Archiwalne

Startuje Program Częstochowskiej Karty Mieszkańca dający bonusy za zakupy u lokalnych przedsiębiorców – niedługo też na komórce

09.01.2017

W Częstochowie startuje oparty na Samorządowym Programie Lojalnościowym system Częstochowskiej Karty Mieszkańca. Od 9 stycznia 2017 r. mieszkańcy miasta będą mogli składać wnioski o wydanie karty pozwalającej zbierać punkty u lokalnych przedsiębiorców, które następnie będzie można wymieniać na atrakcyjne bonusy. Karta integruje również istniejące dotychczas programy (Częstochowski Senior, Rodzina Plus) oraz daje dostęp do Miejskiej Biblioteki Publicznej.

Częstochowska Karta Mieszkańca jest produktem innowacyjnym, który będzie się zmieniać, w najbliższych miesiącach nastąpi wprowadzenie funkcji płatniczej.

Głównym celem programu Częstochowskiej Karty Mieszkańca jest nagradzanie mieszkańców Częstochowy za korzystanie z usług lokalnych przedsiębiorców. Obecnie aż 70 lokalnych firm potwierdziło udział w inicjatywie, umożliwiając tym samym swoim klientom zbieranie punktów lojalnościowych. Organizatorzy programu są otwarci na kolejne zgłoszenia zainteresowanych przedsiębiorców, którzy chcieliby wziąć udział w akcji. Grupa LEW SA przygotowała dla nich atrakcyjną ofertę na użytkowanie terminali do akceptacji kart płatniczych, które jednocześnie służą do obsługi systemu Samorządowego Programu Lojalnościowego.

„Jesteśmy firmą z Częstochowy, dlatego bardzo zależało nam, aby nasza ekspansja w zakresie programów lojalnościowych rozpoczęła się właśnie w tym mieście. Urząd Miasta w Częstochowie jest otwarty na innowacyjne i niekonwencjonalne projekty, które niosą za sobą wymierne korzyści dla mieszkańców, dlatego proces wprowadzenia programu przebiegł bardzo sprawnie. Mamy nadzieję, że samorządowy program lojalnościowy stanie się popularny w całej Polsce i z naszego systemu skorzystają kolejne samorządy” – komentuje Andrzej Basiak, Prezes Grupy LEW S.A.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i dobrowolne. Mieszkańcy miasta mogą przystąpić do udziału w programie w dowolnym momencie jego trwania. Aby wyrobić kartę, która umożliwia udział w programie należy uzupełnić wniosek i oświadczenie, następnie okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz potwierdzić odbiór karty. Grupa LEW i Urząd Miasta Częstochowa planują udostępnić mieszkańcom aplikację mobilną wspierająca korzystanie z programu. Aplikacja stanie się również platformą do komunikacji samorządu, przedsiębiorców i mieszkańców.

„Rozwiązania mobilne stworzone z myślą o samorządach są w centrum naszego modelu biznesowego. W związku z tym niebawem powstanie aplikacja mobilna, dzięki której mieszkańcy miast, biorących udział w naszych programach lojalnościowych, będą mieli dostęp do mapy z oznaczonymi przedsiębiorstwami biorącymi udział w inicjatywie. Aplikacja umożliwi również informowanie mieszkańców o liczbie zgromadzonych punktów oraz przysługującym im bonusach. Planujemy również wprowadzić możliwość korzystania z programu i zbierania punktów lojalnościowych nawet w sytuacji, gdy zapomnimy karty” – dodaje Andrzej Basiak, Prezes Grupy LEW S.A.

Na wizerunku Częstochowskiej Karty Mieszkańca widnieje logo firmy mPay, która jest partnerem programu, wspierając go zarówno od strony technologicznej, jak i merytorycznej. Rola spółki w projekcie jest kluczowa ze względu na planowane rozszerzenie funkcjonalności programu o aplikację mobilną oraz płatności mobilne, czyli obszary, w których specjalizuje się mPay.

Mieszkańcy Częstochowy, którzy chcą wziąć udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca, od 9 stycznia 2017 r. mogą składać wnioski o wydanie karty do programu w takich placówkach jak: Centrum Informacji Turystycznej, Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta (ul. Śląska 11/13), Miejski Dom Kultury, Hala Sportowa, Wydział Polityki Społecznej oraz Wydział Funduszy Europejskich i Rozwoju.

Lista przedsiębiorców biorących udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca dostępna jest na stronie: http://www.karta.czest.pl/.

źródło: Grupa LEW S.A.

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Nowoczesne technologie druku etykiet na urządzenia elektroniczne

Nowoczesne technologie druku etykiet znacząco wpływają na branżę elektroniki. Z jednej strony pozwalają na tworzenie precyzyjnych, trwałych i estetycznie dopracowanych oznaczeń, a z drugiej na skrócenie czasu realizacji nawet największych nakładów. Dzięki innowacjom w tej dziedzinie producenci elektroniki mogą lepiej dostosować etykiety do specyficznych wymagań urządzeń elektronicznych. W artykule przedstawiamy kilka z wielu możliwości, jakie dają współczesne technologie druku. czytaj więcej