Zestawy słuchawkowe Jabra zapewniają zwrot z inwestycji już w ciągu 2 miesięcy
GN Netcom, producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, wprowadził kalkulator zwrotu z inwestycji (ROI Calculator) – narzędzie, które umożliwia firmom poznanie rzeczywistych korzyści finansowych i poziomu wzrostu wydajności po wdrożeniu przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych. Narzędzie działa w trybie online i dostępne jest na stronie www.jabra.com/ROI/pl.
Kalkulator ROI został zbudowany na podstawie wniosków z czterech niezależnych badań. Wskazują one m.in., że przy użyciu bezprzewodowego zestawu słuchawkowego średni czas zaoszczędzony na godzinę to 7,5 minuty. Aby obliczyć spodziewany ROI, należy wybrać konkretny zestaw słuchawkowy i wprowadzić parametry takie jak wartość średniej pensji i szacunkowy czas telefonowania na dobę. Finalnie użytkownicy otrzymują szczegółowe informacje na temat oszczędności dziennych i rocznych oraz po jakim czasie nastąpi zwrot z inwestycji.
Ponadto można precyzyjnie ustawić zestaw pięciu parametrów, aby obliczenie zwrotu z inwestycji było dokładniejsze. Wspomniane parametry, to: lepszy dźwięk, większa wydajność, lepsza ergonomia, poprawiona mobilność oraz łatwiejsza obsługa wielu urządzeń i komunikacji zunifikowanej (UC). Dzięki własnym obliczeniom ilości zaoszczędzonego czasu w przypadku każdego z tych parametrów, otrzymana wartość ROI staje się jeszcze bardziej precyzyjna.
Cztery niezależne badania – w tym dwa opracowania wykonane przez analityka z grupy GFK, studium dotyczące mobilności oraz szwedzkie badania ergonomiczne na temat wzrostu wydajności w wyniku stosowania zestawów słuchawkowych w biurach – wykazały, że w ciągu każdej godziny spędzanej przez pracowników na rozmowach telefonicznych, można zaoszczędzić średnio 7,5 minuty. Na przykład, dyrektor zarabiający miesięcznie 9 500 zł i rozmawiający przez telefon przez dwie godziny dziennie, który kupi zestaw słuchawkowy Jabra GO 6470 za 1400 zł osiąga zwrot z inwestycji po 95 dniach, a oszczędność wyniesie 14,84 zł dziennie lub 3561,60 zł rocznie.
„Zeszłoroczny kryzys dał się we znaki wszystkim, niezależnie od branży. Zauważyliśmy, że zarówno potencjalni, jak i dotychczasowi klienci zaczęli zwracać dużą uwagę na wyniki ROI, czyli zwrotu z inwestycji po wdrożeniu rozwiązań IT. Czas kryzysu bardzo mocno definiuje podstawowe kryterium, jakim kierują się klienci. To oczywiście pieniądze. I nie chodzi tu tylko o koszt konkretnego rozwiązania, ale bardziej o sumaryczny zysk, jaki może przynieść jego wprowadzenie. Najważniejszym czynnikiem w procesie decyzyjnym są realne korzyści, które firma może zyskać po zakupie konkretnego sprzętu” - powiedział Dariusz Rzeszotarski, Business Development Manager & UC Specialist, Jabra - „Pragnąc wesprzeć przedsiębiorstwa w podejmowaniu rozsądnych z perspektywy finansowej decyzji wymyśliliśmy proste narzędzie - kalkulator ROI, który oblicza spodziewany zwrot z inwestycji, uzyskiwany nawet już po 2 miesiącach. Jednocześnie zauważyliśmy, że zwiększył się popyt na rozwiązania Unified Communications, które właśnie w dobie kryzysu pozwalają oszczędzać pieniądze dzięki ulepszonej komunikacji i powszechnej dostępności w przedsiębiorstwie.”
Wzrost efektywności, jaki firmy mogą uzyskać w wyniku korzystania z zestawów słuchawkowych wiąże się z satysfakcją pracowników, przyczyniając się w ten sposób do uzyskania szybszego zwrotu z inwestycji. Wielu uczestników badania GFK przyznało, że dzięki zestawowi słuchawkowemu złagodzony został szereg popularnych problemów. Na przykład nie cierpieli już z powodu bólu szyi i ramion, rozmowy były krótsze i bardziej efektywne, gdyż nie trzeba było już przerywać połączenia w celu znalezienia informacji, a wolne ręce umożliwiały łatwiejsze użycie klawiatury.
źródło: Jabra
News Kursy i szkolenia online – jak oceniają je Polacy?
Portal z ofertami pracy pracuj.pl przygotował raport „Cyfrowa ewolucja kariery” pokazujący jak Polacy oceniają szkolenia i kursy online, które od kilkunastu miesięcy przeżywają prawdziwy boom. Z raportu dowiemy się jak często Polacy uczestniczą w szkoleniach i kursach organizowanych przez Internet oraz jak oceniają ich efektywność. czytaj więcejNews Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej