Siedemdziesięciu konsultantów telefonicznych rozpoczęło dziś pracę w nowym contact center w Legnicy. Będą obsługiwali klientów Telefonii Dialog oraz Plusa.
Startujące dziś contact center przeznaczone jest dla abonentów Telefonii Dialog i spółki Polkomtel (operator sieci Plus). – Niebawem do naszych dotychczasowych klientów dołączą też kolejni, z którymi prowadzimy rozmowy. Jesteśmy blisko końcowych ustaleń, które wkrótce zostaną uwieńczone podpisaniem kontraktów – podkreśla Paweł Lisowski, prezes zarządu AVISTA MEDIA.
Obiekt w Legnicy jest drugim centrum telefonicznej obsługi klienta AVISTA MEDIA, wrocławskiej spółki w stu procentach należącej do Telefonii Dialog. Firma już od lat prowadzi contact center w okolicy Wrocławia, w którym obecnie zatrudnia 183 osoby. Konsultanci telefoniczni obsługują użytkowników internetu, IPTV, diagnozują awarie i pomagają przy aktywacji usług.
Legnicki zespół konsultantów rozpoczyna pracę od sprzedażowych kampanii wychodzących. Jeszcze w tym miesiącu dołączą do nich kampanie przychodzące, a w kwietniu – całodobowa obsługa klientów. Na ich potrzeby specjaliści informatycy zadbali o najnowsze rozwiązania - uCI 7.5 firmy Altitude Software. Kampanie są realizowane w trybie Predictive, charakteryzującym się optymalnym wykorzystaniem czasu pracy konsultantów. – Zastosowane przez nas technologie oraz sprzęt - tryb Predictive, system zapowiedzi głosowych IVR z modułem TekstToSpeach oraz telefony SIP – mają wiele zalet – mówi prezes Paweł Lisowski. - Pozwoliły zoptymalizować koszty budowy nowego contact center, a w przyszłości umożliwią jego łatwą rozbudowę i dodawanie nowych funkcjonalności.
Systemy informatyczne jeszcze przed startem kampanii zostały gruntownie przetestowane. Pierwsze próby uruchomieniowe oraz konfiguracje rozpoczęły się już w styczniu, w podwrocławskim contact center. Drugi etap testów – przeprowadzony po przeprowadzce sprzętu informatycznego do Legnicy - potwierdził gotowość systemów. Ich ostateczne wdrożenie zakończono w drugiej połowie lutego br.
Nowe contact center znajduje się w budynku Legnickiego Parku Technologicznego w pobliżu Huty Miedzi Legnica. Wynajęte od KGHM LETIA S.A. trzy piętra obiektu zostały kompleksowo zmodernizowane oraz wyposażone w nowoczesną infrastrukturę informatyczną. Sale operacyjne, w których docelowo funkcjonować ma 100 stanowisk, mają ciepłe, pastelowe barwy oraz przestronne okna. Do dyspozycji pracowników przeznaczono też m.in. szatnie, pokoje kuchenne i salkę konferencyjną. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane i wyposażone w komfortowe meble, zaprojektowane specjalnie dla pracowników contact center AVISTA MEDIA.
70 nowych pracowników legnickiego contact center to osoby wyłonione w pierwszym etapie rekrutacji spośród blisko 400 nadesłanych do AVISTA MEDIA aplikacji. Podczas rozmów z kandydatami komisja zwracała uwagę głównie na dobrą dykcję, zdolności komunikacyjne i znajomość podstaw obsługi komputera. Wśród wymagań nie było natomiast wykształcenia wyższego, znajomości języków obcych, ani konkretnych doświadczeń zawodowych. AVISTA MEDIA nie stawia również kandydatom ograniczeń wiekowych. Od ubiegłego roku w spółce funkcjonuje autorski program rekrutacyjny, promujący zatrudnianie osób starszych - „45+”.
Kolejny etap rekrutacji do legnickiego contact center rozpocznie się w połowie marca. Tym razem AVISTA MEDIA zamierza przyjąć do pracy ok. 20 osób. Do końca czerwca zespół liczyć ma w sumie 140 pracowników.
źródło: AVISTA MEDIA