Archiwalne

VCC Systems bloguje o wideokonferencjach

14.05.2009

VCC Systems – dostawca zaawansowanych systemów wideokonferencyjnych – uruchomił blog poświęcony wideokonferencjom (http://wideokonferencje.blog.pl/).

Na łamach nowo uruchomionego bloga VCC Systems planuje pokazywać nowe pomysły i innowacje w obszarze wideokonferencji - recenzować i komentować je. Blogerzy z VCC Systems chcą także dzielić się swoimi doświadczeniami, zastanawiać się w jakim kierunku będzie rozwijała się branża i w jakich dziedzinach oferowane rozwiązania okażą się szczególnie przydatne. Blog ma również służyć wymianie poglądów na temat wideokomunikacji i jej wpływu na naszą pracę i życie.

„Wideokonferencje mają szansę zmienić nasz sposób komunikowania się w tak dużym stopniu, jak stało się to po wynalezieniu telefonu - rewolucja trwa. Wideokonferencje będą także miały znaczący wpływ na zmianę sposobu organizacji pracy w dużych korporacjach i mniejszych przedsiębiorstwach, co przyśpieszy jeszcze aktualna sytuacja gospodarcza. Te zmiany są nieuniknione. Jak szybko będą następować, zależy od stopnia zaznajomienia się użytkowników z korzyściami i potencjałem kryjącym się w wideokonferencjach. Stąd decyzja o otwarciu bloga, który prostym językiem ma edukować rynek o zaletach spotkań przez Internet” - mówi Dariusz Latecki, Dyrektor Generalny VCC Systems.

W pierwszych wpisach na blogu, VCC Sytems m.in. przedstawia wideokonferencje jako kolejny milowy krok od czasów wynalezienia telefonu przez Aleksandra Grahama Bella w rozwoju komunikacji międzyludzkiej. Firma zastanawia się także nad wpływem kryzysu na rozwój rynku wideokonferencji, który wydaje się zaskakująco pozytywny. VCC przygląda się też, w jaki sposób reklamują wideokonferencje ich producenci. Cykl ten rozpoczyna obraz Microsoftu, który odwołuje się do korporacyjnego środowiska pracy sportretowanego w słynnym filmie „Diabeł ubiera się u Prady”. Wszystkie te i inne wpisy można zobaczyć odwiedzając blog VCC Systems.

źródło: VCC Systems

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej