Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła współpracę z SALESmanago, jednym z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing Automation i największym oferentem tego typu rozwiązań w Polsce. W ramach kooperacji zostało udostępnione zintegrowane narzędzie, z pomocą którego użytkownicy będą mogli swobodnie dokonywać i zautomatyzować wysyłki SMS do swoich klientów.
Współpraca z uznanym na rynku polskim i międzynarodowym systemem do automatyzacji marketingu SALESmanago.pl ma na celu ułatwienie wysyłki SMS-ów przez polskich przedsiębiorców do swoich klientów. Nowa integracja pozwoli automatycznie kierować wiadomości mobilne do odpowiednich osób, w odpowiednim czasie i odpowiednią treścią. Możliwe staje się również automatyczne reagowanie na odpowiedzi osób otrzymujących wiadomości SMS. Dzięki nowej integracji możliwe stało się pełne zintegrowanie marketingu SMS z resztą działań marketingowych w jednym systemie Marketing Automation.
Zastosowanie technologii SMS w marketingu bezpośrednim znajduje coraz szersze zastosowanie w dotarciu do konsumentów oraz odbiorców produktów i usług. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl w 2013 roku na próbce ponad 2160 respondentów, stwierdzono m.in., że aż 36,6% badanych wyraziło chęć otrzymywania powiadomień o promocjach w sklepach i punktach usługowych za pomocą SMS-ów.
„Zdecydowana większość respondentów (81,2%) uznała, że SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich skłonić do odwiedzenia strony internetowej sklepu w celu bliższego zapoznania się z ofertą, a blisko co trzeci Polak korzystał już z SMS-ów Premium. Klienci SALESmanago już teraz mogą spiąć usługę oferowaną przez SerwerSMS.pl z narzędziem, z którego w optymalizacji i automatyzacji marketingu online aktualnie korzystają. Pozwoli to na łatwiejszy dostęp do usługi komunikacji SMS i będzie doskonałym uzupełnieniem rozwiązań oferowanych przez integratora. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe będzie szybkie i precyzyjne dostarczenie wszystkich treści, które są istotne z punktu widzenia prowadzonej działalności” – mówi Daniel Zawiliński, CMO w Platformie SerwerSMS.pl
Moduł umożliwiający integrację jest dostępny dla każdego użytkownika SALESmanago. Wystarczy wykonać konfigurację, aby systemy SerwerSMS.pl i SALESmanago zaczęły ze sobą współpracować.
„Mamy nadzieję, że integracja z SerwerSMS.pl jeszcze bardziej ułatwi komunikację z klientami. Dzięki aplikacji i przeprowadzonej integracji z nowym API wysyłka SMS-ów oraz zarządzanie nią będzie banalnie prosta. Każdy nasz klient będzie mógł też sam przekonać się o skuteczności narzędzia, dzięki pakietowi darmowych wiadomości tekstowych.” – dodaje Marek Broda, Senior Product Manager, SALESmanago Marketing Automation.
SALESmanago Marketing Automation to polski produkt system wykorzystywany przez ponad 1000 firm. Wśród nich znajdują się YvesRocher, Hoval, GetinBank, Matras, Komputronik, Sizeer, Rainbow Tours i liczna grupa małych oraz średnich przedsiębiorstw B2C i B2b. Według raportu Datanyze, to 10 na świecie pod względem ilości wdrożeń platforma do automatyzacji marketingu. System umożliwia identyfikację osób wchodzących na stronę WWW i monitoring zachowania na stronie oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być dodatkowo wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, Call Center, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.
W 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer (Inpost i Paczkomaty), który w marcu kupił 20% udziałów w firmie za 5 mln zł.
źródło: SerwerSMS.pl