Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji www.pkt.pl oraz wydawca książek telefonicznych – wprowadza nową usługę internetową adresowaną do sektora Małych i Średnich Firm. Web Pakiety obejmują opracowanie tekstów, zakup domen, hosting, uruchomienie oraz zarządzanie stroną www danej firmy. W ramach rocznego abonamentu, klienci pkt.pl uzyskują doradztwo w zakresie zawartości i pozycjonowania swojej witryny w internecie, a tym samym mogą skuteczniej docierać do odbiorców.
Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, iż blisko 60% firm[1] z sektora MŚP nie posiada własnej strony internetowej, przy czym 26% deklaruje, że w najbliższym czasie chce stworzyć własną witrynę. Usługa Web Pakiety pkt.pl jest adresowana przede wszystkim do małych i średnich firm, które jeszcze nie mają strony internetowej lub posiadają taką, która nie spełnia swojej roli.
Produkt obejmuje roczną obsługę zespołu specjalistów, którzy będą czuwać nad zawartością każdego z serwisów – klienci korzystający z tej usługi uzyskują możliwość doradztwa ze strony profesjonalnych dziennikarzy internetowych w zakresie treści i wyglądu witryny. Klient może samodzielnie zarządzać stroną www w oparciu o system CMS (ang. Content Management System), a dodatkowo otrzymuje miesięczne raporty dotyczące najważniejszych funkcjonalności oraz wyników oglądalności danej strony.
Przedsiębiorcy, który skorzystają z oferty WebPakietu nie muszą poświęcać czasu na tworzenie strony i nie potrzebują do tego żadnej wiedzy. To pkt.pl wykupi dla nich domenę, zapewni hosting, założy konta poczty elektronicznej, a specjaliści firmy – w oparciu o informacje od klienta – przygotują odpowiednie treści i stworzą oprawę graficzną. Budowane strony są tworzone w oparciu o szablony, których struktura jest wynikiem specjalistycznych badań nad użytecznością i optymalizacją SEO. Dzięki temu spółka pkt.pl może zaoferować najkorzystniejsze rozwiązania i najskuteczniejsze treści zoptymalizowane na potrzeby wyszukiwarek internetowych.
W cenie strony internetowej w ramach Web Pakietu pkt.pl Klient otrzymuje:
- Domenę;
- Hosting;
- Do 50 kont e-mail;
- Narzędzie do samodzielnego robienia zmian na stronie internetowej (System Zarządzania Treścią);
- Raporty miesięczne;
- Wypełnienie strony treścią i zdjęciami.
pkt.pl o Web Pakietach: „Web Pakiety to pierwsza tego typu usługa oferowana przez firmę yellow pages. Chcemy ułatwiać małym i średnim przedsiębiorcom zaistnienie w sieci, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy na projekt i pozycjonowanie strony. Zapotrzebowanie na komplementarne usługi internetowe jest w Polsce wysokie, bowiem - jak wynika z badań - firm, które wciąż nie posiadają własnej witryny jest nadal bardzo dużo. Wraz z Web Pakietem oferujemy przedsiębiorcom zestaw narzędzi pozwalający kompleksowo dobierać do odbiorców przy niewielkich nakładach finansowych” - mówi Katarzyna Czuchaj, Dyrektor Marketingu w pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
Kluczowe korzyści dla przedsiębiorcy:
- Lepsza widoczność w internecie;
- Więcej zapytań ofertowych;
- Strona internetowa dostosowana do danej branży i indywidualnych potrzeb firmy;
- Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania;
- Możliwość edycji treści strony przy pomocy prostego w użyciu narzędzia do edycji (System Zarządzania Treścią);
- Ciągłe doskonalenie strony www, w oparciu o informację zwrotną od klientów i o analizy;
- Pozyskać nowych klientów, którzy szukają w Internecie Twojego produktu/usługi.
[1] Źródło: Sposoby wykorzystywania internetu przez polskie firmy z sektora MŚP, badanie SMG/KRC; sierpień – listopad 2009
źródło: pkt.pl