Archiwalne

TeleKontakt24 wprowadza kolejne funkcjonalności na platformę usługową HIPERUS

25.11.2009

Firma TeleKontakt24 wprowadziła zmiany na platformie usługowej HIPERUS. Jest to kolejna, udoskonalona wersja platformy dla operatorów: HIPERUS C5.

TeleKontakt24 jest twórcą systemu umożliwiającego firmom sprzedaż usług telekomunikacyjnych pod własną marką. System, stworzony przez TeleKontakt24, oparty jest na rozbudowanej funkcjonalności telekomunikacyjnej platformy usługowej HIPERUS, rozległej sieci szkieletowej, a także wielu krajowych i międzynarodowych umowach o połączeniu sieci. Dzięki współpracy z TeleKontakt24 dostawcy telewizji kablowej, dostawcy Internetu oraz inne firmy z potencjałem sprzedażowym mogą wzbogacić swoją ofertę o usługi telefonii, bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz problemów związanych z obsługą operatorską przedsięwzięcia.

Usługa jaką oferuje TeleKontakt24 umożliwia operatorom zarabianie na połączeniach wychodzących, przychodzących, abonamentach i innych ciekawych funkcjonalnościach. Poprzez interfejs platformy dostępny na stronach internetowych można obsługiwać abonentów przenoszących swoje usługi z sieci TP SA do nowego operatora (usługa WLR – ang. Wholesale Line Rental przeniesienie abonamentu, usługa NP – Number Portability – przenośność numeracji). Zatem teraz, cała obsługa abonenta WLR, począwszy od składania zamówień, modyfikacji oraz reklamacji, a nawet obsługa odpowiedzi na zamówienia przesłane przez TP SA, odbywa się na platformie. Każdemu takiemu abonentowi można definiować oddzielne taryfy i abonamenty, a także blokować prezentację numeru. Uruchamianie usługi WLR w systemie odbywa się automatycznie. Nowością jest także możliwość przypisania każdej usłudze WLR użytkownika panelu abonenckiego dla dostępu do bilingu on-line.

System obsługi umożliwiający realizację usług można dowolnie integrować z innymi systemami w firmie, np. dowolnymi systemami zarządzania relacjami z Klientem (CRM) czy systemami księgowymi (FK).

Grupa inżynierów TeleKontakt24 stale pracuje nad dodawaniem nowoczesnych funkcjonalności do platformy. Nowa, polska wersja – HIPERUS C5 – oferuje użytkownikom sporo ciekawych udogodnień.

W chwili obecnej, w Polsce, z platformy HIPERUS którą udostępnia TeleKontakt24 korzysta ponad 120 operatorów. Jednym spośród nich jest firma Trafix - Prezes firmy Piotr Kozłowski chwali jej nowe funkcjonalności: „Wersja C5 platformy pozytywnie mnie zaskoczyła. Bardzo przydatne są dla mnie dzienne raporty aktywności moich Klientów, a także możliwość wglądu w statystyki ruchu, wg przychodów, kosztów, marży, ilości minut, ilości połączeń, typu połączeń oraz podziału na kraje i na miasta. Każdego dnia widzę ile zarabiam i bardzo mnie to cieszy”.

System umożliwia również prezentację statusów wykorzystanej numeracji, numerów przydzielonych, uruchomionych i wykorzystanych. Wyświetla też wszystkich zdefiniowanych oraz zalogowanych użytkowników.

„Wszystkie zmiany, których dokonują nasi inżynierowie i kolejne wersje oprogramowania są odpowiedzią na sugestie operatorów korzystających z naszej platformy” – mówi Andrzej Dąbrowa, prezes TeleKontakt24.

Istotnym udogodnieniem systemu wdrożonego przez TeleKontakt24 jest także możliwość powiązania platformy z najbardziej popularnymi systemami księgowymi.

źródło: TeleKontakt24

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Koniec wsparcia dla WithSecure Business Suite v15 - czas na migrację do nowoczesnych rozwiązań

Koniec wsparcia dla WithSecure Business Suite v15 - czas na migrację do nowoczesnych rozwiązań! W dniu 30 września 2024 r. rozwiązania WithSecure Business Suite w wersji 15 osiągnęły koniec cyklu życia (End-of-Life). Oznacza to, że po 31 grudnia 2024 r. starsze wersje oprogramowania nie będą już komunikować się z systemami backendu WithSecure, co skutkuje brakiem ochrony. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej