Jak informuje sieć Sami Swoi wprowadzi zmianę swojego systemu - dzięki zmianie systemu będzie mogła zaoferować swoim użytkownikom bardziej atrakcyjne promocje i usługi, jeszcze bardziej dostosowane do potrzeb klientów.
Kogo obejmie zmiana, jak będzie przebiegać?
Zmiana obejmie większość Użytkowników Sami Swoi (część użytkowników jest już na nowym systemie). Zanim nastąpi zmiana systemu Użytkownicy otrzymają wiadomość o następującej treści:
W ciągu 7 dni nastąpi zmiana w systemie, po której dane o aktualnym stanie konta będą dostepne wyłącznie po wpisaniu *100# i nacisnięciu przycisku 'zadzwoń'
Więcej informacji na temat zmiany w sposobie uzyskiwania informacji o stanie konta można uzyskać dzwoniąc pod bezpłatny numer 2636. Sami Swoi.
Czym skutkuje zmiana systemu?
Po przeniesieniu usług na nowy system informacja o stanie konta telefonu będzie dostępna wyłącznie za pomocą krótkiego kodu *100#. Oznacza to, iż zniknie ona z wyświetlacza lub z menu telefonu, w zależności od posiadanego modelu telefonu.
Aby kontrolować stan konta wystarczy wpisać: *100# a następnie wcisnąć przycisk „zadzwoń”, a po chwili użytkownik sieci otrzyma bezpłatnego SMSa z dokładnym stanem konta. Wysyłanie kodu jest bezpłatne, ale możliwe tylko w okresie ważności konta na połączenia wychodzące.
Jak użytkownik dowie się, że zmiana już nastąpiła?
O tym, że nastąpiła zmiana systemu użytkownik Sami Swoi dowie się otrzymując SMS o treści "Wyłącz i włącz telefon" (po otrzymaniu takiego SMSa trzeba jak najszybciej to wykonać).
źródło: Sami Swoi