Era, jako pierwsza sieć komórkowa w Polsce, wprowadza do swojej oferty telefon Samsung G800.
Nowy model telefonu Samsung G800 to połączenie zaawansowanego multimedialnego telefonu komórkowego z aparatem fotograficznym. Telefon w sieciach 3G oferuje szybką transmisję danych HSDPA 7.2 Mbps. Cechą wyróżniającą telefon Samsung G800 jest aparat fotograficzny o rozdzielczości 5MPix z trzykrotnym zoomem optycznym i xenonową lampą błyskową.
Specyfikacja telefonu:
· GSM: 900/1800/1900
· UMTS: 2100
· Transmisja danych GPRS/EDGE/HSDPA 7.2
· Wyświetlacz 2,4" TFT 262 tys. kolorów, 240x320
· Aparat 5 Mpix
· Zoom optyczny x3
· Lampa xenon
· Rejestracja klipów wideo
· Edytor obrazów i filmów
· SMS/MMS
· Przeglądarka internetowa Netfront v3.4
· Kalendarz
· Dyktafon
· Odtwarzacz MP3
· Radio FM z RDS
· Połączenie poprzez USB, Bluetooth
· Pamięć wbudowana 150 MB + gniazdo microSD
Akcesoria w zestawie: CD z oprogramowaniem, kabel USB, zestaw słuchawkowy stereo.
źródło: Era
News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?
Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcejNews Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej