Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta INEA (eBOA) odnotowało w styczniu rekordową liczbę logowań – blisko 22 tysiące unikalnych odwiedzin użytkowników.
Abonenci eBOA zyskali także możliwość korzystania z kolejnych funkcjonalności - zamawiania przez eboa.inea.pl pakietów Premium, cyfrowych pakietów telewizyjnych HD – Canal+ HD, Filmbox HD i pojedynczych programów HD – Polsat Sport HD, TVP HD i MTVNHD.
Operator INEA uruchomił swoje elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta w drugiej połowie 2007 roku. Obecnie liczba użytkowników eBOA to ponad 40 proc. Abonentów INEA, tj. 52 tys. gospodarstw domowych. W 2008 roku miesięcznie średnia liczba unikalnych logowań do serwisu wynosiła 8 tys. W pierwszym miesiącu nowego roku INEA zanotowała blisko trzy razy więcej odwiedzin w eBOA niż dotychczas.
- Użytkownicy naszego serwisu korzystają z szeregu funkcjonalności. Z danych wynika, że największą popularnością cieszy się sprawdzanie salda, pobieranie e-faktur i przeglądanie bilingów telefonicznych. Abonenci chętnie zamawiają przez serwis internetowy telewizyjne pakiety tematyczne - jego realizacja jest natychmiastowa. Ze względu na dużą popularność tej opcji w ostatnim czasie dodaliśmy możliwość zamawiania przez eBOA pakietów premium (Canal+, HBO, Cinemax) oraz programów HD (dla posiadaczy dekoderów HD) – mówi Violetta Józefczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, INEA S.A.
INEA planuje wdrożyć w serwisie kolejne funkcjonalności - możliwość sprawdzania należności i dokonanych wpłat, zamawianie usług dodatkowych np. w usłudze telefonicznej, prezentowanie harmonogramów płatności oraz specjalne korzyści dla użytkowników kart lojalnościowych Abonenta INEA. W tym roku operator zamierza również uruchomić system AST, czyli automatyczną informację telefoniczną o usługach dla swoich Abonentów.
W zasięgu sieci INEA jest 200 tys. gospodarstw domowych. Sieć jest obecna w Poznaniu, aglomeracji poznańskiej, Wrześni, Koninie, Słupcy, Grodzisku Wlkp., Wolsztynie, Swarzędzu, Śremie, Turku i Kórniku.
źródło: INEA