TotalBackup, produkt do backupu i przywracania danych on-line przeznaczony do sprzedaży resellerskiej, zmienił właściciela. Spółka Vercom, twórca rozwiązania, przekazała wszystkie kompetencje związane z produktem poznańskiej firmie TotalSafe.
TotalSafe to spółka-córka, która powstała z inicjatywy firmy Vercom w styczniu 2009 roku. Na mocy porozumienia zawartego w ubiegłym roku z holenderską spółką BackupAgent, oferującą rozwiązania do archiwizacji danych przez Internet, Vercom wprowadził na polski rynek usługę do backupu danych on-line. Docelowo powstały dwie marki – TotalBackup promowany przez Vercom, przeznaczony do sprzedaży resellerskiej oraz SuperSafe oferowany przez TotalSafe, czyli gotowe rozwiązanie do backupu on-line dla klienta końcowego - firm i użytkowników domowych.
Dla przejrzystości strategii i możliwości skupienia na celach długoterminowych związanych z produkcją rozwiązań dla branży IT, firma Vercom w porozumieniu z BackupAgent przekazała prawa do usługi TotalBackup spółce TotalSafe.
– TotalSafe przez ostatni rok wyspecjalizował się w dystrybucji rozwiązań do backupu on-line, stąd decyzja o przeniesieniu kompetencji związanych z promocją marki TotalBackup. W chwili obecnej wysiłki Vercom skupiają się na rozwoju autorskiej platformy Redlink.pl przeznaczonej do prowadzenia kampanii głosowych, smsowych, mailowych i faksowych – mówi Adam Lewkowicz, prezes firmy Vercom.
Tomasz Kuik, prezes firmy TotalSafe dodaje: - Mogę zapewnić, że żadnych negatywnych skutków zmiany własnościowej nie odczują ani klienci ani partnerzy obu spółek. Wręcz przeciwnie – zmiana ujednolici działania firmy i pozwoli oferować jeszcze bardziej kompleksowe usługi, zarówno dla resellerów, jak i klientów końcowych.
źródło: Vercom
News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania
Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcejNews Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media
Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcejNews Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?
Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcejNews Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej