Archiwalne

Zestawy słuchawkowe Jabra zapewniają zwrot z inwestycji już w ciągu 2 miesięcy

31.08.2010


GN Netcom, producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, wprowadził kalkulator zwrotu z inwestycji (ROI Calculator) – narzędzie, które umożliwia firmom poznanie rzeczywistych korzyści finansowych i poziomu wzrostu wydajności po wdrożeniu przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych. Narzędzie działa w trybie online i dostępne jest na stronie www.jabra.com/ROI/pl.

Kalkulator ROI został zbudowany na podstawie wniosków z czterech niezależnych badań. Wskazują one m.in., że przy użyciu bezprzewodowego zestawu słuchawkowego średni czas zaoszczędzony na godzinę to 7,5 minuty. Aby obliczyć spodziewany ROI, należy wybrać konkretny zestaw słuchawkowy i wprowadzić parametry takie jak wartość średniej pensji i szacunkowy czas telefonowania na dobę. Finalnie użytkownicy otrzymują szczegółowe informacje na temat oszczędności dziennych i rocznych oraz po jakim czasie nastąpi zwrot z inwestycji.

Ponadto można precyzyjnie ustawić zestaw pięciu parametrów, aby obliczenie zwrotu z inwestycji było dokładniejsze. Wspomniane parametry, to: lepszy dźwięk, większa wydajność, lepsza ergonomia, poprawiona mobilność oraz łatwiejsza obsługa wielu urządzeń i komunikacji zunifikowanej (UC). Dzięki własnym obliczeniom ilości zaoszczędzonego czasu w przypadku każdego z tych parametrów, otrzymana wartość ROI staje się jeszcze bardziej precyzyjna.

Cztery niezależne badania – w tym dwa opracowania wykonane przez analityka z grupy GFK, studium dotyczące mobilności oraz szwedzkie badania ergonomiczne na temat wzrostu wydajności w wyniku stosowania zestawów słuchawkowych w biurach – wykazały, że w ciągu każdej godziny spędzanej przez pracowników na rozmowach telefonicznych, można zaoszczędzić średnio 7,5 minuty. Na przykład, dyrektor zarabiający miesięcznie 9 500 zł i rozmawiający przez telefon przez dwie godziny dziennie, który kupi zestaw słuchawkowy Jabra GO 6470 za 1400 zł osiąga zwrot z inwestycji po 95 dniach, a oszczędność wyniesie 14,84 zł dziennie lub 3561,60 zł rocznie.

„Zeszłoroczny kryzys dał się we znaki wszystkim, niezależnie od branży. Zauważyliśmy, że zarówno potencjalni, jak i dotychczasowi klienci zaczęli zwracać dużą uwagę na wyniki ROI, czyli zwrotu z inwestycji po wdrożeniu rozwiązań IT. Czas kryzysu bardzo mocno definiuje podstawowe kryterium, jakim kierują się klienci. To oczywiście pieniądze. I nie chodzi tu tylko o koszt konkretnego rozwiązania, ale bardziej o sumaryczny zysk, jaki może przynieść jego wprowadzenie. Najważniejszym czynnikiem w procesie decyzyjnym są realne korzyści, które firma może zyskać po zakupie konkretnego sprzętu” - powiedział Dariusz Rzeszotarski, Business Development Manager & UC Specialist, Jabra - „Pragnąc wesprzeć przedsiębiorstwa w podejmowaniu rozsądnych z perspektywy finansowej decyzji wymyśliliśmy proste narzędzie - kalkulator ROI, który oblicza spodziewany zwrot z inwestycji, uzyskiwany nawet już po 2 miesiącach. Jednocześnie zauważyliśmy, że zwiększył się popyt na rozwiązania Unified Communications, które właśnie w dobie kryzysu pozwalają oszczędzać pieniądze dzięki ulepszonej komunikacji i powszechnej dostępności w przedsiębiorstwie.”

Wzrost efektywności, jaki firmy mogą uzyskać w wyniku korzystania z zestawów słuchawkowych wiąże się z satysfakcją pracowników, przyczyniając się w ten sposób do uzyskania szybszego zwrotu z inwestycji. Wielu uczestników badania GFK przyznało, że dzięki zestawowi słuchawkowemu złagodzony został szereg popularnych problemów. Na przykład nie cierpieli już z powodu bólu szyi i ramion, rozmowy były krótsze i bardziej efektywne, gdyż nie trzeba było już przerywać połączenia w celu znalezienia informacji, a wolne ręce umożliwiały łatwiejsze użycie klawiatury.

źródło: Jabra

News Kursy i szkolenia online – jak oceniają je Polacy?

Portal z ofertami pracy pracuj.pl przygotował raport „Cyfrowa ewolucja kariery” pokazujący jak Polacy oceniają szkolenia i kursy online, które od kilkunastu miesięcy przeżywają prawdziwy boom. Z raportu dowiemy się jak często Polacy uczestniczą w szkoleniach i kursach organizowanych przez Internet oraz jak oceniają ich efektywność. czytaj więcej

News Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy

Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej

News Eniro: Wystartowała wyszukiwarka ułatwiająca złożenie wniosku 300+ dla ucznia

Od sierpnia wnioski w programie „Dobry Start” można również składać osobiście m.in. w urzędach miast, gmin czy ośrodkach pomocy społecznej. Aby wesprzeć rodziców i opiekunów, wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl uruchomiła listę z wykazem miejsc, w których można osobiście złożyć wniosek o jednorazowe wsparcie dla ucznia rozpoczynającego rok szkolny. czytaj więcej

News Selectivv startuje z inicjatywą „Bezpieczny Polak” - Bądź bezpieczny za granicą

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, której pomysłodawcą jest firma Selectivv, ma na celu kooperację polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu będą wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w obliczu niebezpiecznej sytuacji, takiej jak: atak terrorystyczny, katastrofa, wypadek komunikacyjny czy klęska żywiołowa. czytaj więcej