie zasobami ludzkimi, jak i wydajnością. Aplikacja uzupełnia funkcje oferowane przez oprogramowanie Verint Mobile EFM™ (Enterprise Feedback Management), które pozwala rejestrować opinie klientów za pomocą urządzeń mobilnych w trybie online i offline. Razem aplikacje te pomagają zoptymalizować działania skoncentrowane na relacjach z klientami i ułatwiają zespołom obsługującym klientów gromadzenie ich opinii z dowolnego miejsca. Jednocześnie zwiększają możliwości i zaangażowanie pracowników świadczących tego typu usługi.
Prosta, intuicyjna nawigacja sprawia, że użytkownicy mogą uzyskać dostęp na żądanie do często używanych funkcji WFO nawet poza contact center, oddziałem czy działem back-office – dzięki temu możliwe jest podniesienie produktywności zarówno pracowników, jak i przełożonych. Za pomocą rozwiązania Verint Mobile WFO, oferującego liczne funkcje nagradzanego pakietu WFO firmy Verint, można:
- zwiększyć produktywność przełożonych, umożliwiając im podejmowanie natychmiastowych, właściwych działań nawet wtedy, gdy nie mają dostępu do swoich stacji roboczych; przełożeni mogą szybko kontaktować się z pracownikami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej, aby pomagać im w odpowiadaniu na pytania i rozwiązywaniu problemów, przy czym nie muszą fizycznie znajdować się w swoich biurach;
- zwiększyć wydajność pracowników – mogą oni uzyskać wgląd w kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) i trendy dotyczące wydajności oraz dane w harmonogramach, a także składać wnioski o urlop w dowolnym miejscu i czasie;
- zwiększyć zadowolenie pracowników, którzy coraz częściej preferują komunikację za pomocą urządzeń mobilnych i elastyczność wykonywania różnych zadań na tych urządzeniach.
Aplikacja Verint Mobile WFO dla urządzeń z systemem Android jest już dostępna. Rozwiązanie jest też oferowane dla urządzeń z systemem firmy Apple.
źródło: Verint