FancyFon™, pionier na rynku rozwiązań mobilnych, wygrał przetarg, ogłoszony przez Vodafone Węgry, na dostawcę systemu umożliwiającego klientom biznesowym zdalne zarządzanie flotą mobilną zróżnicowaną pod względem systemów operacyjnych. To właśnie FAMOC™ firmy FancyFon będzie teraz wykorzystywany przez Vodafone Węgry zarówno w usłudze hostowanej, jak i instalowanej na wewnętrznych serwerach klientów, za firewallami.
Węgierski Vodafone, obecny na rynku od 1999 roku i obsługujący obecnie ponad 2,6 mln abonentów, poszukiwał bezpiecznego i niezawodnego systemu do zdalnego zarządzania flotą mobilną, które w pełni odpowiadałoby nieustannie zmieniającym się potrzebom i wymaganiom klientów biznesowych. Firma ogłosiła międzynarodowy przetarg, którego zwycięzcą okazał się FAMOC. FancyFon został wybrany spośród konkurujących ze sobą niezależnych producentów oprogramowania zarówno z Europy jak i Stanów Zjednoczonych.
Dzięki platformie FAMOC, węgierski Vodafone ma obecnie możliwość zaoferowania swoim klientom biznesowym kompleksowy system do zdalnego zarządzania infrastrukturą mobilną, od małych i średnich firm, po duże przedsiębiorstwa i organizacje rządowe. Ponadto, FAMOC pozwolił znacząco odróżnić ofertę Vodafone od swoich regionalnych konkurentów, dzięki oferowaniu szerokiej funkcjonalności przy jednocześnie agresywnych konkurencyjnie warunkach handlowych.
Dr Gabor Piller, dyrektor ds. klientów biznesowych węgierskiego oddziału Vodafone, powiedział: „Jako operator chcący oferować swoim abonentom przełomowe technologie mobilne, chcieliśmy jako pierwsi zaproponować klientom możliwość zdalnego zarządzania flotą mobilną przedsiębiorstwa. Po zapoznaniu się z obecnymi na rynku rozwiązaniami, zadecydowaliśmy, że FancyFon jest zdecydowanie najlepszy.”
„Coraz większą liczba przedsiębiorstw poszukuje rozwiązań zapewniających wysoki poziom wsparcia dla floty telefonów komórkowych. Dostawcy usług telekomunikacyjnych muszą reagować na potrzeby rynku oferując kompleksowe rozwiązania do zdalnego zarządzania środowiskiem mobilnym. Jako lider rynku technologii mobilnej, FancyFon jest doskonale przygotowany do świadczenia tego typu usług. Stworzony przez nas system FAMOC, pozwala w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów zapewniając przy tym korzystną ofertę cenową.” - skomentował Marek Jędrzejczyk, prezes FancyFon.
FAMOC to najbardziej kompleksowa i elastyczna platforma pozwalająca sprawnie zarządzać zróżnicowaną flotą urządzeń mobilnych od chwili aktywacji usług mobilnych, poprzez cały cykl życia urządzenia. Zdalny dostęp do urządzeń w czasie rzeczywistym, oraz centralizacja kontroli nad urządzeniami wykorzystującymi takie platformy jak Symbian, Apple (iOS, iOS 4), BlackBerry, Android, Windows Mobile oraz Java pozwoli zapewnić klientom instytucjonalnym Vodafone Węgry następujące korzyści:
· Poprawa wydajności firmy i wzrost efektywności pracowników
· Uproszczenie procesu wdrażania nowych rozwiązań mobilnych
· Usprawnienie procesów administracyjnych i serwisowych oraz centralizacja zarządzania
· Redukcja kosztów związanych z obsługą środowiska mobilnego i wsparciem technicznym
· Gwarancja bezpieczeństwa danych spełniająca standardy wewnętrznej polityki firmy
Jedną z podstawowych zalet systemu jest jego skalowalność, umożliwiająca wsparcie dowolnej liczby klientów instytucjonalnych, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa czy poziomu zróżnicowania floty mobilnej.
źródło: FancyFon
News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcejNews Jak wybrać najlepszego operatora?
Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.
Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej