Archiwalne

Sieć iDream świętuje pierwsze urodziny – startuje kampania reklamowa i akcje promocyjne

23.07.2014

iDream, należąca do Eurotel S.A. sieć sklepów ze sprzętem Apple, świętuje swoje pierwsze urodziny startując z kilkumiesięczną kampanią reklamową oraz szeregiem akcji promocyjnych, kierowanych m.in. do uczniów i studentów. Marka iDream została też partnerem letniej „objazdowej” akcji Eska Summer City.

Kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym zaplanowana jest do końca września, obejmuje radio, outdoor i internet. Prowadzona będzie w galeriach handlowych (m.in. monitory POS TV agencji wideomarketingowej IMS) na nośnikach outdoorowych w 7 miastach gdzie obecne są salony iDream, w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (30-sekundowe spoty), oraz na Facebooku, w portalach lokalnych, i studenckich i serwisach galerii handlowych.

Akcje w centrach handlowych, poza standardowymi działaniami (ulotki, plakaty, hostessy), obejmują także organizację nietypowych eventów oraz warsztatów tematycznych (np. dla prawników - pokazy możliwości współpracy iPada z aplikacją LexTouch).

Ważnym elementem kampanii marketingowej będzie uczestnictwo marki iDream, w roli partnera i sponsora, w letniej akcji Radio Eska Summer City (http://www.summercity.eska.pl/ ). Jest to jubileuszowa, 10 edycja tej akcji, w ramach której ekipa Radia Eska odwiedza najciekawsze miejsca w miastach w całej Polsce, jest obecna przy największych koncertach, festiwalach, imprezach sportowych itp. Marka iDream jako partner akcji będzie eksponowana m.in. na samochodzie ekipy Eska Summer City, w antenowych relacjach z imprez w danym mieście czy regionie, na stronach www stacji itp.

Kampania, poza budowaniem świadomości i wizerunku marki iDream, ma na celu także wsparcie promocji sprzedażowych sieci. Są to m.in. urodzinowe promocje skierowane do studentów i uczniów („Tyle rabatu, jaka średnia ocen + Power Bank w prezencie”) oraz rabaty w wysokości 10 proc. na zakupy wszystkich komputerów Apple z oferty iDream (MacBook PRO, iMac oraz Mac Book Air).

- Siedem salonów iDream w kraju, w najlepszych lokalizacjach w danym mieście, to dobry powód by świętować pierwsze urodziny marki iDream i liczyć na dalszy jej dynamiczny rozwój - mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Zarządu spółki Eurotel SA - W planach mamy otwarcia następnych salonów, ale też kolejne pomysły. Oprócz sprzedaży produktów Apple, Eurotel ma bowiem zgodnie z umową z Apple możliwość prowadzenia działalności w zakresie usług serwisowych czy szkoleniowych.

Eurotel SA to spółka z bogatym doświadczeniem i potencjałem w zakresie obsługi salonów sprzedaży, nabytym przez lata współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi Play i T-Mobile. Eurotel będąc czołowym dilerem tych operatorów, obsługuje łącznie sieć prawie 300 salonów sprzedaży. Na mocy umowy z wiosny ub.r. pomiędzy Eurotel i Apple, Eurotel jako Apple Authorized Reseller może otwierać i prowadzić na polskim rynku autoryzowane salony sprzedaży Apple Premium.

Salony iDream to salony o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy - lokalizowane są zwykle w prestiżowych centrach handlowych lub w najbardziej atrakcyjnych miejscach miast. Ich powierzchnia - ponad 100 m2 - pozwala na pełną ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów. Salony APR zapewniają również dostęp do najświeższych produktów – premier produktowych, nocnych sprzedaży etc.

Pierwszy salon iDream powstał w ub.r. w Bydgoszczy. Po uruchomieniu kolejnych salonów oraz po przejęciu konkurencyjnej sieci iTerra i jej rebrandingu, sieć iDream liczy sobie już siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie.

Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący pełną paletę produktów marki Apple (http://www.idream.pl/ ). Klienci e-sklepu mają możliwość odbioru osobistego zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży.

źródło: iDream

News Artykuł ekspercki: AIoT (Artificial Intelligence of Things) - przyszłość w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych

Integracja sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (AIoT) wyznacza nowe standardy w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych, takich jak leki czy żywność. Dzięki możliwościom precyzyjnego monitorowania, przewidywania awarii oraz optymalizacji procesów w czasie rzeczywistym, AIoT staje się nieodzownym narzędziem do minimalizowania strat i zapewnienia zgodności z wymogami prawa. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej