UPC Polska ma już 300 000 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 110 000 klientów usługi telefonicznej i ponad milion klientów telewizji kablowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajduje się niemal 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.
UPC Polska umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej i jest obecnie drugim, po Telekomunikacji Polskiej, dostawcą Internetu w Polsce dla klientów indywidualnych. W ciągu roku firma pozyskała blisko 100 000 abonentów usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu, przekraczając liczbę 300 000 użytkowników. Tak dynamiczny wzrost jest wynikiem szeregu działań, mających na celu zwiększenie dostępności i atrakcyjności usługi internetowej. UPC stale modernizuje sieć, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych.
Dynamiczny wzrost liczby użytkowników usług telekomunikacyjnych i potrójnej usługi
- Bardzo dobre wyniki w 2007 mobilizują nas do wyznaczenia równie ambitnych celów w tym roku. Chcemy umocnić pozycję firmy na rynku usług telekomunikacyjnych, ale nie zapominamy o naszych korzeniach - planujemy rozwój dotychczasowej oferty telewizyjnej, w której kluczowym elementem będzie wprowadzenie na rynek telewizji cyfrowej. To pozwoli nam skuteczniej funkcjonować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku i utrzymać pozycję lidera wśród operatorów telewizji kablowej. Wierzymy, że przyjęta strategia pozwoli nam osiągnąć zakładane cele. – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny UPC Polska.
Elementem przewagi konkurencyjnej UPC jest oferowanie pakietu trzech usług: telewizji, internetu i telefonu. Potrójna usługa jest coraz bardziej popularna wśród klientów, dlatego liczba sprzedawanych pakietów bardzo szybko rośnie.
Telewizja
Z oferty telewizyjnej korzysta ponad milion klientów w największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. Na telewizyjną ofertę UPC składa się kilkadziesiąt programów telewizyjnych, oferujących bogaty wybór tematów, które zaspokajają różnorodne potrzeby klientów, w tym programy ogólnorozrywkowe, kanały tematyczne (edukacyjne, dokumentalne, przyrodnicze, dla dzieci, filmowe, sportowe), kanały premium.
Telewizja cyfrowa
W II kwartale br. UPC zaoferuje usługę telewizji cyfrowej, która pozwoli dotrzeć do najbardziej wymagających klientów. Klienci UPC, początkowo w Warszawie, zyskają nie tylko cyfrową jakość obrazu i dźwięku, ale przede wszystkim wygodę i elastyczność. Dzięki dekoderowi z nagrywarką będzie można oglądać wybrane programy telewizyjne dokładnie wtedy, kiedy się ma na to czas i ochotę, a nawet zatrzymać telewizję na żywo. UPC zamierza zaoferować bogatszy wybór różnorodnych kanałów telewizyjnych, kanały w wysokiej rozdzielczości (HD), dekoder z nagrywarką i twardym dyskiem oraz interaktywne usługi w ramach Przewodnika po programach (EPG).
Telewizja internetowa
Abonenci telewizyjnego Pakietu Pełnego UPC, którzy są jednocześnie klientami Internetu UPC, którzy mogą bezpłatnie korzystać z atrakcyjnej usługi dodatkowej - UPC Live TV. UPC Live TV umożliwia oglądanie popularnych programów telewizyjnych w Internecie, na ekranie komputera, w jakości porównywalnej z telewizyjną. Obecnie w ofercie są dostępne takie programy jak TVN24, CNN International, Animal Planet, Discovery Channel, National Geographic Channel, MiniMini, Zip Zap/Hyper oraz Eurosport.
Najszybszy w Polsce dostęp do Internetu dla klientów indywidualnych
UPC oferuje obecnie najszybszy w Polsce internet dla klientów indywidualnych o prędkości pobierania danych do 20 Mb/s. Wysokie parametry usług interentowych UPC oraz brak limitów transferu danych sprawiły, że zyskały one zaufanie klientów, jako oferta o najlepszym stosunku ceny do jakości.
W ciągu minionego roku firma UPC dwukrotnie zwiększała prędkości przesyłu danych, zniosła limity pobierania danych oraz zmieniła portfolio usług internetowych, upraszczając i optymalizując ofertę dla klientów.
Telefon
Tani telefon stacjonarny jest najmłodszą, ale bardzo dynamicznie rozwijającą się usługą świadczoną przez UPC. Główną ideą przyświecającą UPC jest tworzenie ofert prostych i przejrzystych oraz konkurencyjnych cenowo. UPC, jako pierwszy operator w Polsce, wprowadziło taryfę ryczałtową - Superprostą, która umożliwia użytkownikom dzwonienie bez ograniczeń, do wszystkich numerów stacjonarnych w Polsce, w ramach stałego abonamentu miesięcznego.
Usługi dla biznesu
W połowie stycznia br. UPC wprowadziło usługi internetowe i telefoniczne dla biznesu. W skład pakietów wchodzą wysokiej jakości usługi internetowe o zróżnicowanych parametrach dostosowanych do potrzeb małych firm oraz dwie linie telefoniczne, za stały miesięczny abonament.
źródło: UPC