Archiwalne

Warszawski ZTM wprowadził usługę zakupu biletów za pośrednictwem SkyCash

16.02.2011

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie (ZTM) wprowadził usługę zakupu biletów za pośrednictwem SkyCash. Nowa technologia jest intuicyjna, pozwala na bardzo wygodne nabywanie telefonem komórkowym biletów czasowych ZTM. Bilety obowiązują w autobusach, tramwajach, metrze i kolejce SKM.

Usługa „Bilet przez telefon komórkowy” to wyjątkowo wygodne rozwiązanie dla pasażerów korzystających ze środków komunikacji miejskiej. Bilety można kupować 24 godziny na dobę, bez konieczności szukania czynnego kiosku lub automatu. SkyCash pozwala uniknąć pośpiechu, kolejek, szukania drobnych, a także kosztownej jazdy na gapę.

Bilet działa w ramach aplikacji SkyCash, którą można pobrać wpisując w przeglądarce internetowej telefonu m.skycash.com lub wysyłając pusty SMS na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego). Kolejne kroki to rejestracja w systemie oraz zasilenie konta SkyCash.

W przypadku SkyCash doładowanie jest możliwe standardowym przelewem bankowym lub poprzez przelew natychmiastowy w Strefie doładowań na www.skycash.com. Inny sposób to przelew dowolnej kwoty pomiędzy dwoma kontami SkyCash.

– Żeby korzystać ze SkyCash nie jest potrzebne konto w banku – mówi Dariusz Mazurkiewicz, zarządzający SkyCash Poland SA – Wystarczy zarejestrować się w systemie i zasilić środkami stworzone automatycznie konto SkyCash. System pozwala wyjątkowo łatwo przelewać środki pomiędzy dwoma kontami SkyCash, np. łatwo pożyczyć pieniądze na bilet, zaś rodzice mogą w ten sposób zasilić komórkę dzieci dokładną kwotą – dodał Dariusz Mazurkiewicz.

„Bilet przez telefon komórkowy” – cechy:
• szybkość i prostota – zakup biletu jest prosty jak wysłanie wiadomości SMS
• bilety czasowe obowiązują w autobusach, tramwajach, metrze i pociągach SKM
• cena biletów – jak w kiosku, czy automacie
• uwolnienie od drobnych
• nie ma już konieczności kupowania biletu u kierowcy
• nieograniczona dostępność: wszędzie, przez 24 godziny na dobę
• dostępne są bilety czasowe: 20-, 40-, 60- i 90-minut; normalne i ulgowe.

źródło: SkyCash

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Wi-Fi calling - co to jest i jak działa?

Problemy z zasięgiem w niektórych miejscach mieszkania? A może podczas przechodzenia przez klatkę schodową? Jeszcze gorzej, jeśli występują one w biurze – miejscu, gdzie musimy wykonywać i odbierać połączenia służbowe. Wszystko to może się zdarzyć ze względu na fakt, że zasięg poszczególnych operatorów komórkowych różni się od siebie zależnie od miejsca. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej