Archiwalne

Samsung Omnia od początku września w sprzedaży

27.08.2008

Samsung wprowadza na polski rynek swój najnowszy model Samsung Omnia, który w sprzedaży pojawi się od początku września br. Wprowadzeniu telefonu towarzyszyć będzie kampania reklamowa.

Kampania wprowadzająca Samsung Omnia na rynek polski rozpoczyna się 29 sierpnia i opiera się o kampanię telewizyjną, prasową i Internet, uzupełnioną o outdoor i kampanię kinową.

Rozpoczęcie kampanii poprzedziły działania marketingu wirusowego realizowane w Internecie oraz portalach wideo. 24 sierpnia 2008 miał miejsce przedpremierowy pokaz telefonu w centrum handlowym Blue City zorganizowany specjalnie z okazji rozgrywek World Cyber Games i trwającego Tygodnia Technologii WCG. Na zbudowanej specjalnej „wyspie” odwiedzający warszawskie centrum handlowe mieli okazję zapoznać się z podstawowymi funkcjonalnościami telefonu, wziąć udział w konkursach, a także skorzystać ze specjalnej, promocyjnej przedpremierowej sprzedaży Samsung Omnia.

Kampania telewizyjna będzie jedną z największych przeprowadzonych w Polsce przez Samsung Mobile i obejmuje praktycznie wszystkie stacje, jak: TVN, Polsat, TVP, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVn CNBC, Discovery oraz muzyczne MTV i VIVA. Spoty zostały zrealizowane w trzech wersjach: 10, 15 sekund i 30 sekund. Wersja 10-sekundowa jest spotem teaser’owym, który uzupełniony będzie wersją 30-sekundową w tym samym bloku reklamowym. Przez pierwsze 2 tygodnie trwania kampanii telewizyjnej reklama pojawi się także w kinach Cinema City (wersja 30sek.), a także na wielkim ekranie LED Hator Media na budynku Cepeli w centrum Warszawy.

Layouty prasowe pojawią się w dziennikach, tygodniach społeczno-politycznych, prasie lifestylowej, branżowej, magazynych kobiecych. Kampania outdoor obejmie nośniki w całej Polsce (billboardy, banery i scrolle).

W Internecie kampania opiera się o najważniejsze polskie portale informacyjne wykorzystujące różne formy reklamy: billboardy, brandmark video, top layery.

Dodatkowo, kampanię wspierać będą działania ambientowe, product placementy w wybranych programach, a także szeroko zakrojone działania BTL realizowane w najwiekszych punktach sprzedaży w całej Polsce.

Kampania będzie trwała do połowy października 2008.

źródło: Samsung

News Gdzie kupić używanego iPhone'a w dobrym stanie?

Zakup używanego iPhone'a może być dla wielu osób doskonałą opcją. Dzięki temu możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy, jednocześnie ciesząc się zaawansowanym urządzeniem. Jednak istotne jest, aby kupić go w odpowiednim miejscu, by uniknąć problemów. W poniższym artykule omówimy, gdzie w Polsce można nabyć używanego iPhone'a w dobrym stanie. czytaj więcej

News Samsung Galaxy S21 – który model wybrać?

Rok 2021 od początku obfituje w premiery flagowych smartfonów. Jedną z nich była premiera Samsungów z serii Galaxy S21 w trzech odsłonach. Podpowiadamy który model wybrać. czytaj więcej

News We wtorek 1 września nowy rok szkolny – znajdź wszystko co jest niezbędne do rozpoczęcia nauki w szkole

Przybory szkolne są niezbędne do nauki w szkole. Tak samo jak książki i pomoce naukowe. Dopełnieniem całości są akcesoria elektroniczne, które wesprą ucznia w jego nauce i pracy w szkolnej ławie. Warto wcześniej zaopatrzyć się we wszystko co niezbędne, aby od początku września ruszyć pełną parą z nauką, szczególnie jeśli jest się uczniem ostatniej klasy szkoły podstawowej lub klasy maturalnej. czytaj więcej

Plantronics Plantronics VOYAGER 8200 UC – nowe słuchawki Bluetooth

Marka Plantronics, pionier w dziedzinie produktów audio, ogłosił wprowadzenie na rynek Voyager 8200 UC – należących do segmentu premium stereofonicznych słuchawek Bluetooth z wbudowanym mikrofonem, które dostarczają użytkownikom biznesowym wysoką jakość dźwięku. Urządzenie posiada technologię pasywnej i aktywnej redukcji hałasu, dzięki czemu zapewnia maksymalną koncentrację oraz elegancki design, który sprawia, że wyglądają tak samo dobrze jak brzmią. czytaj więcej