Archiwalne

TeleKontakt24 wprowadza kolejne funkcjonalności na platformę usługową HIPERUS

25.11.2009

Firma TeleKontakt24 wprowadziła zmiany na platformie usługowej HIPERUS. Jest to kolejna, udoskonalona wersja platformy dla operatorów: HIPERUS C5.

TeleKontakt24 jest twórcą systemu umożliwiającego firmom sprzedaż usług telekomunikacyjnych pod własną marką. System, stworzony przez TeleKontakt24, oparty jest na rozbudowanej funkcjonalności telekomunikacyjnej platformy usługowej HIPERUS, rozległej sieci szkieletowej, a także wielu krajowych i międzynarodowych umowach o połączeniu sieci. Dzięki współpracy z TeleKontakt24 dostawcy telewizji kablowej, dostawcy Internetu oraz inne firmy z potencjałem sprzedażowym mogą wzbogacić swoją ofertę o usługi telefonii, bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz problemów związanych z obsługą operatorską przedsięwzięcia.

Usługa jaką oferuje TeleKontakt24 umożliwia operatorom zarabianie na połączeniach wychodzących, przychodzących, abonamentach i innych ciekawych funkcjonalnościach. Poprzez interfejs platformy dostępny na stronach internetowych można obsługiwać abonentów przenoszących swoje usługi z sieci TP SA do nowego operatora (usługa WLR – ang. Wholesale Line Rental przeniesienie abonamentu, usługa NP – Number Portability – przenośność numeracji). Zatem teraz, cała obsługa abonenta WLR, począwszy od składania zamówień, modyfikacji oraz reklamacji, a nawet obsługa odpowiedzi na zamówienia przesłane przez TP SA, odbywa się na platformie. Każdemu takiemu abonentowi można definiować oddzielne taryfy i abonamenty, a także blokować prezentację numeru. Uruchamianie usługi WLR w systemie odbywa się automatycznie. Nowością jest także możliwość przypisania każdej usłudze WLR użytkownika panelu abonenckiego dla dostępu do bilingu on-line.

System obsługi umożliwiający realizację usług można dowolnie integrować z innymi systemami w firmie, np. dowolnymi systemami zarządzania relacjami z Klientem (CRM) czy systemami księgowymi (FK).

Grupa inżynierów TeleKontakt24 stale pracuje nad dodawaniem nowoczesnych funkcjonalności do platformy. Nowa, polska wersja – HIPERUS C5 – oferuje użytkownikom sporo ciekawych udogodnień.

W chwili obecnej, w Polsce, z platformy HIPERUS którą udostępnia TeleKontakt24 korzysta ponad 120 operatorów. Jednym spośród nich jest firma Trafix - Prezes firmy Piotr Kozłowski chwali jej nowe funkcjonalności: „Wersja C5 platformy pozytywnie mnie zaskoczyła. Bardzo przydatne są dla mnie dzienne raporty aktywności moich Klientów, a także możliwość wglądu w statystyki ruchu, wg przychodów, kosztów, marży, ilości minut, ilości połączeń, typu połączeń oraz podziału na kraje i na miasta. Każdego dnia widzę ile zarabiam i bardzo mnie to cieszy”.

System umożliwia również prezentację statusów wykorzystanej numeracji, numerów przydzielonych, uruchomionych i wykorzystanych. Wyświetla też wszystkich zdefiniowanych oraz zalogowanych użytkowników.

„Wszystkie zmiany, których dokonują nasi inżynierowie i kolejne wersje oprogramowania są odpowiedzią na sugestie operatorów korzystających z naszej platformy” – mówi Andrzej Dąbrowa, prezes TeleKontakt24.

Istotnym udogodnieniem systemu wdrożonego przez TeleKontakt24 jest także możliwość powiązania platformy z najbardziej popularnymi systemami księgowymi.

źródło: TeleKontakt24

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji

Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcej

News Jakie umiejętności są kluczowe w branży tworzenia oprogramowania?

IT to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów, który wyznacza nowe standardy. Osoby wiążące przyszłość z tą branżą zastanawiają się nad tym, czy rozwój nowoczesnych technologii i sztucznej inteligencji nie wpłynie na zmianę wymagań wobec programistów oraz innych specjalistów tworzących oprogramowanie. W świecie, w którym automatyzacja staje się codziennością, a algorytmy coraz częściej przejmują rutynowe zadania, niezwykle ważne stają się umiejętności, które pozwalają dostosować się do wyzwań oraz tworzyć innowacyjne rozwiązania. Zatem jakie umiejętności są niezbędne w dziedzinie programowania? czytaj więcej