Archiwalne

Współpraca INEA, ASTA-NET i PROMAX

15.09.2010


Najwięksi operatorzy telekomunikacyjni w Wielkopolsce zacieśniają współpracę, która będzie odbywać się wielowymiarowo, zarówno w aspektach technicznych, organizacyjnych, jak również marketingowych.

Już dziś trzy spółki współpracują ze sobą w ramach świadczenia usługi telewizji cyfrowej oraz przy wdrażaniu projektu szerokopasmowego Internetu WiMAX, którego celem jest pokrycie zasięgiem do końca 2013 r. 70% powierzchni Wielkopolski. Na północy województwa inwestycję realizuje ASTA‑NET, w środkowej Wielkopolsce INEA, a na południu PROMAX.

Spotkanie zarządów oraz kadry menedżerskiej trzech firm, które odbyło się w dniach 9-10 września w Budzyniu służyło omówieniu kolejnych płaszczyzn współdziałania oraz wzajemnej integracji. Spotkanie zaowocowało kolejnymi pomysłami na kooperację, które wg zapowiedzi, mają być operacyjnie wdrażane w najbliższym czasie.

W ramach wieczornej rozrywki rozegrano turniej bowlingowy, który był doskonałą okazją do wzmocnienia wzajemnych relacji, również na płaszczyźnie pozabiznesowej.

Zarządy spółek zapewniają, iż ich celem jest jak najszersza współpraca, która poprzez efekt synergii umożliwi pełne wykorzystanie ich potencjału na wielkopolskim rynku telekomunikacyjnym.

źródło: ASTA‑NET

Wiadomości firmowe Właściciel HRD.pl doceniony przez wiodącego dostawcę domen globalnych

Portal HRD.pl obsługuje w programie hurtowym kilkadziesiąt tysięcy nazw domen globalnych. Biznesowy wysiłek został własnie doceniony Certyfikatem Uznania przyznawanym przez ResellerClub - jednego z największych światowych dostawców domen globalnych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Grape Up pomaga Porsche w cyfrowej transformacji

Porsche zaprezentuje we wrześniu, jak tworzy nową platformę cyfrową One Digital Platform. Powstaje ona we współpracy z polską firmą IT czytaj więcej

Wiadomości firmowe Dlaczego firmom tak trudno znaleźć specjalistów data science?

Zdaniem Hala Variana, głównego ekonomisty Google, tym co utrudnia firmom wykorzystanie pełni potencjału analityki jest brak odpowiedniej liczby specjalistów, którzy potrafią pracować z danymi. Biznes dostrzega ten problem i stara się pozyskać talenty oferując atrakcyjne wynagrodzenie. Jak wynika z badania Business Over Broadway/Keggle, roczna mediana zarobków specjalistów data science w Polsce wynosi ok. 106 tys. zł, co daje ok. 9 tys. zł miesięcznie. Osoby z dłuższym stażem mogą liczyć na znacznie wyższe kwoty. Jednak, jak wskazują eksperci SAS, główny problem stanowi określenie, który kandydat przyczyni się do realizacji celów biznesowych organizacji, ponieważ praca jako data scientist wymaga ściśle określonych predyspozycji. czytaj więcej