Samsung wprowadza na polski rynek swój najnowszy model Samsung Omnia, który w sprzedaży pojawi się od początku września br. Wprowadzeniu telefonu towarzyszyć będzie kampania reklamowa.
Kampania wprowadzająca Samsung Omnia na rynek polski rozpoczyna się 29 sierpnia i opiera się o kampanię telewizyjną, prasową i Internet, uzupełnioną o outdoor i kampanię kinową.
Rozpoczęcie kampanii poprzedziły działania marketingu wirusowego realizowane w Internecie oraz portalach wideo. 24 sierpnia 2008 miał miejsce przedpremierowy pokaz telefonu w centrum handlowym Blue City zorganizowany specjalnie z okazji rozgrywek World Cyber Games i trwającego Tygodnia Technologii WCG. Na zbudowanej specjalnej „wyspie” odwiedzający warszawskie centrum handlowe mieli okazję zapoznać się z podstawowymi funkcjonalnościami telefonu, wziąć udział w konkursach, a także skorzystać ze specjalnej, promocyjnej przedpremierowej sprzedaży Samsung Omnia.
Kampania telewizyjna będzie jedną z największych przeprowadzonych w Polsce przez Samsung Mobile i obejmuje praktycznie wszystkie stacje, jak: TVN, Polsat, TVP, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVn CNBC, Discovery oraz muzyczne MTV i VIVA. Spoty zostały zrealizowane w trzech wersjach: 10, 15 sekund i 30 sekund. Wersja 10-sekundowa jest spotem teaser’owym, który uzupełniony będzie wersją 30-sekundową w tym samym bloku reklamowym. Przez pierwsze 2 tygodnie trwania kampanii telewizyjnej reklama pojawi się także w kinach Cinema City (wersja 30sek.), a także na wielkim ekranie LED Hator Media na budynku Cepeli w centrum Warszawy.
Layouty prasowe pojawią się w dziennikach, tygodniach społeczno-politycznych, prasie lifestylowej, branżowej, magazynych kobiecych. Kampania outdoor obejmie nośniki w całej Polsce (billboardy, banery i scrolle).
W Internecie kampania opiera się o najważniejsze polskie portale informacyjne wykorzystujące różne formy reklamy: billboardy, brandmark video, top layery.
Dodatkowo, kampanię wspierać będą działania ambientowe, product placementy w wybranych programach, a także szeroko zakrojone działania BTL realizowane w najwiekszych punktach sprzedaży w całej Polsce.
Kampania będzie trwała do połowy października 2008.
źródło: Samsung