Archiwalne

Web Pakiety pkt.pl dla firm z MŚP

20.05.2010


Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji www.pkt.pl oraz wydawca książek telefonicznych – wprowadza nową usługę internetową adresowaną do sektora Małych i Średnich Firm. Web Pakiety obejmują opracowanie tekstów, zakup domen, hosting, uruchomienie oraz zarządzanie stroną www danej firmy. W ramach rocznego abonamentu, klienci pkt.pl uzyskują doradztwo w zakresie zawartości i pozycjonowania swojej witryny w internecie, a tym samym mogą skuteczniej docierać do odbiorców.

Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, iż blisko 60% firm[1] z sektora MŚP nie posiada własnej strony internetowej, przy czym 26% deklaruje, że w najbliższym czasie chce stworzyć własną witrynę. Usługa Web Pakiety pkt.pl jest adresowana przede wszystkim do małych i średnich firm, które jeszcze nie mają strony internetowej lub posiadają taką, która nie spełnia swojej roli.

Produkt obejmuje roczną obsługę zespołu specjalistów, którzy będą czuwać nad zawartością każdego z serwisów – klienci korzystający z tej usługi uzyskują możliwość doradztwa ze strony profesjonalnych dziennikarzy internetowych w zakresie treści i wyglądu witryny. Klient może samodzielnie zarządzać stroną www w oparciu o system CMS (ang. Content Management System), a dodatkowo otrzymuje miesięczne raporty dotyczące najważniejszych funkcjonalności oraz wyników oglądalności danej strony.

Przedsiębiorcy, który skorzystają z oferty WebPakietu nie muszą poświęcać czasu na tworzenie strony i nie potrzebują do tego żadnej wiedzy. To pkt.pl wykupi dla nich domenę, zapewni hosting, założy konta poczty elektronicznej, a specjaliści firmy – w oparciu o informacje od klienta – przygotują odpowiednie treści i stworzą oprawę graficzną. Budowane strony są tworzone w oparciu o szablony, których struktura jest wynikiem specjalistycznych badań nad użytecznością i optymalizacją SEO. Dzięki temu spółka pkt.pl może zaoferować najkorzystniejsze rozwiązania i najskuteczniejsze treści zoptymalizowane na potrzeby wyszukiwarek internetowych.

W cenie strony internetowej w ramach Web Pakietu pkt.pl Klient otrzymuje:

  • Domenę;
  • Hosting;
  • Do 50 kont e-mail;
  • Narzędzie do samodzielnego robienia zmian na stronie internetowej (System Zarządzania Treścią);
  • Raporty miesięczne;
  • Wypełnienie strony treścią i zdjęciami.

pkt.pl o Web Pakietach: „Web Pakiety to pierwsza tego typu usługa oferowana przez firmę yellow pages. Chcemy ułatwiać małym i średnim przedsiębiorcom zaistnienie w sieci, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy na projekt i pozycjonowanie strony. Zapotrzebowanie na komplementarne usługi internetowe jest w Polsce wysokie, bowiem - jak wynika z badań - firm, które wciąż nie posiadają własnej witryny jest nadal bardzo dużo. Wraz z Web Pakietem oferujemy przedsiębiorcom zestaw narzędzi pozwalający kompleksowo dobierać do odbiorców przy niewielkich nakładach finansowych” - mówi Katarzyna Czuchaj, Dyrektor Marketingu w pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Kluczowe korzyści dla przedsiębiorcy:

  • Lepsza widoczność w internecie;
  • Więcej zapytań ofertowych;
  • Strona internetowa dostosowana do danej branży i indywidualnych potrzeb firmy;
  • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania;
  • Możliwość edycji treści strony przy pomocy prostego w użyciu narzędzia do edycji (System Zarządzania Treścią);
  • Ciągłe doskonalenie strony www, w oparciu o informację zwrotną od klientów i o analizy;
  • Pozyskać nowych klientów, którzy szukają w Internecie Twojego produktu/usługi.

[1] Źródło: Sposoby wykorzystywania internetu przez polskie firmy z sektora MŚP, badanie SMG/KRC; sierpień – listopad 2009

źródło: pkt.pl

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News Narzędzia do projektowania 3D – zautomatyzowana budowa szaf sterowniczych i rozdzielnic

Szafy sterownicze to element automatyki umożliwiający wdrażanie nowoczesnej koncepcji przemysłu 4.0 w wielu branżach, od automatyki budynku po automatyzację innych procesów przemysłowych. Budowa sterowników kontrolujących funkcjonowanie urządzeń coraz częściej wymaga indywidualnego podejścia. Nowe technologie i bezprzewodowa komunikacja pozwoliły na odejście od koncentracji układów sterowania w centralach integrujących wszystkie moduły. Zamiast tego obecnie dużo częściej stawia się na budowę szaf sterowniczych, automatyzujących funkcjonowanie poszczególnych urządzeń lub układów. czytaj więcej

News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste

Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcej

News Wideokonferencje – rozwiązanie dla firm z wielu branż

Finanse, medycyna, prawo, edukacja i szkolenia to tylko niektóre branże, które mogą czerpać ogromne korzyści z zastosowania wysokiej jakości rozwiązań wideokonferencyjnych. Doceniamy je szczególnie dzisiaj, w czasach pandemii, która pokazała nam, że praca zdalna i komunikacja na odległość to nie pieśń przyszłości, ale nasza aktualna rzeczywistość. Idealne, interaktywne środowisko pracy zapewnią rozwiązania wideokonferencyjne marki Grandstream. czytaj więcej