Firma TeleKontakt24 wprowadziła zmiany na platformie usługowej HIPERUS. Jest to kolejna, udoskonalona wersja platformy dla operatorów: HIPERUS C5.
TeleKontakt24 jest twórcą systemu umożliwiającego firmom sprzedaż usług telekomunikacyjnych pod własną marką. System, stworzony przez TeleKontakt24, oparty jest na rozbudowanej funkcjonalności telekomunikacyjnej platformy usługowej HIPERUS, rozległej sieci szkieletowej, a także wielu krajowych i międzynarodowych umowach o połączeniu sieci. Dzięki współpracy z TeleKontakt24 dostawcy telewizji kablowej, dostawcy Internetu oraz inne firmy z potencjałem sprzedażowym mogą wzbogacić swoją ofertę o usługi telefonii, bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz problemów związanych z obsługą operatorską przedsięwzięcia.
Usługa jaką oferuje TeleKontakt24 umożliwia operatorom zarabianie na połączeniach wychodzących, przychodzących, abonamentach i innych ciekawych funkcjonalnościach. Poprzez interfejs platformy dostępny na stronach internetowych można obsługiwać abonentów przenoszących swoje usługi z sieci TP SA do nowego operatora (usługa WLR – ang. Wholesale Line Rental przeniesienie abonamentu, usługa NP – Number Portability – przenośność numeracji). Zatem teraz, cała obsługa abonenta WLR, począwszy od składania zamówień, modyfikacji oraz reklamacji, a nawet obsługa odpowiedzi na zamówienia przesłane przez TP SA, odbywa się na platformie. Każdemu takiemu abonentowi można definiować oddzielne taryfy i abonamenty, a także blokować prezentację numeru. Uruchamianie usługi WLR w systemie odbywa się automatycznie. Nowością jest także możliwość przypisania każdej usłudze WLR użytkownika panelu abonenckiego dla dostępu do bilingu on-line.
System obsługi umożliwiający realizację usług można dowolnie integrować z innymi systemami w firmie, np. dowolnymi systemami zarządzania relacjami z Klientem (CRM) czy systemami księgowymi (FK).
Grupa inżynierów TeleKontakt24 stale pracuje nad dodawaniem nowoczesnych funkcjonalności do platformy. Nowa, polska wersja – HIPERUS C5 – oferuje użytkownikom sporo ciekawych udogodnień.
W chwili obecnej, w Polsce, z platformy HIPERUS którą udostępnia TeleKontakt24 korzysta ponad 120 operatorów. Jednym spośród nich jest firma Trafix - Prezes firmy Piotr Kozłowski chwali jej nowe funkcjonalności: „Wersja C5 platformy pozytywnie mnie zaskoczyła. Bardzo przydatne są dla mnie dzienne raporty aktywności moich Klientów, a także możliwość wglądu w statystyki ruchu, wg przychodów, kosztów, marży, ilości minut, ilości połączeń, typu połączeń oraz podziału na kraje i na miasta. Każdego dnia widzę ile zarabiam i bardzo mnie to cieszy”.
System umożliwia również prezentację statusów wykorzystanej numeracji, numerów przydzielonych, uruchomionych i wykorzystanych. Wyświetla też wszystkich zdefiniowanych oraz zalogowanych użytkowników.
„Wszystkie zmiany, których dokonują nasi inżynierowie i kolejne wersje oprogramowania są odpowiedzią na sugestie operatorów korzystających z naszej platformy” – mówi Andrzej Dąbrowa, prezes TeleKontakt24.
Istotnym udogodnieniem systemu wdrożonego przez TeleKontakt24 jest także możliwość powiązania platformy z najbardziej popularnymi systemami księgowymi.
źródło: TeleKontakt24