Podczas XI gali Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi Telekomunikacja Polska została wyróżniona Bursztynową Statuetką za System Kompleksowej Oceny i Rozwoju (SKOR). Tym samym znalazła się w prestiżowym gronie 15 wyróżnionych firm, wśród których są m.in. Grupa LOTOS, IBM Polska, DHL Express, Tesco, Alcatel-Lucent Polska, Bank Zachodni-WBK, Volkswagen Poznań.
Bursztynowe statuetki przyznawane są corocznie za osiągnięcia w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (zzl) takich jak restrukturyzacja zatrudnienia, systemy ocen pracowniczych, szkolenia i rozwoju personelu, nowoczesne metody zzl, równowaga pomiędzy życiem a pracą zawodową.
W ubiegłym roku Telekomunikacja Polska także była laureatem Konkursu i zdobyła najwyższe wyróżnienie.
Wybór laureatów Konkursu poprzedził szczegółowy audyt oraz rekomendacje Komitetu Oceniającego. Nagrody przyznawane są przez Kapitułę w skład której wchodzą m.in. Minister Pracy i Spraw Socjalnych, Dyrektor Instytut Pracy i Spraw Socjalnych oraz przedstawiciele NBP, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Polskiej Rady Biznesu.
Konkurs Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi organizowany jest przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych. Celem Konkursu jest propagowanie wiedzy i najlepszych doświadczeń praktycznych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi poprzez wyróżnianie organizacji, które odnoszą sukcesy w tej dziedzinie zarządzania.
źródło: TPSA
News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?
Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcejNews 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025
Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej