Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie (ZTM) wprowadził usługę zakupu biletów za pośrednictwem SkyCash. Nowa technologia jest intuicyjna, pozwala na bardzo wygodne nabywanie telefonem komórkowym biletów czasowych ZTM. Bilety obowiązują w autobusach, tramwajach, metrze i kolejce SKM.
Usługa „Bilet przez telefon komórkowy” to wyjątkowo wygodne rozwiązanie dla pasażerów korzystających ze środków komunikacji miejskiej. Bilety można kupować 24 godziny na dobę, bez konieczności szukania czynnego kiosku lub automatu. SkyCash pozwala uniknąć pośpiechu, kolejek, szukania drobnych, a także kosztownej jazdy na gapę.
Bilet działa w ramach aplikacji SkyCash, którą można pobrać wpisując w przeglądarce internetowej telefonu m.skycash.com lub wysyłając pusty SMS na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego). Kolejne kroki to rejestracja w systemie oraz zasilenie konta SkyCash.
W przypadku SkyCash doładowanie jest możliwe standardowym przelewem bankowym lub poprzez przelew natychmiastowy w Strefie doładowań na www.skycash.com. Inny sposób to przelew dowolnej kwoty pomiędzy dwoma kontami SkyCash.
– Żeby korzystać ze SkyCash nie jest potrzebne konto w banku – mówi Dariusz Mazurkiewicz, zarządzający SkyCash Poland SA – Wystarczy zarejestrować się w systemie i zasilić środkami stworzone automatycznie konto SkyCash. System pozwala wyjątkowo łatwo przelewać środki pomiędzy dwoma kontami SkyCash, np. łatwo pożyczyć pieniądze na bilet, zaś rodzice mogą w ten sposób zasilić komórkę dzieci dokładną kwotą – dodał Dariusz Mazurkiewicz.
„Bilet przez telefon komórkowy” – cechy:
• szybkość i prostota – zakup biletu jest prosty jak wysłanie wiadomości SMS
• bilety czasowe obowiązują w autobusach, tramwajach, metrze i pociągach SKM
• cena biletów – jak w kiosku, czy automacie
• uwolnienie od drobnych
• nie ma już konieczności kupowania biletu u kierowcy
• nieograniczona dostępność: wszędzie, przez 24 godziny na dobę
• dostępne są bilety czasowe: 20-, 40-, 60- i 90-minut; normalne i ulgowe.
źródło: SkyCash