Archiwalne

TPSA obniży ceny połączeń na komórki

15.05.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

Od 1-go czerwca 2008r. nastąpią zmiany cenników połączeń z telefonów stacjonarnych do sieci komórkowych (F2M) dla abonentów Telekomunikacji Polskiej S.A.

W dniu 14 maja 2008 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej zatwierdził projekty zmian cenników w zakresie opłat za połączenia z sieci stacjonarnej TP do sieci operatorów PTK Centertel Sp. z o.o., Polkomtel S.A. i Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., uprzednio przedłożone przez Telekomunikację Polską S.A. do oceny Prezesa UKE.

Zatwierdzone zmiany odnoszą się do:

  • Cennika usług telekomunikacyjnych tp – w zakresie planów dla klientów indywidualnych;
  • Cennika usługi linia cyfrowa ISDN tp – w zakresie profili rozliczanych jednostką taryfikacyjną w dostępie ISDN tp i dostępie ISDN tp pro oraz
  • Cennika usługi Octopus ISDN tp świadczonej przez TP S.A. - w zakresie profili rozliczanych jednostką taryfikacyjną zgodnie z planem tp standardowym w dostępie ISDN Octopus S i dostępie ISDN Octopus XL.

Telekomunikacja Polska S.A. zmienia opłaty detaliczne za połączenia F2M (Fixed to Mobile) w związku z obniżką stawek za zakańczanie połączeń w sieciach ruchomych (MTR - Mobile Termination Rates).

Stawki za zakańczanie połączenia w sieci operatora P4 Sp. z o.o. pozostają na niezmienionym poziomie, w związku z czym również opłaty detaliczne w tym zakresie nie zmieniają się.

Zgodnie z deklaracjami TP S.A. nowe opłaty będą obowiązywały od dnia 1 czerwca 2008 r.

źródło: UKE


News Jak wybrać internet światłowodowy do domu?

Szybkie i stabilne połączenie stało się niezbędne w dzisiejszym, cyfrowym świecie, umożliwiając płynną pracę zdalną, rozrywkę na najwyższym poziomie oraz efektywną komunikację. Zapoznaj się z naszym kompleksowym przewodnikiem, aby dokonać świadomego wyboru spośród ofert wiodących operatorów i cieszyć się niezawodnym internetem światłowodowym dostosowanym do Twoich potrzeb. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej

News Co to za numer, kto dzwonił, kogo to numer - Dowiedz się, kto dzwonił

Nie odebrałeś telefonu od nieznanego rozmówcy? Jeśli chcesz dowiedzieć się, kto do Ciebie dzwonił? Jeśli tak możesz sprawdzić właściciela numeru telefonu w specjalnej wyszukiwarce, lub na kilka innych sposobów. W tym artykule przedstawimy kilka z nich. czytaj więcej