Archiwalne

Węgierski Vodafone wybiera system FAMOC firmy FancyFon

07.09.2010


FancyFon™, pionier na rynku rozwiązań mobilnych, wygrał przetarg, ogłoszony przez Vodafone Węgry, na dostawcę systemu umożliwiającego klientom biznesowym zdalne zarządzanie flotą mobilną zróżnicowaną pod względem systemów operacyjnych. To właśnie FAMOC™ firmy FancyFon będzie teraz wykorzystywany przez Vodafone Węgry zarówno w usłudze hostowanej, jak i instalowanej na wewnętrznych serwerach klientów, za firewallami.

Węgierski Vodafone, obecny na rynku od 1999 roku i obsługujący obecnie ponad 2,6 mln abonentów, poszukiwał bezpiecznego i niezawodnego systemu do zdalnego zarządzania flotą mobilną, które w pełni odpowiadałoby nieustannie zmieniającym się potrzebom i wymaganiom klientów biznesowych. Firma ogłosiła międzynarodowy przetarg, którego zwycięzcą okazał się FAMOC. FancyFon został wybrany spośród konkurujących ze sobą niezależnych producentów oprogramowania zarówno z Europy jak i Stanów Zjednoczonych.

Dzięki platformie FAMOC, węgierski Vodafone ma obecnie możliwość zaoferowania swoim klientom biznesowym kompleksowy system do zdalnego zarządzania infrastrukturą mobilną, od małych i średnich firm, po duże przedsiębiorstwa i organizacje rządowe. Ponadto, FAMOC pozwolił znacząco odróżnić ofertę Vodafone od swoich regionalnych konkurentów, dzięki oferowaniu szerokiej funkcjonalności przy jednocześnie agresywnych konkurencyjnie warunkach handlowych.

Dr Gabor Piller, dyrektor ds. klientów biznesowych węgierskiego oddziału Vodafone, powiedział: „Jako operator chcący oferować swoim abonentom przełomowe technologie mobilne, chcieliśmy jako pierwsi zaproponować klientom możliwość zdalnego zarządzania flotą mobilną przedsiębiorstwa. Po zapoznaniu się z obecnymi na rynku rozwiązaniami, zadecydowaliśmy, że FancyFon jest zdecydowanie najlepszy.”

„Coraz większą liczba przedsiębiorstw poszukuje rozwiązań zapewniających wysoki poziom wsparcia dla floty telefonów komórkowych. Dostawcy usług telekomunikacyjnych muszą reagować na potrzeby rynku oferując kompleksowe rozwiązania do zdalnego zarządzania środowiskiem mobilnym. Jako lider rynku technologii mobilnej, FancyFon jest doskonale przygotowany do świadczenia tego typu usług. Stworzony przez nas system FAMOC, pozwala w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów zapewniając przy tym korzystną ofertę cenową.” - skomentował Marek Jędrzejczyk, prezes FancyFon.

FAMOC to najbardziej kompleksowa i elastyczna platforma pozwalająca sprawnie zarządzać zróżnicowaną flotą urządzeń mobilnych od chwili aktywacji usług mobilnych, poprzez cały cykl życia urządzenia. Zdalny dostęp do urządzeń w czasie rzeczywistym, oraz centralizacja kontroli nad urządzeniami wykorzystującymi takie platformy jak Symbian, Apple (iOS, iOS 4), BlackBerry, Android, Windows Mobile oraz Java pozwoli zapewnić klientom instytucjonalnym Vodafone Węgry następujące korzyści:

· Poprawa wydajności firmy i wzrost efektywności pracowników
· Uproszczenie procesu wdrażania nowych rozwiązań mobilnych
· Usprawnienie procesów administracyjnych i serwisowych oraz centralizacja zarządzania
· Redukcja kosztów związanych z obsługą środowiska mobilnego i wsparciem technicznym
· Gwarancja bezpieczeństwa danych spełniająca standardy wewnętrznej polityki firmy

Jedną z podstawowych zalet systemu jest jego skalowalność, umożliwiająca wsparcie dowolnej liczby klientów instytucjonalnych, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa czy poziomu zróżnicowania floty mobilnej.

źródło: FancyFon

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej