Archiwalne

Sukces kampanii Szkoła bez przemocy

13.07.2007

„Szkoła bez przemocy” - kampania społeczna dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP - otrzymała główną nagrodę w prestiżowym międzynarodowym konkursie branży public relations IPRA Golden World Awards 2007 w kategorii „Corporate Social Responsibility”.

„Cieszymy się z nagrody i mamy nadzieję, że pomoże ona zwrócić uwagę na problem przemocy, z którym borykają się szkoły. Razem z naszymi partnerami będziemy rozwijać kampanię o dalsze działania tak, aby „Szkoła bez Przemocy” stała się długofalowym programem oferującym kompleksową pomoc dla dzieci, nauczycieli i rodziców. – mówi Danuta Kowalska, Prezes Fundacji Grupy TP”

Kampanię „Szkoła bez przemocy” prowadzi 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz Fundacja Grupy TP, powołana przez Telekomunikację Polską i Orange. Jest ona odpowiedzią na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości problemu przemocy i pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że nie trzeba się na nią godzić. Akcja zapewnia też narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym szkoły same mogą rozpocząć walkę z agresją. Kampania jest skierowana do szerokiej opinii publicznej, szkół – uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem – przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.

Do kampanii „Szkoła bez przemocy” przyłączyło się do tej pory ponad 3000 szkół, około 10% wszystkich szkół w Polsce. Celem organizatorów jest zaangażowanie co najmniej 12 000 szkół w perspektywie dwóch najbliższych lat.

Honorowy patronat nad kampanią objął Prezydent RP Lech Kaczyński.

źródło: TPSA

News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?

Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Czy ładowarka do iPhone'a musi być oryginalna?

Ładowanie telefonu to codzienna czynność, która dla większości użytkowników pozostaje oczywista. Jednak wybór odpowiedniej ładowarki do iPhone’a może wpływać na bezpieczeństwo urządzenia i jego wydajność. Wiele osób zastanawia się, czy zamienniki oryginalnych ładowarek są dobrym pomysłem. Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ale przy odpowiednim wyborze zamiennik może być równie funkcjonalny i bezpieczny jak produkt Apple. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej