Spółka Systemics Poland sprzedała w ramach Business Uptime audyt Centralnego Systemu Backup’u firmie Exatel S.A. Operator podda testom poprawność funkcjonowania jednego ze swoich kluczowych systemów.
Operator telekomunikacyjny Exatel zakupił badanie swojego centralnego systemu do wykonywania kopii zapasowych. Systemics Poland pomoże sprawdzić poprawność funkcjonowania tego kluczowych systemu backup’u. Spółka przeanalizuje bezpieczeństwo i ciągłość działania systemu, co pozwoli na jego zabezpieczenie przed awariami i utratą danych.
- Rośnie zainteresowanie naszych klientów diagnostyką i analizą infrastruktury IT. Oferowane przez nas usługi pozwalają na zweryfikowanie poprawności działania pracy systemów. – wyjaśnia Grzegorz Bzówka dyrektor działu Systemów i Serwisu w Systemics Poland Sp. z o.o. – Te działania diagnostyczne pozwalają na świadome przeciwdziałanie niechcianym przerwom i ewentualnie szybsze przywrócenie pracy systemu.
Usługa audytu infrastruktury IT w ramach oferty Business Uptime pozwala na zabezpieczenie systemów. Podczas jego weryfikacji uzyskuje się szczegółowe informacje na temat potencjalnych zagrożeń i awarii. Na ich podstawie tworzony jest plan zabezpieczeń. Pozwala on na przygotowanie się i zminimalizowanie ewentualnego wpływu awarii i zagrożeń na ciągłość procesów biznesowych. Dzięki temu następuje zredukowanie potencjalnych strat spowodowanych ewentualnymi przestojami w pracy systemów.
Zarządzanie potencjalnymi awariami i zagrożeniami wymaga przygotowanie planu działań na czas ich wystąpienia. Należy zdefiniować krytyczne elementy, których awaria może spowodować zatrzymanie pracy systemu. Systemics Poland zapewnia zminimalizowanie skutków ewentualnej awarii poprzez wdrożenie w firmie procedur i zapewnienie usług serwisowych.
źródło: Systemics Poland