Archiwalne

Sony Ericsson uruchomił serwis społecznościowy

15.11.2007

Sony Ericsson uruchomił serwis społecznościowy na stronie www.sonyericsson.com/cybershot. Serwis ten skierowany jest do wszystkich miłośników fotografii cyfrowej. Składa się z części społecznościowej oraz merytorycznej, poświęconej telefonom z linii Cyber-shot™ - K850i, K810i, K800i, K770i oraz K550i.

Część społecznościową mogą współtworzyć internauci, umieszczając inspirujące zdjęcia, opisujące ich indywidualny sposób widzenia świata. Społeczność serwisu nie tylko może dzielić się swoimi wrażeniami czy emocjami poprzez zamieszczanie zdjęć zrobionych cyfrówkami, ale także może komentować zamieszczone historie wysyłając posty na blog. Co istotne, może ocenić poprzez głosowanie, która z załadowanych historii jest inspirująca, odznacza się świeżością spojrzenia, czy wywołuje emocje. Oddając głos na najciekawszą historię użytkownicy serwisu głosują na „zdjęcie dnia”.
W części merytorycznej znajdą informacje na temat telefonów Sony Ericsson z linii Cyber-shot™, dostępnych na rynku.

„Serwis www.sonyericsson.com/cybershot powstał z myślą o miłośnikach fotografii cyfrowej, którym przygotowaliśmy przestrzeń w Internecie do dzielenia się swoimi wrażeniami,” – mówi Marcin Mikucki, Marketing Manager w Sony Ericsson Polska. „Oprócz elementów zabawy użytkownicy mogą zapoznać się z informacjami na temat samych telefonów Cyber-shot™, dowiedzieć się o ich walorach czy funkcjach. Chcemy, aby mieli oni realny wpływ w rozwój serwisu, stąd przy jego projektowaniu naturalne było dodanie funkcji edycji,” – powiedział Marcin Mikucki.

Serwis www.sonyericsson.com/cybershot jest częścią działań zaplanowanych w ramach kampanii edukacyjno-promocyjnej telefonów z linii Cyber-shot™ firmy Sony Ericsson: K550i, K770i, K800i, K810i oraz K850i. Celem kampanii jest pokazanie unikalnych walorów samych telefonów, a także edukowanie na temat funkcji do obróbki obrazu w telefonach oraz sposobów i możliwości ich wykorzystania.

Aby dołączyć do społeczności fanów fotografii cyfrowej i podzielić się swoimi zdjęciami, należy zalogować się na stronie www.sonyericsson.com/cybershot, wybrać z menu region i kraj, a następnie przesłać jedno bądź serię zdjęć wykonanych cyfrówką bądź telefonem Sony Ericsson z technologią Cyber-shot™ i wziąć udział w głosowaniu na najciekawsze zdjęcie/opowieść. Jeśli zdjęcie zbierze największą ilość głosów, to stanie się „zdjęciem dnia” – to honorowe miejsce jest potwierdzeniem uznania dla autora i jego prac ze strony społeczności światowej.

źródło: Sony Ericsson

News 10 powodów, dla których potrzebujesz menedżera haseł

Czy zastanawiałeś się, jak ułatwić zarządzanie swoimi hasłami i jednocześnie zwiększyć bezpieczeństwo swoich kont online? Oto 10 kluczowych powodów, dla których warto rozważyć korzystanie z menedżera haseł, który może stać się niezastąpionym narzędziem w Twoim cyfrowym życiu. czytaj więcej

News Co to jest content marketing? Od czego zacząć działania?

Content marketing to działania, które w ostatnich latach stały się jednym z ważnych elementów strategii marketingowych prowadzonych przez firmy z różnych branż. Zainteresowanie tym zagadnieniem wynika co najmniej Z kilku kwestii. Skala jego popularności jest wręcz zaskakująco duża – w 2021 roku blisko 80 proc. firm z branży B2B miało opracowaną strategię content marketingu. Co to jest, na czym polega i jak zacząć działania? czytaj więcej

Ericsson Ericsson uruchomił innowacyjny prototyp Zero Site. W Pile zainstalowano pierwszą w Polsce stację bazową zintegrowaną z lampą uliczną.

Rozwiązanie opracowane zostało przez firmę Ericsson. Firma Philips Lighting dostarczyła energooszczędną oprawę oświetleniową LED DigiStreet Mini wraz z systemem sterowania Philips City Touch, który pozwala na zdalne zarządzanie infrastrukturą oświetleniową,, zaś Operator sieci Plus umożliwił integrację stacji bazowej Zero Site do sieci komórkowej. Jest to pierwsze takie wdrożenie w Polsce. czytaj więcej