Archiwalne

Sieć iDream świętuje pierwsze urodziny – startuje kampania reklamowa i akcje promocyjne

23.07.2014

iDream, należąca do Eurotel S.A. sieć sklepów ze sprzętem Apple, świętuje swoje pierwsze urodziny startując z kilkumiesięczną kampanią reklamową oraz szeregiem akcji promocyjnych, kierowanych m.in. do uczniów i studentów. Marka iDream została też partnerem letniej „objazdowej” akcji Eska Summer City.

Kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym zaplanowana jest do końca września, obejmuje radio, outdoor i internet. Prowadzona będzie w galeriach handlowych (m.in. monitory POS TV agencji wideomarketingowej IMS) na nośnikach outdoorowych w 7 miastach gdzie obecne są salony iDream, w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (30-sekundowe spoty), oraz na Facebooku, w portalach lokalnych, i studenckich i serwisach galerii handlowych.

Akcje w centrach handlowych, poza standardowymi działaniami (ulotki, plakaty, hostessy), obejmują także organizację nietypowych eventów oraz warsztatów tematycznych (np. dla prawników - pokazy możliwości współpracy iPada z aplikacją LexTouch).

Ważnym elementem kampanii marketingowej będzie uczestnictwo marki iDream, w roli partnera i sponsora, w letniej akcji Radio Eska Summer City (http://www.summercity.eska.pl/ ). Jest to jubileuszowa, 10 edycja tej akcji, w ramach której ekipa Radia Eska odwiedza najciekawsze miejsca w miastach w całej Polsce, jest obecna przy największych koncertach, festiwalach, imprezach sportowych itp. Marka iDream jako partner akcji będzie eksponowana m.in. na samochodzie ekipy Eska Summer City, w antenowych relacjach z imprez w danym mieście czy regionie, na stronach www stacji itp.

Kampania, poza budowaniem świadomości i wizerunku marki iDream, ma na celu także wsparcie promocji sprzedażowych sieci. Są to m.in. urodzinowe promocje skierowane do studentów i uczniów („Tyle rabatu, jaka średnia ocen + Power Bank w prezencie”) oraz rabaty w wysokości 10 proc. na zakupy wszystkich komputerów Apple z oferty iDream (MacBook PRO, iMac oraz Mac Book Air).

- Siedem salonów iDream w kraju, w najlepszych lokalizacjach w danym mieście, to dobry powód by świętować pierwsze urodziny marki iDream i liczyć na dalszy jej dynamiczny rozwój - mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Zarządu spółki Eurotel SA - W planach mamy otwarcia następnych salonów, ale też kolejne pomysły. Oprócz sprzedaży produktów Apple, Eurotel ma bowiem zgodnie z umową z Apple możliwość prowadzenia działalności w zakresie usług serwisowych czy szkoleniowych.

Eurotel SA to spółka z bogatym doświadczeniem i potencjałem w zakresie obsługi salonów sprzedaży, nabytym przez lata współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi Play i T-Mobile. Eurotel będąc czołowym dilerem tych operatorów, obsługuje łącznie sieć prawie 300 salonów sprzedaży. Na mocy umowy z wiosny ub.r. pomiędzy Eurotel i Apple, Eurotel jako Apple Authorized Reseller może otwierać i prowadzić na polskim rynku autoryzowane salony sprzedaży Apple Premium.

Salony iDream to salony o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy - lokalizowane są zwykle w prestiżowych centrach handlowych lub w najbardziej atrakcyjnych miejscach miast. Ich powierzchnia - ponad 100 m2 - pozwala na pełną ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów. Salony APR zapewniają również dostęp do najświeższych produktów – premier produktowych, nocnych sprzedaży etc.

Pierwszy salon iDream powstał w ub.r. w Bydgoszczy. Po uruchomieniu kolejnych salonów oraz po przejęciu konkurencyjnej sieci iTerra i jej rebrandingu, sieć iDream liczy sobie już siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie.

Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący pełną paletę produktów marki Apple (http://www.idream.pl/ ). Klienci e-sklepu mają możliwość odbioru osobistego zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży.

źródło: iDream

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej