UPC Polska, wiodący dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonii, ma już ponad 200 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu. Jest to blisko dwukrotny wzrost w ciągu minionego roku. Równie dynamicznie zwiększa się liczba klientów usługi telefonicznej. Z usługi tej, oferowanej zaledwie od roku, korzysta już ponad 60 tys. użytkowników. Tym samym UPC Polska ponownie umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej.
Dynamiczny wzrost użytkowników usług internetowych oraz telefonicznych jest wynikiem strategii UPC polegającej na systematycznym rozwijaniu i doskonaleniu samej oferty, jak i poszerzaniu dostępności usług. Zaowocowała również zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa, jaką UPC prowadzi od sześciu miesięcy.
W przypadku usługi szerokopasmowego dostępu do internetu chello, firma konsekwentnie rozwija najważniejsze dla klienta parametry, dopasowując je do rosnących oczekiwań użytkowników. To dzięki takim działaniom chello zdobyło sobie miano usługi oferującej najlepszy stosunek jakości do ceny. Usługa UPC nadal jest najszybszym dostępem do internetu dla klientów indywidualnych na polskim rynku. 2006 rok był okresem szczególnie dynamicznego rozwoju: UPC zwiększyła prędkości pobierania danych czterech z pięciu usług chello, prędkość wysyłania danych dla chello light, wprowadziła możliwość podłączenia do chello więcej niż 1 komputera, zwiększyła limity danych (dla chello plus zlikwidowała). Ponadto firma wprowadziła trzy atrakcyjne usługi dodatkowe, zwiększające komfort i bezpieczeństwo użytkowników: UPC SmartGuard - Pakiet Bezpieczeństwa, zapewniający kompleksową ochronę komputera przed zagrożeniami z internetu; UPC WiFi - Domowa Sieć Bezprzewodowa, dzięki której można wydzierżawić router bezprzewodowy i za jego pośrednictwem połączyć komputery w domową sieć bez dodatkowego okablowania oraz UPC Szybsze Wysyłanie, pozwalające w razie potrzeby dwukrotnie zwiększyć prędkość wysyłania danych.
Najmłodsza z usług UPC - telefoniczna - również szybko zdobywa zwolenników, dzięki takim atutom, jak proste taryfy i konkurencyjne ceny względem innych operatorów stacjonarnych. UPC ma już 60 tys. klientów tej usługi, co pokazuje, że klienci z chęcią przyjmują dodatkowe korzyści, jakie oferuje potrójna usługa: łączenie usług w pakiety jest bardzo korzystne cenowo (niższe abonamenty) i wygodne (jeden rachunek na wszystkie usługi, zintegrowana obsługa klienta).
”Sukces naszych usług i tak dynamiczny wzrost liczby klientów telefonicznych i internetowych jest oparty na nowoczesnej technologii, wysokiej jakości obsługi klienta, sprawnych działaniach marketingowych oraz konkurencyjnych cenach. To dzięki tym czynnikom możemy dzisiaj pochwalić się rosnącą liczbą abonentów, którzy obdarzyli nas zaufaniem” - powiedział Simon Boyd, Dyrektor Generalny UPC Polska.
Z usług UPC Polska korzystają abonenci firmy w kilkunastu dużych miastach w całej Polsce: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Gdyni Sopocie, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Wrocławiu, Opolu, Kielcach i wielu mniejszych miastach. Usługa internetowa jest dostępna w ponad trzydziestu miastach. Usługi UPC można zamawiać na witrynach www.upc.pl i www.chello.pl, pod numerem telefonu 94 95, w Biurach Obsługi Klienta lub u przedstawicieli handlowych.
Źródło: UPC Polska