Od 31 października 2008 r. w sieci Multikino rusza spot promujący akcję Moja Pierwsza Komórka. Akcja w kinach ma na celu przypominanie, że „są miejsca gdzie na telefon nie ma miejsca”, jednym z takich miejsc jest właśnie kino.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy Millward Brown SMG KRC, 30% Polaków powyżej 15 roku życia chodzi do kina przynajmniej raz w roku.
Telefony komórkowe posiada aż 91% widzów kinowych. Kinomani z telefonami komórkowymi znacznie częściej odwiedzają multipleksy (65% ), w porównaniu z liczbą osób, które telefonów nie posiadają (47%).
Emisja spotu w kinach to kolejne z działań w ramach akcji organizowanej przez CenterNet S.A., której celem jest propagowanie zasad racjonalnego i bezpiecznego korzystania z telefonii komórkowej. Spot promujący akcję, przypomina o wyłączaniu telefonów komórkowych przed seansem filmowym i zachęca do zapoznania się z zasadami Fonia - głównego bohatera akcji. Autorem filmu jest 14-letni Michał z Koszalina.
Spot pojawi się przed seansami w 14 kinach, tj. w 132 salach kinowych w całej Polsce.
Zobacz spot video. Ten oraz inne spoty z przygodami Fonia można zobaczyć na stronie http://www.mojapierwszakomorka.pl/.
Akcja w kinach potrwa do 7 listopada 2008.
źródło: CenterNet