Archiwalne

Wspólny projekt TeleKontakt24 i Reklamofon.pl

24.04.2009

Na polskim rynku pojawił się zupełnie nowatorski serwis – Reklamofon.pl, który działa na platformie telekomunikacyjnej firmy TeleKontakt24. Serwis umożliwia całkowicie bezpłatne telefonowanie na dowolny numer stacjonarny w Polsce i za granicą. Wszelkie koszty połączeń pokrywane są przez reklamy video wyświetlane na ekranie monitora w trakcie trwania rozmowy.

Serwis nie wymaga rejestracji, płacenia abonamentu, kupowania dodatkowego sprzętu, czy pobierania jakiegokolwiek oprogramowania. Wystarczy wejść na stronę http://www.reklamofon.pl/, wpisać swój numer telefonu stacjonarnego oraz numer telefonu stacjonarnego naszego rozmówcy w kraju lub za granicą. Z przedstawionej listy należy wybrać nazwę firmy, która zapłaci za rozmowę – tzw. sponsora połączenia. Następnie nasz telefon oddzwania do nas. Podnosimy słuchawkę i po chwili następuje łączenie z rozmówcą. Jakość połączeń jest taka, jak podczas połączenia w tradycyjnych sieciach telekomunikacyjnych.

Wątpliwości, czy multimedialna reklama, zwykle ignorowana, będzie teraz zauważona, rozwiewa Dawid Korczyński, prezes zarządu spółki Reklamofon.pl: „W czasie kiedy użytkownik prowadzi rozmowę telefoniczną, a na ekranie wyświetlane są reklamy, co jakiś czas, obok tych reklam pojawia się specjalny migający zegar odmierzający sekundy. Jeżeli przed upływem 10 sekund użytkownik nie kliknie w ten zegar, jego połączenie zostaje zakończone. To jest właśnie mechanizm, który powoduje, że użytkownicy korzystający z naszego serwisu oglądają z uwagą wszystkie wyświetlane przez nas reklamy”.

Prezes firmy TeleKontakt24 – Andrzej Dąbrowa uważa, że Reklamofon.pl, to znakomity projekt, który stymuluje rozwój rynku telekomunikacyjnego: „Dzięki tego typu przedsięwzięciom, rozmowy telefoniczne mogą być jeszcze tańsze, a reklamodawcy mają nowe możliwości docierania do potencjalnych klientów”.

„Reklamofon.pl chce do końca roku zbudować zasięg dający nam 600 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie korzystających z serwisu. Na podstawie prowadzonych w lutym i marcu tzw. testów systemu wersji beta szacujemy, że średnio jeden użytkownik będzie wykonywał 2 połączenia telefoniczne w miesiącu, a średni czas połączenia będzie wynosił 8 minut. Głównie nastawiamy się na osoby, które chcą wykonywać połączenia zagraniczne, co biorąc pod uwagę rzeszę emigracji zarobkowej Polaków w ostatnich latach daje bardzo duży potencjał”– dodaje Dawid Korczyński, prezes Zarządu spółki Reklamofon.pl.

Dzięki serwisowi Reklamofon.pl za darmo, poza Polską, można zadzwonić do 27 państw m.in.: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Irlandii, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Szwecji, Włoch, Watykanu, Luksemburga, Węgier, USA, Kanady, Argentyny, Brazylii, Kolumbii, Chin, Hong Kongu, Izraela, Malezji, Nowej Zelandii, Singapuru, Tajlandii, Tajwanu, Portugali oraz Rosji. Możliwe jest także wykonywanie darmowych połączeń z tych państw do Polski.

W serwisie oprócz dużych reklamodawców obsługiwanych przez domy mediowe reklamy mogą umieszczać także drobni reklamodawcy.

Koszt jednego wyświetlenia reklamy wynosi ok. 20 groszy, a cena finalna całości kampanii przeprowadzanej w serwisie zależy od specyficznych parametrów, jakie określił reklamodawca. Zasady są całkowicie przejrzyste i zawsze, kiedy reklamodawca umieszcza swoją kampanię w serwisie Reklamofon.pl, na ekranie pokazywane są mu konkretne koszty, na bieżąco, w zależności od wybranych parametrów.

Istotnym atutem serwisu jest możliwość samodzielnego dodawania reklam przez mniejszych reklamodawców w modelu pre-paid – działa to podobnie jak usługa Google AdWords, w ramach której reklamodawca może z góry zdefiniować budżet kampanii oraz na bieżąco śledzić jej wyniki i aktualny stan budżetu. Zasilanie konta reklamodawcy może nastąpić za pomocą Premium SMS, systemu PayPal lub przelewu na rachunek bankowy.

Dla dużych reklamodawców oraz domów mediowych serwis udostępnia wiele zaawansowanych funkcji, m.in.: możliwość podłączenia kodów zewnętrznego adserwera pod wybraną kampanię, szczegółowe statystyki, możliwość targetowania reklamy na podstawie wybranej grupy wiekowej, płci czy miejsca zamieszkania.

Głównym brokerem reklamy w serwisie jest Platforma Mediowa Point Group SA, a model sprzedaży zakłada rozliczanie kampanii za pomocą CMP (koszt 1 tys. wyświetleń reklamy). Cennikowa wartość podstawowego CPM wynosi 260 zł, a dopłata za każdy dodatkowy parametr targetowania to 10%.

Według szacunków eMarketera rynek reklamy video w Internecie jest najszybciej rozwijającym się segmentem reklamowym w ciągu ostatnich kilku lat, a prognozy na koniec roku 2010 mówią, że będzie on stanowił 11,5% ogółu rosnących wydatków na reklamę internetową. Popularność tego formatu wynika m.in. z faktu, że daje on pełne możliwości przekazu znane z lubianej przez marketerów telewizji, oferując jednocześnie wszelkie zalety mierzenia kampanii, jakie daje Internet.

Wegług badań przeprowadzonych przez MillwardBrown SMG/KRC z internetu korzysta 48% Polaków. Aż 74 procent z nich deklaruje, że z sieci korzysta codziennie lub prawie codziennie.

źródło: TeleKontakt24

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News Etykiety - szybko i bez wychodzenia z domu

Zdecydowana większość produktów wprowadzanych na rynek posiada swoją unikalną etykietę. Istnieje wiele rodzajów jej druku, a obecnie najlepszym sposobem na szybkie wygenerowanie etykiet jest innowacyjna aplikacja labelomat.pl. Na czym polega korzystanie z tej aplikacji i jakie znaczenie ma etykieta na produkcie? Odpowiedzi na te pytania znajdują się poniżej. czytaj więcej

News Office 365 dla Edukacji: jak platforma wspiera procesy nauczania i uczenia się

Współczesne metody nauczania i uczenia się stale ewoluują wraz z postępem technologicznym, a platformy edukacyjne odgrywają kluczową rolę w transformacji procesów edukacyjnych. Jedną z najbardziej wpływowych i wszechstronnych platform dedykowanych edukacji jest Office 365 dla Edukacji. To narzędzie, rozwijane przez firmę Microsoft, nie tylko zapewnia zestaw aplikacji biurowych, lecz również oferuje kompleksowe środowisko wspierające nauczanie i uczenie się. Office 365 dla Edukacji, wyposażone w szereg narzędzi i funkcji, odgrywa znaczącą rolę w ułatwianiu interakcji między nauczycielami a uczniami, umożliwiając im dynamiczną i efektywną wymianę wiedzy oraz umiejętności. czytaj więcej

News Modelowanie bryłowe i powierzchniowe w systemach CAD/CAM

Systemy CAD/CAM wykorzystywane są w procesach konstruowania i projektowania elementów i produktów w oparciu o modele stworzone z wykorzystaniem grafiki 2D/3D. Jest to najbardziej intuicyjny sposób przedstawiania zarówno trójwymiarowych, jak i płaskich elementów. Nawet jeśli modelowanie odbywa się w oparciu o funkcje geometryczne, czy matematyczne, współrzędne węzłów i grafy ich połączeń, to i tak ostatecznie wymagana jest wizualizacja elementu lub obiektu. Wizualizacja graficzna umożliwia sprawdzenie poprawności wprowadzonych do opisania elementu danych oraz pozwala ocenić, czy finalny obiekt jest dokładnie tym, co miało być zaprojektowane. To dlatego projektowanie graficzne jest najczęściej wykorzystywaną metodą nie tylko w systemach CAD/CAM, ale w większości procesów projektowo-konstrukcyjnych. czytaj więcej