Archiwalne

SFERIS uruchamia nową platformę zakupową dla Partnerów Handlowych

05.08.2014

4 sierpnia br. SFERIS uruchomił nową platformą zakupową dla Partnerów handlowych. Po zarejestrowaniu pod adresem http://www.b2b.sferis.pl/, zyskają oni dostęp do cen partnerskich produktów oferowanych przez sieć. Elastyczność uruchomionej nowej platformy, umożliwia SFERIS praktycznie nieograniczone możliwości w zakresie dodawania nowych modułów, konfiguratorów, tworzenia ofert, publikacji produktów oraz udostępniania on-line materiałów multimedialnych.

- Naszą najnowszą propozycję kierujemy do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, których zakres sprzedaży obejmuje produkty IT, AGD/RTV i Telecom. Platforma zakupowa SFERIS nie tylko udogodni realizację zamówień, ale także pozwoli jej użytkownikom porównywać produkty oraz tworzyć oferty sprzedażowe na bazie dostępnego asortymentu. Ponadto, dzięki umożliwieniu dostępu XML do oferty produktowej SFERIS, platforma wspierać będzie kreowanie własnych sklepów internetowych.

Szybkość działania oraz integralność z platformą B2B zwiększył wdrożony przez SFERIS w czerwcu system ERP – komentuje Sławomir Kowalski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju sieci partnerskiej
Działanie platformy udoskonalone jest poprzez sprawność operacyjną odpowiednich modułów. Moduły logistyczne on-line przekazują informacje o statusie realizacji zamówienia od chwili jego złożenia do momentu dostarczenia zamówionego towaru do Partnera. Moduły finansowe przekazują informacje związane z wzajemnymi rozliczeniami i zestawieniem dokumentów sprzedaży. Co więcej, umożliwiają pobranie dokumentów w formatach akceptowanych przez popularne programy sprzedażowo-magazynowe.

Proces fakturowania oraz rozliczania płatności B2B w oparciu o wirtualne numery rachunków odbywa się automatycznie.

Dodatkowo użytkownik platformy może korzystać z modułu zamówień zawierającego historię dokonanych przez niego zakupów. Zaawansowana wyszukiwarka integruje się z panelem serwisowym umożliwiającym śledzenie napraw serwisowych i gwarancyjnych on-line. Partnerzy otrzymają kompletne informacje o statusie naprawy, aktualnej lokalizacji wadliwego produktu czy też przewidywanego terminu naprawy.

źródło: Sferis

News Raspberry Pi - co to jest i co można z nim zrobić?

Nauka programowania lub elektroniki nie musi być nudna! Raspberry Pi jest na to idealnym dowodem. Ten minikomputer stworzony w celach edukacyjnych daje jednak użytkownikom znacznie więcej możliwości. Raspberry Pi – co to jest, w czym można go wykorzystać, jak się go używa? Na wszystkie te pytania odpowiadamy w poniższym artykule. czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

News Jak działa eSIM na różnych urządzeniach?

eSIM to prawdziwa rewolucja w świecie technologii, która może odmienić sposób użytkowania urządzeń mobilnych na co dzień. Zastanawiasz się, jak korzystać z eSIM-a na swoim smartfonie, smartwatchu czy tablecie? Odkryj zalety wirtualnej karty i sprawdź, dlaczego warto przerzucić się na nią już teraz. czytaj więcej