Zobacz więcej na Plus.pl.
Nadszedł wyjątkowy czas dla wszystkich wielbicieli pizzy i fanów muzyki. Rozpoczęła się specjalna akcja serwisu muzodajnia.pl oraz sieci pizzerii Telepizza, dzięki której najnowsze, najgorętsze hity będą dostępne za darmo! Każda osoba, która zamówi dowolną pizzę z szerokiej oferty Telepizzy, będzie mogła pobrać z portalu muzodajnia.pl nawet 30 wybranych utworów.
Celem akcji jest promocja dwóch partnerskich marek, dla których telefon ma szczególne znaczenie i stanowi niejako integralną część wizerunku. Druga ważna wspólna cecha, która zainicjowała nawiązanie współpracy marketingowej, to szczególna dbałość o rozpoznanie i zaspokojenie potrzeb odbiorców, wyrażająca się w ofertach wyznaczających nowe standardy na polskim rynku.
Portal muzodajnia.pl, należący do sieci Plus, to nie tylko internetowy sklep z muzyką – to szczególne miejsce w sieci z informacjami o życiu gwiazd, z muzycznymi aktualnościami i setkami wyjątkowych hitów. Muzodajnia.pl obejmuje patronatami najgłośniejsze muzyczne i filmowe premiery, umożliwia dostęp do utworów często nawet przed premierą na półkach sklepowych, a także bierze udział w ważnych wydarzeniach branży fonograficznej.
Telepizza Poland, będąca częścią Grupy Telepizza (obecnej również w Hiszpanii, Portugali oraz krajach Ameryki Południowej), w ciągu minionych 18 lat stała się niemal symbolem dostaw pizzy na telefon. Kojarzona z wygodą i szybką dostawą wyróżnia się na polskim rynku innowacyjnością oraz systemem jednolitych standardów tak charakterystycznych dla międzynarodowych sieci.
W ramach najnowszej akcji promocyjnej muzodajnia.pl wraz z Telepizzą Poland oferuje darmowy dostęp do utworów muzycznych, które będzie można ściągnąć na komputer lub telefon komórkowy, i osobiście przekonać się o możliwościach tego wyjątkowego portalu.Mechanizm akcji jest prosty: wystarczy złożyć zamówienie w Telepizzy, a do każdej zamówionej pizzy dołączana jest ulotka ze specjalnym kodem uprawniającym do bezpłatnego ściągnięcia z portalu muzodajnia.pl aż 30 utworów muzycznych w ciągu 30 dni. Każdy uczestnik promocji będzie mógł nie tylko wybrać swoje ulubione piosenki i zgodnie z własnym gustem skomponować płyty z przebojami, ale również skorzystać z atrakcyjnych promocji przygotowanych przez Telepizza Poland.
Akcja „Ściągnij najlepsze kawałki” to pierwsze wspólne przedsięwzięcie realizowane przez muzodajnia.pl i Telepizzę Poland, które wpisuje się w strategię obu marek zaskakiwania klientów różnorodnością niestandardowych działań podejmowanych w ramach współpracy marketingowej z partnerami z innych branż.
Promocja została zaplanowana na 2 miesiące - do 22 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów. Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na ulotkach informacyjnych, opakowaniach pizzy i plakatach eksponowanych w punktach sprzedaży Telepizzy oraz na stronach www.muzodajnia.pl i www.telepizza.pl.
źródło: Plus