TelArena – usługa platformy telefonii internetowej FreecoNet – ma już swoją własną stronę w Internecie (http://www.telarena.pl/). Największą uwagę przyciąga interaktywny cennik oraz rozbudowany dział statystyk, który pokazuje popularność operatorów obecnych na TelArenie.
TelArena jest integralną częścią FreecoNet – platformy telefonii internetowej, która umożliwia darmowe i nieograniczone rozmowy pomiędzy zarejestrowanymi we FreecoNet użytkownikami dowolnych operatorów telekomunikacyjnych (także komórkowych). Przy wykonywaniu połączeń na numery spoza FreecoNet, wykorzystywana jest usługa TelArena. Skupia ona obecnie pięciu największych i niezależnych operatorów - Crowley, Deutsche Telekom, EuroTelekom, GTS Energis i Netia. Rywalizują oni między sobą o realizację każdego połączenia użytkownika FreecoNet. Zawsze wygrywa ten, który oferuje najniższą stawkę w danym kierunku.
„Teraz każdy użytkownik FreecoNet za pośrednictwem nowej witryny TelAreny, w przyjazny i szybki sposób może znaleźć interesujące go informacje. Przede wszystkim uzyska precyzyjne dane o cenie połączenia telefonicznego w pożądanym kierunku dla każdego operatora TelAreny. Wystarczy tylko wybrać interesujący nas kierunek i od razu uzyskamy informację o opłacie za połączenie. W przygotowaniu jest funkcjonalność sprawdzania ceny dla konkretnego numeru telefonu. Do dyspozycji są też interaktywne statystyki popularności poszczególnych operatorów, m.in. ze względu na liczbę zrealizowanych połączeń, ich wartość czy najchętniej wybierane przez użytkowników FreecoNet kierunki krajowe i zagraniczne” - mówi Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.
Oprócz rozbudowanego działu z cennikiem i statystykami, nowa witryna TelAreny zawiera też podstawowe dane o usłudze, najświeższe informacje, a także opis poszczególnych operatorów telekomunikacyjnych. Na uwagę zasługuje również zakładka „Numery” - o dostępnych na TelArenie numerach geograficznych, informacyjnych (np. 0-800), a także zagranicznych. Dla klientów biznesowych przygotowano kompleksowy pakiet informacyjny, m.in. o zasadach współpracy.
„Wprowadzając nową stronę internetową TelAreny chcemy również zasygnalizować początek bardzo ważnych zmian na całej platformie FreecoNet. Już niedługo nasi użytkownicy zobaczą zupełnie zmienioną, odświeżoną witrynę FreecoNet z nowym logotypem platformy. Kreator umożliwiający dołączenie do społeczności FreecoNet zostanie uproszczony do minimum, a panel dla użytkowników będzie bardzo przejrzysty i intuicyjny, co z pewnością ułatwi korzystanie z FreecoNet. Niebawem do TelAreny przystąpi kolejny operator, który będzie rywalizował z pozostałymi usługodawcami o połączenia użytkowników FreecoNet. Pojawi się również zupełnie nowy, interaktywny system pomocy. To zaledwie fragment tego, co czeka nas w najbliższej przyszłości we FreecoNet i na rynku telefonii internetowej” - dodaje Jan Wyrwiński.
źródło: FreecoNet
News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews Jak działa aplikacja typu softphone?
W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej