Firma JAVART, korzystając z wieloletniego doświadczenia w projektowaniu dedykowanych aplikacji biznesowych, zaprojektowała i wykonała innowacyjny komunikator do prowadzenia rozmów internetowych – Synergive WebContact. Dzięki niemu klient może w prosty, szybki i bezpieczny sposób skontaktować się pracownikami Call Center, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania oraz ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
Synergive WebContact został zaprojektowany z myślą o komunikacji biznesowej na linii klient-firma. Aplikacja łączy możliwości, jakie oferują nowoczesne narzędzia marketingowe oraz Internet. To pierwszy tego typu komunikator w Polsce, który stanowi nowinkę techniczną także na świecie. Dedykowany departamentom marketingu i sprzedaży ma wspierać działania promocyjno-marketingowe oraz sprzedaż z zastosowaniem narzędzi „click to call”.
- Możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z konsultantami Call Center bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania to zupełna nowość dla konsumentów dokonujących zakupów przez Internet – mówi Paweł Cybulski, wiceprezes zarządu JAVART Sp. z o.o. – Synergive WebContact jest prostym i wygodnym w użyciu dla klienta, a zarazem bezpiecznym i skutecznym narzędziem biznesowym, które spełnia najnowsze standardy obsługi klienta.
Według badania przeprowadzonego przez Forrester Research w 2007 roku, rozwiązanie „click to call” jest od 50% do 100% bardziej skuteczne od tradycyjnych metod komunikacji marketingowej. Zaobserwowano, że w przypadku, gdy połączenie się z pracownikiem Call Center wymagało od kupującego dodatkowych czynności, takich jak instalacja oprogramowania czy rejestracja konta, klienci często porzucali koszyk zakupowy. Teraz, dzięki Synergive WebContact, wystarczy jedno kliknięcie, aby połączyć się ze specjalistą Contact Center – bez konieczności uiszczania opłat, przekazywania danych osobowych czy instalowania specjalnego oprogramowania.
Zdecydowana poprawa efektywności sprzedaży bezpośredniej i e-commerce, kampanii mailingowych i bannerowych (aplikację w formie linku można umieścić w rozsyłanych w trakcie kampanii marketingowej wiadomościach e-mail), wzrost liczby zapytań ofertowych oraz szybsza obsługa klienta to tylko niektóre zalety, jakie oferuje rozwiązanie JAVARTu. Korzyści z użytkowania Synergive WebContact płyną bowiem nie tylko do biznesu, ale również bezpośrednio do klientów, którzy dzięki narzędziu „click to call” oszczędzają czas na połączeniu z konsultantem. Zwiększa się także bezpieczeństwo całej transakcji – poprzez zamianę komunikacji mailowej na rozmowę telefoniczną.
Synergive WebContact został zaprojektowany w technologii JAVA. Jego działanie opiera się na zamianie rozmowy VoIP w głosową i odwrotnie poprzez specjalny serwer WebContact. Rozwiązanie wyposażone jest w funkcjonalność wprowadzania określonego kontekstu, dzięki czemu automatycznie łączy się z konkretnymi numerami bądź agentami w zależności od strony, z której został wywołany. System można zsynchronizować z istniejącą infrastrukturą Contact Center i procesami CRM, zainstalować w dowolnym miejscu na stronie internetowej, jak również wykorzystać w bannerach reklamowych oraz e-mailach reklamujących usługi wymagające kontaktu z konsultantem.
źródło: Javart