Z dniem 12 września 2008 PLAY wzbogaca swoją ofertę o multimedialny telefon Sony Ericsson C702.
Sony Ericsson C702 to jeden z najnowszych telefonów serii C. Łączy w sobie funkcjonalność i wytrzymałość. Model ten wyposażony jest w aparat Cyber-Shot o rozdzielczości 3.2 megapiksela z autofocusem oraz nadajnik GPS z funkcją A-GPS (alokacji). Dodatkowo obudowa telefonu odporna jest na kurz, zamoczenie oraz upadek co sprawi, że stanie się on asystentem podczas ekstremalnych podróży.
Ergonomiczna obudowa, czytelny, 2-calowy ekran oraz odtwarzacz MP3 i Radio FM wraz z funkcją TrackID sprawią, że dostęp do świata rozrywki dzięki szybkiemu Internetowi HSDPA stanie się jeszcze bardziej przyjemny.
Telefon dostępny jest w ofercie PLAY Abonament, PLAY dla Firm, PLAY Mega Mix i Mini Mix, PLAY na Kartę oraz w nowych taryfach „Rozmawiaj i pisz” oraz „Rozmawiaj bez końca” .
źródło: Play
News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?
Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcejNews Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej